Chcesz do nas dołączyć? Poniżej znajduje się aktualna lista ogłoszeń o pracę:
Kim jesteśmy? Botland to sklep internetowy, który skupia miłośników miniaturowej elektroniki, rozwiązań SmartHome i druku 3D. W naszej ofercie znajdziesz także zestawy pozwalające zaszczepić tę miłość u dzieci i początkujących hobbystów elektroniki. Chcesz do nas dołączyć?
Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:
- Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej/pozyskiwania klientów
- Administrator Systemów Komputerowych
- Lider zmiany magazynu
- Magazynier
- Specjalista ds. BDO ochrony środowiska
- Księgowy / Księgowa
- Specjalista ds Kadr i Płac
1. Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej/pozyskiwania klientów
Lokalizacja: Kępno/Gola pod Bralinem lub praca zdalna
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Obecnie prowadzimy sklepy on-line w Polsce, Czechach i Niemczech. Naszym celem jest ekspansja na rynki europejskie, dlatego do zespołu poszukujemy specjalisty do pozyskiwania nowych klientów poza granicami Polski.
Czym będziesz się zajmować?
- stałym poszukiwaniem klientów B2B na terenie Europy
- prowadzeniem rozmów oraz negocjacji z potencjalnymi klientami (spotkania on-line, e-mail oraz telefon)
- przygotowaniem ofert do zapytań klientów
- nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z klientami
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- komunikatywności w kontaktach z kontrahentami
- odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i podjętych decyzji
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętności pracy w zespole
Co będzie dodatkowym atutem?
- znajomość programu księgowego Optima (lub podobnego)
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów i spotkań on-line
Co możemy Ci zagwarantować?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży
- pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy — w przypadku osoby pracującej zdalnie będzie konieczny przyjazd do siedziby firmy na pierwszy miesiąc pracy (gwarantujemy nocleg i pokrycie kosztów dojazdu)
- pracę od poniedziałku do piątku w wesołej atmosferze
- świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki
Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — sprzedaż”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów
2. Administrator Systemów Komputerowych w Kluczowej Infrastrukturze Firmowej
Lokalizacja: Gola pod Bralinem - możliwość pracy hybrydowej
Forma zatrudnienia: umowa o pracę - pełen etat lub umowa B2B
Wynagrodzenie: od 10 000,00 zł brutto
Wymagane kwalifikacje i obowiązki:
Administracja sieci komputerowych:
- zarządzanie trzema lokalizacjami firmy, w tym konfiguracja i utrzymanie sieci VPN
- monitorowanie i utrzymanie infrastruktury sieciowej w celu zapewnienia płynnego przepływu danych
Nadzór nad serwerami:
- zarządzanie serwerem WMS, serwerem ERP i serwerem RDP
- monitorowanie i konserwacja serwerów oraz zapewnienie ich wydajności
Zarządzanie sprzętem komputerowym:
- dobór i konfiguracja sprzętu komputerowego dla pracowników
- nadzór nad stanem technicznym komputerów i drukarek
- konfiguracja i utrzymanie systemów do wideokonferencji
- zarządzanie dyskami sieciowymi i dostępem do nich
Polityka bezpieczeństwa:
- wdrażanie i nadzór nad polityką bezpieczeństwa informatycznego
- zarządzanie programem do zarządzania hasłami
- regularne tworzenie i monitorowanie kopii zapasowych danych firmowych
Umiejętność współpracy z jednostkami zewnętrznymi:
- współpraca z agencją programistów PHP
- zgłaszanie awarii budynku do odpowiednich służb np. elektryka
- współpraca z zewnętrznym administratorem dostępu do Internetu
Dodatkowe umiejętności:
- znajomość SQL
- podstawowe umiejętności programowania będą dodatkowym atutem
Samodzielność i inicjatywa:
- samodzielność i własna inicjatywa w rozwijaniu systemów wewnątrz firmy
- Botland to firma, która dba o rozwój swoich pracowników i inwestuje w nowoczesne rozwiązania informatyczne. Dołącz do naszego zespołu i wspólnie będziemy rozwijać naszą firmową infrastrukturę
Jeśli posiadasz wymagane kwalifikacje, jesteś gotów podjąć wyzwania związane z administracją kluczową infrastrukturą informatyczną firmy oraz masz umiejętność współpracy z różnymi jednostkami zewnętrznymi, to jesteśmy zainteresowani Twoją kandydaturą.
Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Proponowane wynagrodzenie od 10 000,00 zł brutto miesięcznie. Nie jesteśmy korporacją, nie mam ściśle okreslonych widełek, na tym stanowisku wymagamy doświadczenia i własnej inicjatywy, jeśli okażesz się wybitny / wybitna to zaproponujemy odpowiednio wyższą kwotę.
Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — administrator”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.
3. Lider zmiany magazynu
Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa
Czym będziesz się zajmować?
