Kim jesteśmy?
Botland to sklep internetowy, który skupia miłośników miniaturowej elektroniki, rozwiązań SmartHome i druku 3D. W naszej ofercie znajdziesz także zestawy pozwalające zaszczepić tę miłość u dzieci i początkujących hobbystów elektroniki. Nasza misja to dostarczanie technologii do makerów, profesjonalistów i edukacji. Stawiamy na innowacyjność i profesjonalizm. Podstawowe wartości dla nas to: partnerstwo i wzajemne zaufanie.
Dołącz do nas i stań się częścią zespołu, który sprawia, że otaczający nas świat staje jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie.
Współpraca z nami jest oparta na konkretnych wartościach
Jesteśmy najlepsi w branży i nie zwalniamy tempa
Zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego zespołu
Stawiamy na rozwój nie tylko firmy, ale i pracowników
Gramy w otwarte karty. Jesteśmy konkretni, ale i elastyczni
Organizujemy spotkania integracyjne dla pracowników firmy
Jak u nas wygląda rekrutacja?
1.
Prześli swoje CV
Jeśli chcesz z nami pracować wyśli CV mailem bądź klikając poniższy przycisk
2.
Daj nam się poznać
Każde CV dokładnie analizujemy
3.
Rozmowa telefoniczna
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami
4.
Rozmowa kwalifikacyjna
Chcemy Cię poznać i zobaczyć co możesz wnieść do zespołu
5.
Witaj w zespole
Komfortowo przeprowadzimy Cię przez każdy etap wejścia do naszej firmy
1. Pracownik biura obsługi klienta
Lokalizacja i godziny pracy: Kępno, 8:00-16:00
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Czym będziesz się zajmować?
- odpowiadaniem na zapytania mailowe i telefoniczne,
- wprowadzaniem zmian w zamówieniach zgodnie z potrzebami klientów,
- informowaniem klientów o statusie ich zamówień oraz dostawie,
- składaniem reklamacji u przewoźników dostarczających paczki,
- wystawianiem dokumentów WZ.
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- otwartości na pytania klientów i umiejętności skutecznej komunikacji,
- pozytywnego nastawienia do ludzi oraz gotowości do pomocy,
- doświadczenia w obszarze obsługi klienta.
Co będzie dodatkowym atutem?
- znajomość programu księgowo-magazynowego Comarch Optima lub podobnego,
- doświadczenie w pracy w e-commerce.
Co możemy Ci zagwarantować?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży,
- pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy,
- pracę od poniedziałku do piątku w zespole nastawionym na współpracę i wzajemne wsparcie,
- świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki,
- przejrzysty system wynagradzania,
- ubezpieczenie od całości wynagrodzenia,
- zniżkę na zakupy w naszym sklepie internetowym,
- możliwość ubezpieczenia Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,
- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia: 4300 zł - 5300 zł brutto + 400 zł premii frekwencyjnej.
Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV - biuro obsługi klienta”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów
2. Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej/pozyskiwania klientów
Lokalizacja: Kępno/Gola pod Bralinem lub praca zdalna
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Obecnie prowadzimy sklepy on-line w Polsce, Czechach i Niemczech. Naszym celem jest ekspansja na rynki europejskie, dlatego do zespołu poszukujemy specjalisty do pozyskiwania nowych klientów poza granicami Polski.
Czym będziesz się zajmować?
- stałym poszukiwaniem klientów B2B na terenie Europy
- prowadzeniem rozmów oraz negocjacji z potencjalnymi klientami (spotkania on-line, e-mail oraz telefon)
- przygotowaniem ofert do zapytań klientów
- nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z klientami
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- komunikatywności w kontaktach z kontrahentami
- odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i podjętych decyzji
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętności pracy w zespole
Co będzie dodatkowym atutem?
- znajomość programu księgowego Optima (lub podobnego)
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów i spotkań on-line
Co możemy Ci zagwarantować?
- zatrudnienie na podstawie umowy od pierwszego dnia pracy (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży
- pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy — w przypadku osoby pracującej zdalnie będzie konieczny przyjazd do siedziby firmy na pierwszy miesiąc pracy (gwarantujemy nocleg i pokrycie kosztów dojazdu)
- pracę od poniedziałku do piątku w wesołej atmosferze
- świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki
- pakiet szkoleń,
- przejrzysty system wynagradzania
- ubezpieczenie od całości wynagrodzenia
- zniżka na zakupy w naszym sklepie internetowym
- możliwość ubezpieczenia Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — sprzedaż”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów
3. Specjalista ds. sprzedaży krajowej
Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Czy jesteś gotowy/gotowa na niezwykłą wyprawę w świat sprzedaży online? Jeśli masz pozytywne podejście do życia i potężną moc przekonywania, to mamy dla Ciebie misję!
