Filtruj według
Cena
49 138
Więcej (-5) Ok Wyczyść
Producent
Więcej (533) Ok Wyczyść
Filtruj

Promowane produkty

Polecane

Silniki micro Pololu seria LP - Low Power

Ilość produktów: 14
Loading...

Silnik DFRobot DC 6V 120RPM z gwintowanym wałem M4x55mm

Silnik DFRobot DC to mały metalowy silnik zasilany napięciem 6 V. Posiada gwintowany wał wyjściowy M4 o długości 55 mm. Prędkość na biegu jałowym wynosi około 150 obr/min....
5.0 (2)
Indeks: DFR-06703
Indeks: DFR-06703
Wysyłka 24h
Dostępny
Cena podstawowa 49,90 zł Cena 49,90 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 1000:1 - Pololu 1596

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 1000:1, posiada 14 obr/min, moment obrotowy wynosi 5,0 kg*cm (0,490 Nm).
5.0 (1)
Indeks: PLL-00727
Indeks: PLL-00727
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 138,00 zł Cena 138,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 298:1 45RPM - Pololu 1094

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 298:1, posiada 45 obr/min, moment obrotowy wynosi 2,9 kg*cm (0,284 Nm).
Indeks: PLL-00117
Indeks: PLL-00117
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 30:1 - Pololu 993

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 30:1, posiada 440 obr/min, moment obrotowy wynosi 0,28 kg*cm (0,027 Nm).
Indeks: PLL-00708
Indeks: PLL-00708
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 30:1 obustronny wał - Pololu 2202

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 30:1, posiada 440 obr / min, moment obrotowy wynosi 0,3 kg*cm (0,029 Nm). Posiada przedłużony wał, umożliwiający...
Indeks: PLL-00704
Indeks: PLL-00704
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 99,00 zł Cena 99,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 50:1 - Pololu 1098

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 50:1, posiada 250 obr/min, moment obrotowy wynosi 0,5 kg*cm (0,049 Nm).
Indeks: PLL-00709
Indeks: PLL-00709
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 100:1 - Pololu 992

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 100:1, posiada 120 obr / min, moment obrotowy wynosi 0,9 kg*cm (0,882 Nm).
Indeks: PLL-00706
Indeks: PLL-00706
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 75:1 - Pololu 2360

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 75:1, posiada 170 obr/min, moment obrotowy wynosi 0,6 kg*cm (0,058 Nm).
Indeks: PLL-00712
Indeks: PLL-00712
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 100:1 obustronny wał - Pololu 2204

Miniaturowy silnik wysokiej mocy firmy Pololu z przekładnią 120:1, posiada 120 obr/min, moment obrotowy wynosi 0,9 kg*cm  (0,088 Nm). Posiada przedłużony wał, umożliwiający...
4.0 (1)
Indeks: PLL-00713
Indeks: PLL-00713
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 100,00 zł Cena 100,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 150:1 - Pololu 1097

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 150:1, posiada 85 obr/min, moment obrotowy wynosi 1,2 kg*cm (0,117 Nm).
Indeks: PLL-00714
Indeks: PLL-00714
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 298:1 obustronny wał - Pololu - 2208

Miniaturowy silnik wysokiej mocy firmy Pololu z przekładnią 298:1, posiada 45 obr/min, moment obrotowy wynosi 2,9 kg*cm  (0,284 Nm). Posiada przedłużony wał, umożliwiający...
Indeks: PLL-00718
Indeks: PLL-00718
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 100,00 zł Cena 100,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 10:1 - Pololu 1099

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 5:1, posiada 1300 obr/min, moment obrotowy wynosi 0,14 kg*cm (0,013 Nm).
Indeks: PLL-00707
Indeks: PLL-00707
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 50:1 obustronny wał - Pololu 2203

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 50:1, posiada 250 obr/min, moment obrotowy wynosi 0,5 kg*cm  (0,049 Nm). Posiada przedłużony wał, umożliwiający...
Indeks: PLL-00710
Indeks: PLL-00710
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 100,00 zł Cena 100,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silnik 5:1 - Pololu 1100

Miniaturowy silnik z serii low power firmy Pololu z przekładnią 5:1, posiada 2500 obr / min, moment obrotowy wynosi 0,07 kg*cm (0,007 Nm).
Indeks: PLL-00705
Indeks: PLL-00705
Na zamówienie
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Cena podstawowa 95,00 zł Cena 95,00 zł
  • Darmowa dostawa

