Opis produktu: Siłownik liniowy 4,5 kg - 5-przewodowy
5-przewodowy siłownik liniowy, stosowany do zamka centralnego samochodów. Napięcie pracy wynosi 12 V, pobór prądu to ok. 4 A, natomiast siła udźwigu wynosi 4,5 kg.
Specyfikacja siłownika
- Napięcie pracy: 12 V DC
- Pobór prądu: powyżej 4 A
- Udźwig: 4,5 kg
- Temperatura pracy: od -40 °C do +70 °C
- Żywotność: do 100 000 cykli
- Czas reakcji: 0,2 s
- Obrotowe ramię siłownika: zakres 360°
- Wyprowadzenia:
- zielony i niebieski - zasilanie siłownika
- pozostałe przewody służą do obsługi zamka centralnego
- Wysokość:
- W spoczynku: 138 mm
- Po rozłożeniu: 157 mm
Zestaw zawiera
- Siłownik 5-przewodowy
- Osprzęt instalacyjny
Siłownik liniowy 4,5 kg - 5-przewodowy Botland - Sklep dla robotyków
Pięcioprzewodowy siłownik liniowy 4,5 kg to element wykorzystywany przede wszystkim do obsługi zamków centralnych w samochodach. Urządzenie jest przystosowane do zasilania napięciem 12 V z akumulatora pojazdu. W zestawie z siłownikiem znajdują się również niezbędne elementy montażowe, w tym podkładki i śruby.
Siłownik liniowy do zamka centralnego charakteryzuje się niezwykle szybkim czasem reakcji wynoszącym zaledwie 0,2 s. Urządzenie posiada pięć wyprowadzeń przewodowych, z czego trzy są przeznaczone do obsługi zamka, natomiast pozostałe dwa do zasilania siłownika. Długość wysuwu w tym modelu siłownika wynosi 19 mm, a jego całkowity udźwig to 4,5 kg.
Trwały i niezawodny siłownik liniowy do zamka centralnego
Oferowany siłownik liniowy to wysokiej klasy produkt, którego żywotność szacowana jest nawet na sto tysięcy cykli. Siłownik może pracować w bardzo szerokim zakresie temperatury, od -40°C do 70°C. Urządzenie jest bardzo trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu sprawdzi się nawet przy intensywnej eksploatacji.
W naszym asortymencie znajdziesz również inne modele siłowników liniowych, a także pompy, silniki prądu stałego, silniki krokowe, silniki wibracyjne, serwomechanizmy, sprzęgła, przekładnie, sterowniki, przewody oraz pozostałe elementy przydatne w konstruowaniu rozmaitych układów napędowych.