Kim jesteśmy?

Botland to sklep internetowy, który skupia miłośników miniaturowej elektroniki, rozwiązań SmartHome i druku 3D. W naszej ofercie znajdziesz także zestawy pozwalające zaszczepić tę miłość u dzieci i początkujących hobbystów elektroniki. Nasza misja to dostarczanie technologii do makerów, profesjonalistów i edukacji. Stawiamy na innowacyjność i profesjonalizm. Podstawowe wartości dla nas to: partnerstwo i wzajemne zaufanie.

Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który sprawia, że otaczający nas świat staje jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie.

Współpraca z nami jest oparta na konkretnych wartościach

Card image cap

Jesteśmy najlepsi w branży i nie zwalniamy tempa

Card image cap

Zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego zespołu

Card image cap

Stawiamy na rozwój nie tylko firmy, ale i pracowników

Card image cap

Gramy w otwarte karty. Jesteśmy konkretni, ale i elastyczni

Card image cap

Organizujemy spotkania integracyjne dla pracowników firmy

Jak u nas wygląda rekrutacja?

Card image cap

1.
Prześli swoje CV

Jeśli chcesz z nami pracować wyśli CV mailem bądź klikając poniższy przycisk

Card image cap

2.
Daj nam się poznać

Każde CV dokładnie analizujemy

Card image cap

3.
Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Card image cap

4.
Rozmowa kwalifikacyjna

Chcemy Cię poznać i zobaczyć co możesz wnieść do zespołu

Card image cap

5.
Witaj w zespole

Komfortowo przeprowadzimy Cię przez każdy etap wejścia do naszej firmy

1. Pracownik biura obsługi klienta

Lokalizacja i godziny pracy: Kępno, 8:00-16:00
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Czym będziesz się zajmować?

  • odpowiadaniem na zapytania mailowe i telefoniczne,
  • wprowadzaniem zmian w zamówieniach zgodnie z potrzebami klientów,
  • informowaniem klientów o statusie ich zamówień oraz dostawie,
  • składaniem reklamacji u przewoźników dostarczających paczki,
  • wystawianiem dokumentów WZ.

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • otwartości na pytania klientów i umiejętności skutecznej komunikacji,
  • pozytywnego nastawienia do ludzi oraz gotowości do pomocy,
  • doświadczenia w obszarze obsługi klienta.

Co będzie dodatkowym atutem?

  • znajomość programu księgowo-magazynowego Comarch Optima lub podobnego,
  • doświadczenie w pracy w e-commerce.

Co możemy Ci zagwarantować?

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży,
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy,
  • pracę od poniedziałku do piątku w zespole nastawionym na współpracę i wzajemne wsparcie,
  • świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki,
  • przejrzysty system wynagradzania,
  • ubezpieczenie od całości wynagrodzenia,
  • zniżkę na zakupy w naszym sklepie internetowym,
  • możliwość ubezpieczenia Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,
  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia: 4300 zł - 5300 zł brutto + 400 zł premii frekwencyjnej.

Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV - biuro obsługi klienta”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów

2. Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej/pozyskiwania klientów

Lokalizacja: Kępno/Gola pod Bralinem lub praca zdalna
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Obecnie prowadzimy sklepy on-line w Polsce, Czechach i Niemczech. Naszym celem jest ekspansja na rynki europejskie, dlatego do zespołu poszukujemy specjalisty do pozyskiwania nowych klientów poza granicami Polski.

Czym będziesz się zajmować?

  • stałym poszukiwaniem klientów B2B na terenie Europy
  • prowadzeniem rozmów oraz negocjacji z potencjalnymi klientami (spotkania on-line, e-mail oraz telefon)
  • przygotowaniem ofert do zapytań klientów
  • nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z klientami

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • komunikatywności w kontaktach z kontrahentami
  • odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i podjętych decyzji
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności pracy w zespole

Co będzie dodatkowym atutem?

  • znajomość programu księgowego Optima (lub podobnego)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów i spotkań on-line

Co możemy Ci zagwarantować?

  • zatrudnienie na podstawie umowy od pierwszego dnia pracy (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy — w przypadku osoby pracującej zdalnie będzie konieczny przyjazd do siedziby firmy na pierwszy miesiąc pracy (gwarantujemy nocleg i pokrycie kosztów dojazdu)
  • pracę od poniedziałku do piątku w wesołej atmosferze
  • świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki
  • pakiet szkoleń,
  • przejrzysty system wynagradzania
  • ubezpieczenie od całości wynagrodzenia
  • zniżka na zakupy w naszym sklepie internetowym
  • możliwość ubezpieczenia Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach

Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — sprzedaż”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów

3. Specjalista ds. sprzedaży krajowej

Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Czy jesteś gotowy/gotowa na niezwykłą wyprawę w świat sprzedaży online? Jeśli masz pozytywne podejście do życia i potężną moc przekonywania, to mamy dla Ciebie misję!

