Zamówienia

Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. Zachęcamy do składania zamówień online, a przesyłki zostaną dostarczone bezpośrednio pod wskazany adres.

Niestety nie. Ze względów logistycznych oraz z przyczyn księgowych nie ma możliwości wprowadzenia zmian w złożonym i opłaconym już zamówieniu, a także w zamówieniu za pobraniem.

Prosty poradnik jak złożyć zamówienie krok po kroku znajdziesz tutaj

Tak, wszystkie faktury wystawiamy z danymi nabywcy oraz odbiorcy. Podczas składania zamówienia na naszej stronie, należy uzupełnić odpowiednie pola. Wystarczy podać pełne i poprawne dane obu podmiotów.

Tak, podczas składania zamówienia należy wybrać przelew, a pro forma zostanie automatycznie przesłana na Twoją skrzynkę elektroniczną.

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji jako gość. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj:
https://botland.com.pl/content/1-dostawa

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego, a my rozpoczynamy przygotowanie paczki. Gdy zaksięgujemy wpłatę za zakupiony towar, otrzymujesz wiadomość, a my przygotowujemy do niego dokumenty (paragon/fakturę)

Jeśli w dostarczonej przesyłce znajduje się inny produkt, niż zamówiony przez Ciebie, wówczas należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo. Bardzo ważne jest dla nas zdjęcie otrzymanego towaru oraz całej paczki. Ułatwi nam to identyfikację błędu oraz zaproponowanie korzystnego dla obu stron rozwiązania sytuacji. Reklamacje dotyczące braku/innych produktów w przesyłce rozpatrywane są w ciągu 5 dni od daty dostarczenia paczki. Niezbędny będzie również protokół spisany z osobą dostarczającą przesyłkę. Pamiętaj, iż zawsze masz prawo sprawdzić zawartość paczki w momencie jej odbioru

Na stronie produktu znajduje się informacja o dostępności oraz ilości w magazynie. Jeśli produkt nie jest aktualnie dostępny, ale zamówiliśmy go już u dostawcy, to na stronie pokazana jest data zaplanowanej dostawy. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy ilości hurtowej, napisz wiadomość na: [email protected]

Jest możliwe, że przy finalizacji zamówienia w trakcie wprowadzania danych wkradł się do Twojego adresu e-mail błąd (np. brak jest jakiejś litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu

Taka wiadomość wysyłana jest przez system automatycznie, jeśli w Twoim koszyku znajduje się produkt oznaczony statusem „oczekiwanie na dostawę”. Może również zdarzyć się tak, że dodasz do koszyka 5 sztuk jednego produktu, a w naszym magazynie posiadamy tylko 4 sztuki. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji

W zależności od danych, które podasz, otrzymasz paragon lub fakturę. Dokument otrzymasz na podany w zamówieniu adres e-mail. Pamiętaj o podaniu poprawnych danych, ponieważ po zatwierdzeniu i złożeniu zamówienia nie będzie możliwości ich zmiany

Nie ma możliwości złożenia zamówienia telefonicznego. Główne powody to:
wpisując dane do wysyłki (adres czy numer telefonu) osobiście unikamy pomyłek, które mogą się wiązać z dodatkowymi kosztami dla Klienta,
pozwala to na uniknięcie pomyłek dotyczących wybranych produktów,
uniemożliwia to informowanie drogą mailową o kolejnych etapach zamówienia
Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia, skontaktuj się z obsługą sklepu

 Dostawa

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji mogą sprawdzić status paczki na stronie przewoziciela (podając numer śledzenia). Ponadto klienci otrzymują generowane automatycznie maile z informacją o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysłanie zamówienia

Tak, koszty wysyłki zagranicznej pojawią się automatycznie po wpisaniu danych adresowych i wyborze kraju. W przypadku zamówień adresowanych poza granice Polski i przekraczających kwotę 500 zł nie obowiązuje darmowa dostawa. W takim przypadku koszty wysyłki kalkulowane są indywidualnie i przesyłane do klienta po przygotowaniu paczki

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty). Zasady naliczania opłat obrazuje tabela na stronie: /content/1-dostawa

• Kurier GLS - jest to usługa dodatkowo płatna (+30 zł do kosztów standardowych) - skontaktuj się z nami w celu realizacji
• InPost Paczkomaty w Weekend - możliwość wyboru przewoźnika na stronie w czwartki od godziny 17:00 do piątku do godziny 12:00 (koszt 19,99 zł)

Przepraszamy, ale nie oferujemy usługi doręczenia paczki do określonej godziny. Możemy jedynie zagwarantować dostarczenie przesyłki w ciągu naszych standardowych godzin dostawy.

Tak, wysokość ubezpieczenia uzależniona jest od wybranego przewoźnika:
• GLS - 6000 zł,
• Paczkomaty - 200 zł
• Kurier InPost - do 100 000 zł
Sugerujemy dobór odpowiedniej formy dostawy w zależności od wartości zamówienia tak, aby w przypadku uszkodzenia przesyłki otrzymać pełny zwrot od przewoźnika.

zapraszamy do współpracy!