Czym będziesz się zajmować?
- stałym poszukiwaniem klientów B2B na terenie kraju
- nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z klientami - spotkania on-line
- przygotowaniem ofert sprzedaży
- kompleksową obsługą zamówień i nadzorowaniem ich przebiegu
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- komunikatywności w kontaktach z kontrahentami
- odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i podjętych decyzji
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętności pracy w zespole
Co będzie dodatkowym atutem?
- znajomość programu księgowego Optima (lub podobnego)
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Co możemy Ci zagwarantować?
- zatrudnienie na podstawie umowy od pierwszego dnia pracy (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży
- pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy
- pracę od poniedziałku do piątku w wesołej atmosferze
- świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki
- pakiet szkoleń,
- przejrzysty system wynagradzania
- ubezpieczenie od całości wynagrodzenia
- zniżka na zakupy w naszym sklepie internetowym
- możliwość ubezpieczenia Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — sprzedaż”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów
4. PHP Developer / Programista PrestaShop
Lokalizacja: Gola pod Bralinem - możliwość pracy zdalnej
Forma zatrudnienia: umowa B2B
Wynagrodzenie: 10 000,00 zł - 20 000,00 zł netto
Czym będziesz się zajmować?
-
Rozbudowywanie i wsparcie naszego sklepu internetowego opartego na PrestaShop,
-
budowanie dodatkowych modułów do PrestaShop,
-
integrowanie sklepów z zewnętrznymi aplikacjami,
-
wprowadzanie nowych funkcjonalności oraz utrzymywanie istniejących aplikacji.
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
-
Znajomość PrestaShop,
-
znajomość PHP,
-
znajomość MySQL,
-
znajomość HTML, CSS, JavaScript,
-
umiejętność pracy z systemem kontroli wersji (GIT),
-
umiejętność pracy z API,
-
podstawowe komendy systemu Linux,
-
język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji,
-
wiedza w zakresie bezpieczeństwa aplikacji webowych,
-
samodzielność w realizacji przydzielonych zadań.
Co będzie dodatkowym atutem?
- Znajomość architektury MVC,
- znajomość dobrych praktyk programistycznych,
- znajomość frameworków PHP (Symfony, Laravel),
- znajomość frameworków JS (Vue, React),
- umiejętność tworzenia testów automatycznych,
- wiedza w zakresie ciągłej integracji i wdrażania (CI/CD) np. Github Actions,
- doświadczenie w pracy zespołowej (code review),
- znajomość aplikacji ClickUp, Slack, Ladesk.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie 10 000 – 20 000 zł netto przy B2B,
- 26 dni urlopu,
- pracę 100% zdalną,
- samodzielność i własna inicjatywa w rozwijaniu sklepu internetowego firmy,
- pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy,
- świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki,
- porządek w procesach i jasność w komunikacji.
Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV na adres: agata.kluziak@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — PHP Developer”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.
5. Magazynier
Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa
Czym będziesz się zajmować?
- Przygotowywaniem zamówień do wysyłki
- Tworzeniem zestawów
- Rozkładaniem dostaw w magazynie
- Inwentaryzacją zapasów i towarów
Czego oczekujemy na tym stanowisku?
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dokładności i systematyczności
- Uczciwości i punktualności
- Samodzielności w wykonywaniu obowiązków
- Dobrej organizacji czasu pracy
- Wysokiej kultury osobistej
- Mile widziana znajomość systemu WMS
- Mile widziane uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym
Co możemy Ci zagwarantować?
- Preferowane zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w ciekawej branży
- Dwie zmiany 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
- Pełne wsparcie przy wdrożeniu
Szczegóły techniczne
- Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV magazynier"
- Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
- Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji.
6. Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat
Co będzie należało do Twoich zadań?
- kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,
- księgowanie dokumentów (zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów),
- weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- uzgadnianie i sporządzanie rejestrów sprzedaży oraz zakupu,
- udział w przygotowaniu sprawozdań oraz raportów miesięcznych/rocznych,
- archiwizacja dokumentów.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenia kierunkowego (średnie lub wyższe ekonomiczne),
- praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
- znajomości pakietu MS Office – w szczególności Excel,
- umiejętności pracy w zespole,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- sumienności i zaangażowania,
- znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane kursy kierunkowe.
Co możemy Ci zagwarantować?
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- przejrzysty system wynagradzania,
- wsparcie merytoryczne,
- kompleksowe wdrożenie,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- pakiet szkoleń,
- pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00,
- wynagrodzenie od 6 000,00 zł brutto do 10 000,00 zł brutto adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
Szczegóły techniczne
- miejsce pracy: Kępno
- CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV ksiegowość"
- Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.