- planowaniem pracy dla zmiany,
- obsługą zamówień, kontaktem z pracownikami Biura Obsługi Klienta
- kontaktem z kurierami, wydawaniem i odbieraniem przesyłek kurierskich
- przygotowywaniem zamówień do wysyłki
- przyjmowaniem dostaw w magazynie
- inwentaryzacją zapasów i towarów
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomości systemu WMS (w tym panelu administracyjnego) oraz Optimy
- odpowiedzialności, dokładności i systematyczności
- uczciwości i punktualności
- samodzielności w wykonywaniu obowiązków
- dobrej organizacji czasu pracy
- wysokiej kultury osobistej
- mile widziane uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym
Co możemy Ci zagwarantować?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (dwie zmiany 6-14, 14-22) w ciekawej branży
- pełne wsparcie przy wdrożeniu
- pracę w małym, młodym i zgranym zespole
- wynagrodzenie miesięczne: od 4600,00 zł do 6000,00 zł brutto + premia
Szczegóły techniczne
- Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa
- wynagrodzenie miesięczne: od 4600,00 zł do 6000,00 zł brutto + premia
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV magazynier"
- Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
- Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji
4. Magazynier
Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa
Czym będziesz się zajmować?
- Przygotowywaniem zamówień do wysyłki
- Tworzeniem zestawów
- Rozkładaniem dostaw w magazynie
- Inwentaryzacją zapasów i towarów
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dokładności i systematyczności
- Uczciwości i punktualności
- Samodzielności w wykonywaniu obowiązków
- Dobrej organizacji czasu pracy
- Wysokiej kultury osobistej
- Mile widziana znajomość systemu WMS
- Mile widziane uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym
Co możemy Ci zagwarantować?
- Preferowane zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w ciekawej branży
- Dwie zmiany 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
- Pełne wsparcie przy wdrożeniu
Szczegóły techniczne
- Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV magazynier"
- Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
- Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji.
5. Specjalista ds. BDO - ochrony środowiska
Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat,
Czym będziesz się zajmować?
- nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa oraz wymogów w zakresie ochrony środowiska
- prowadzenie ewidencji oraz sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska w Polsce i za granicą (m.in. BDO, KOBIZE)
- obsługa systemu BDO (wystawianie KPO, KE itp.)
- reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska
- nadzór nad gospodarką odpadami i odbiorcami odpadów
- współpraca z pozostałym pracownikami firmy
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- wykształcenie wyższe/studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska
- znajomości problematyki ochrony środowiska
- doświadczenie zawodowe (min. roczne)
- znajomości przepisów o ochronie środowiska, w tym ustawy o odpadach, ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych oraz ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;
- znajomości środowiska BDO
- prakycznej znajomości sprawozdawczości do urzędów i instytucji
- znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- odpowiedzialności, dokładności i systematyczności
- uczciwości i punktualności
- samodzielności w wykonywaniu obowiązków
- dobrej organizacji czasu pracy
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość Optimy
Co oferujemy?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w ciekawej branży
- pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- ubezpieczenie grupowe;
- pełne wsparcie przy wdrożeniu
- wynagordzenie miesięczne: od 4400,00 zł - 6500,00 zł brutto + premia
Szczegóły techniczne
- Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
- wynagordzenie miesięczne: od 4400,00 zł do 6500,00 zł brutto + premia
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV BDO"
- Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
- Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji.
6. Księgowy / Księgowa
Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Co będzie należało do Twoich zadań?
- kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,
- księgowanie dokumentów (zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów),
- weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- uzgadnianie i sporządzanie rejestrów sprzedaży oraz zakupu,
- udział w przygotowaniu sprawozdań oraz raportów miesięcznych/rocznych,
- archiwizacja dokumentów.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenia kierunkowego (średnie lub wyższe ekonomiczne),
- praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
- znajomości pakietu MS Office – w szczególności Excel,
- umiejętności pracy w zespole,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- sumienności i zaangażowania.
- Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zagwarantować?
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- wsparcie merytoryczne,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00,
- wynagrodzenie od 5 000,00 zł brutto do 7 000,00 zł brutto adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Szczegóły techniczne
- miejsce pracy: Kępno
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV ksiegowość"
- Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.
7. Specjalista ds Kadr i Płac
Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Co będzie należało do Twoich zadań?
- obsługa procesu zatrudniania pracowników,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
- rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich,
- przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,
- naliczanie wynagrodzeń,
- prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,
- przygotowywanie sprawozdań oraz raportów miesięcznych/rocznych,
- archiwizacja dokumentów.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenia kierunkowego (średnie lub wyższe ekonomiczne),
- znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- znajomości pakietu MS Office – w szczególności Excel,
- umiejętności pracy w zespole,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- sumienności i zaangażowania.
- Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima oraz Comarch HRM będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zagwarantować?
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- wsparcie merytoryczne,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00,
- wynagrodzenie od 5 000,00 do 7000,00 brutto adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Szczegóły techniczne
- miejsce pracy: Kępno
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV Kadry"
- Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.