Czym będziesz się zajmować?

  • stałym poszukiwaniem klientów B2B na terenie kraju
  • nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z klientami - spotkania on-line
  • przygotowaniem ofert sprzedaży
  • kompleksową obsługą zamówień i nadzorowaniem ich przebiegu

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • komunikatywności w kontaktach z kontrahentami
  • odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i podjętych decyzji
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności pracy w zespole

Co będzie dodatkowym atutem?

  • znajomość programu księgowego Optima (lub podobnego)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Co możemy Ci zagwarantować?

  • zatrudnienie na podstawie umowy od pierwszego dnia pracy (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy
  • pracę od poniedziałku do piątku w wesołej atmosferze
  • świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki
  • pakiet szkoleń,
  • przejrzysty system wynagradzania
  • ubezpieczenie od całości wynagrodzenia
  • zniżka na zakupy w naszym sklepie internetowym
  • możliwość ubezpieczenia Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach

Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — sprzedaż”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów

4. PHP Developer / Programista PrestaShop

Lokalizacja: Gola pod Bralinem - możliwość pracy zdalnej
Forma zatrudnienia: umowa B2B 
Wynagrodzenie: 10 000,00 zł - 20 000,00 zł netto

Czym będziesz się zajmować?

  • Rozbudowywanie i wsparcie naszego sklepu internetowego opartego na PrestaShop,

  • budowanie dodatkowych modułów do PrestaShop,

  • integrowanie sklepów z zewnętrznymi aplikacjami,

  • wprowadzanie nowych funkcjonalności oraz utrzymywanie istniejących aplikacji.

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • Znajomość PrestaShop,

  • znajomość PHP,

  • znajomość MySQL,

  • znajomość HTML, CSS, JavaScript,

  • umiejętność pracy z systemem kontroli wersji (GIT),

  • umiejętność pracy z API,

  • podstawowe komendy systemu Linux,

  • język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji,

  • wiedza w zakresie bezpieczeństwa aplikacji webowych,

  • samodzielność w realizacji przydzielonych zadań.

Co będzie dodatkowym atutem?

  • Znajomość architektury MVC,
  • znajomość dobrych praktyk programistycznych,
  • znajomość frameworków PHP (Symfony, Laravel),
  • znajomość frameworków JS (Vue, React),
  • umiejętność tworzenia testów automatycznych,
  • wiedza w zakresie ciągłej integracji i wdrażania (CI/CD) np. Github Actions,
  • doświadczenie w pracy zespołowej (code review),
  • znajomość aplikacji ClickUp, Slack, Ladesk.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie 10 000 – 20 000 zł netto przy B2B,
  • 26 dni urlopu,
  • pracę 100% zdalną,
  • samodzielność i własna inicjatywa w rozwijaniu sklepu internetowego firmy,
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy,
  • świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki,
  • porządek w procesach i jasność w komunikacji.


Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV na adres: agata.kluziak@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — PHP Developer”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.

5. Magazynier

Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa

Czym będziesz się zajmować?

  • Przygotowywaniem zamówień do wysyłki
  • Tworzeniem zestawów
  • Rozkładaniem dostaw w magazynie
  • Inwentaryzacją zapasów i towarów

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dokładności i systematyczności
  • Uczciwości i punktualności
  • Samodzielności w wykonywaniu obowiązków
  • Dobrej organizacji czasu pracy
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Mile widziana znajomość systemu WMS
  • Mile widziane uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym

Co możemy Ci zagwarantować?

  • Preferowane zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w ciekawej branży
  • Dwie zmiany 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00 
  • Pełne wsparcie przy wdrożeniu

Szczegóły techniczne

  • Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV magazynier"
  • Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
  • Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji.

6. Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,
  • księgowanie dokumentów (zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów),
  • weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • uzgadnianie i sporządzanie rejestrów sprzedaży oraz zakupu,
  • udział w przygotowaniu sprawozdań oraz raportów miesięcznych/rocznych,
  • archiwizacja dokumentów.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia kierunkowego (średnie lub wyższe ekonomiczne),
  • praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
  • znajomości pakietu MS Office – w szczególności Excel,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • sumienności i zaangażowania,
  • znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane kursy kierunkowe.

Co możemy Ci zagwarantować?

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • przejrzysty system wynagradzania,
  • wsparcie merytoryczne,
  • kompleksowe wdrożenie,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pakiet szkoleń,
  • pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00,
  • wynagrodzenie od 6 000,00 zł brutto do 10 000,00 zł brutto adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.

Szczegóły techniczne

  • miejsce pracy: Kępno
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV ksiegowość"
  • Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.

Lokalizacja

Sprawdź lokalizację firmy na Mapach Google

Przejdź do mapy

zapraszamy do współpracy!