Silniki micro Pololu seria Low Power – dla kogo i do czego

Silniczki elektryczne to przede wszystkim sprzęt dla elektroników, robotyków i majsterkowiczów różnego rodzaju. Podobne komponenty znajdują się w szczoteczkach elektrycznych, czy w samochodach zabawkach dla dzieci. Opisywana seria silniczków Low Power to doskonałe narzędzie do tworzenia urządzeń o niskim poborze energii. To z kolei może potencjalnie przekładać się na dłuższy czas pracy całego urządzenia lub możliwość zmniejszenia jego wagi oraz rozmiarów (dzięki możliwości zastosowania mniejszej ilości ogniw). Mniejsza moce i prędkości to cechy, które sprzyjają ich zastosowaniu do zabawek, z których mogą korzystać dzieci – sprzęt o mniejszej mocy jest bezpieczniejszy. Silniczki od producenta Pololu to także bardzo chętnie wybierany produkt przez studentów uczelni technicznych. Znakomicie sprawdzają się w wielu rodzajach projektów i charakteryzują się wysoką trwałością, co w ostatecznym rozrachunku przekłada się na oszczędność (brak konieczności częstych zakupów takich elementów). Firma Pololu oprócz silników oferuje klientom wiele innych przemyślanych i dobrze zaprojektowanych elementów, które mogą przydać się podczas budowy na przykład robota mobilnego. Chodzi między innymi o elementy takie jak plastikowe kółka, sterowniki do silników, gotowe enkodery, dopasowane mocowania do silników czy nawet całe roboty (na przykład minisumo).

Co oferujemy w tym dziale

W naszej ofercie dostępny jest duży wybór silniczków z serii Low Power. Różnią się one przede wszystkim rodzajem przekładni, co wpływa na moment obrotowy oraz prędkość obrotów. Poszczególne modele nieznacznie różnią się między sobą rozmiarami – średnica urządzenia we wszystkich jest jednakowa, ale długość występuje w rozmiarach 24 mm, 30 mm i 35 mm, waga waha się w zależności od modelu między 10 g a 16 g (najczęściej około 10 g), a średnica wału to zazwyczaj 3 lub 4 mm. Napięcie zasilania silniczków waha się od 1 V do 9 V, ale najczęściej jest to od 3 V do 9 V. Sprzęt tego typu pobiera najmniej prądu, kiedy jest już w ruchu oraz nie ma na nim obciążenia – takie wartości podaje się w specyfikacji. W zależności od modelu natężenie może wynosić 30 mA, 35 mA, 40 mA lub 70 mA. Przykładowo przy silniku, którego natężenie określone jest na 40 mA, przełożenie wynosi 50:1, a moment obrotowy to około 0,5 kg*cm – podczas rozruchu wału wartość pobieranego prądu może wynieść około 360 mA (dziewięciokrotność 40 mA). Deklarowane przekładnie dla poszczególnych modeli to 5:1, 10:1, 30:1, 50:1, 75:1, 100:1, 150:1, 210:1, 250:1, 298:1 i 1000:1. Momenty obrotowe definiują możliwości silnika – przykładowo silnik, którego moment obrotowy określony jest na 0,5 kg*cm, będzie w stanie sprawnie działać, unosząc maksymalnie 0,5 kg w odległości centymetra od osi wału. Zwiększenie odległości lub przekroczenie takiego obciążenia to przekroczenie możliwości urządzenia. W asortymencie mamy silniki, których wartości momentów obrotowych to 0,1 kg*cm, 0,3 kg*cm, 0,5 kg*cm, 0,6 kg*cm, 0,8 kg*cm, 0,9 kg*cm, 1,1 kg*cm, 1,2 kg*cm, 1,9 kg*cm, 2,3 kg*cm, 2,9 kg*cm lub 5 kg*cm. Zarówno przekładnia, jak i moment obrotowy mają przełożenie na ilość obrotów, jakie silnik jest w stanie wykonać w określonym czasie – w ofercie mamy urządzenia umożliwiające 14 obr/min, 45 obr/min, 50 obr/min, 60 obr/min, 85 obr/min, 120 obr/min, 150 obr/min, 170 obr/min, 220 obr/min, 250 obr/min, 440 obr/min, 1300 obr/min, 2500 obr/min. Część z modeli wyposażona jest w tak zwany obustronny wał – oznacza to, że poza wystającym wałem, który jest głównym elementem napędowym, po drugiej stronie silnika znajduje się znacznie mniejszy element wału, na podstawie którego można odczytać jego aktualną prędkość obrotową (na przykład przy pomocy enkodera). Zebrane dane mogą służyć do systemu sterowania ze sprzężeniem zwrotnym.