Konsola ARCADE dla MakeCode Arcade - Retail Pack - Kitronik 5319

Indeks: KTR-16882 EAN: 5904422383855

Kitronik Arcade to niewielka konsola do gier samodzielnie tworzonych w MakeCode Arcade lub przy wykorzystaniu języka JavaScript lub Python. Na płytce znajduje się kolorowy wyświetlacz LCD 1,77" , 6 przycisków akcji, silnik wibracyjny, buzzer oraz wyprowadzenia I/O. Konsola zasilana trzema bateriami AA lub za pomocą przewodu microUSB, te elementy również znajdują się w zestawie. 

Konsola ARCADE dla MakeCode Arcade - Retail Pack - Kitronik 5319
249,00 zł
202,44 zł netto
Zapłać później
Czas oczekiwania: 2-4 tyg.
Chwilowo niedostępny
Producent: Kitronik

Opis produktu: Konsola ARCADE dla MakeCode Arcade - Retail Pack - Kitronik 5319

Kitronik Arcade to niewielka konsola do gier samodzielnie tworzonych w MakeCode Arcade lub przy wykorzystaniu języka JavaScript lub Python. Konsola zasilana jest trzema bateriami AA lub za pomocą przewodu microUSB. Kitronik Arcade zapewnia zarówno dobrą zabawę, jak i pomaga rozszerzyć wiedzę w zakresie elektroniki i programowania. Zestaw Retail Pack został zamknięty w estetycznym, plastikowym pojemniku z dodatkowymi bateriami AA, przewodem microUSB oraz krótką instrukcją obsługi. 

Konsola Kitronik ArcadeRozkład elementów na płytce konsoli Arcade.

Budowa konsoli Arcade

Konsola została wyposażona w kolorowy ekran LCD o przekątnej 1,77", który znajduje się na środku płytki, wraz z przyciskiem Reset oraz Menu. W lewej części płytki umieszczono przyciski kierunkowe oraz buzzer piezoelektryczny. Prawa strona płytki składa się z dwóch przycisków akcji oraz silnika wibracyjnego, służącego do generowania haptycznego sprzężenia zwrotnego (działa to na tej samej zasadzie jak w padach popularnych na rynku konsol). Na krawędzi konsoli Arcade umieszczono przełącznik zasilania On/Off oraz złącze microUSB do jej alternatywnego zasilania. Na spodzie znajdują się trzy koszyki na baterie AA, dwa z nich zostały umieszczone w taki sposób, aby zapewnić pewny chwyt konsoli. 

Dla zaawansowanych

Dla bardziej zaawansowanych użytkowników konsoli Arcade, na płytce umieszczono dodatkowe porty I/O oraz otwory do wlutowania złącz debuggera. Producent pozwala na napisanie własnych programów w języku JavaScript lub Python. Umożliwia to tworzenie własnych, bardziej rozbudowanych gier. Na stronie GitHub dostępne jest repozytorium z bootloaderem

 

Dodatkowe materiały
Producent udostępnia dodatkowe materiały, w tym gotowe gry i poradniki.

Konsola Kitronik Arcade

   

Konsola Kitronik Arcade.

Połączenie zabawy z nauką

Platforma MakeCode Arcade posiada zbiór przykładowych kodów gier o różnym stopniu skomplikowania, napisanych w różnych językach programowania. MakeCode to także kursy tworzenia gier, grafik, sprite'ów, sekwencji ruchowych, czy pętli. Jest to przede wszystkim platforma edukacyjna zarówno dla początkujących użytkowników, jak i bardziej zaawansowanych.

Specyfikacja konsoli Kitronik Arcade

  • Procesor: Atmel SAMD51J19A
  • Zasilanie: 3x bateria AA lub złącze microUSB (5 V) 
  • Przekątna ekranu: 1,77'' LCD
  • Rozdzielczość ekranu: 160 x 128 px
  • Pobór prądu: ok 80 mA (w zależności od zastosowania)
  • Żywotność kompletu baterii (3x AA): ok 20 godzin (w zależności od zastosowania)
  • Wymiary: 155 x 60 x 28,3 mm

Zestaw zawiera

  • Konsola Kitronik Arcade
  • Przewód microUSB
  • 4x bateria cynkowo-chlorkowa GP AA
  • Przezroczysty, plastikowy pojemnik
  • Krótka instrukcja obsługi

 

Szerokość opakowania 11.5 cm
Wysokość opakowania 3.5 cm
Głębokość opakowania 18 cm
Masa opakowania 0.292 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Opinie o produkcie

Konsola ARCADE dla MakeCode Arcade - Retail Pack - Kitronik 5319

5/5

Średnia Ocena

5

Opinie Klientów
Poniższe opinie zbieramy
i weryfikujemy przy pomocy
zewnętrznego partnera Trustmate
i pochodzą z procesu pozakupowego.
Konstantinos 27.04.2023 Potwierdzony zakup Opinia tłumaczona
Bardzo dobry produkt
Rafał J. 21.06.2021 Potwierdzony zakup
Bardzo dobre uzupełnienie do nauki programowania dla dzieci
Marcin S. 08.03.2021 Potwierdzony zakup
Wprowadzenie młodzieży w obszary IT musi być przyjazne w atmosferze dobrej zabawy *STEAM, dzieci / młodzież chętniej się uczą jak mają od razu gotowe zdarzenie i mogą dowolnie modyfikować w trybie natychmiast. Gry zręcznościowe to świetna metoda nauki i miękkiego przejścia z tzw: programowania "bloczkowego" i przeformatowania kodu na Phyton
Roman 02.02.2023 Potwierdzony zakup
Karol 29.11.2022 Potwierdzony zakup

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: