Chcesz do nas dołączyć? Poniżej znajduje się aktualna lista ogłoszeń o pracę:

Kim jesteśmy? Botland to sklep internetowy, który skupia miłośników miniaturowej elektroniki, rozwiązań SmartHome i druku 3D. W naszej ofercie znajdziesz także zestawy pozwalające zaszczepić tę miłość u dzieci i początkujących hobbystów elektroniki. Chcesz do nas dołączyć? 

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:

  1. Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej/pozyskiwania klientów
  2. Administrator Systemów Komputerowych
  3. Lider zmiany magazynu
  4. Magazynier
  5. Specjalista ds. BDO ochrony środowiska 
  6. Księgowy / Księgowa
  7. Specjalista ds Kadr i Płac


1. Specjalista ds. sprzedaży zagranicznej/pozyskiwania klientów

Lokalizacja: Kępno/Gola pod Bralinem lub praca zdalna
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Obecnie prowadzimy sklepy on-line w Polsce, Czechach i Niemczech. Naszym celem jest ekspansja na rynki europejskie, dlatego do zespołu poszukujemy specjalisty do pozyskiwania nowych klientów poza granicami Polski.

Czym będziesz się zajmować?

  • stałym poszukiwaniem klientów B2B na terenie Europy
  • prowadzeniem rozmów oraz negocjacji z potencjalnymi klientami (spotkania on-line, e-mail oraz telefon)
  • przygotowaniem ofert do zapytań klientów
  • nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z klientami

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • komunikatywności w kontaktach z kontrahentami
  • odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań i podjętych decyzji
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności pracy w zespole

Co będzie dodatkowym atutem?

  • znajomość programu księgowego Optima (lub podobnego)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym prowadzenie rozmów i spotkań on-line

Co możemy Ci zagwarantować?

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat, jedna zmiana) w ciekawej branży
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu w nasz system pracy — w przypadku osoby pracującej zdalnie będzie konieczny przyjazd do siedziby firmy na pierwszy miesiąc pracy (gwarantujemy nocleg i pokrycie kosztów dojazdu)
  • pracę od poniedziałku do piątku w wesołej atmosferze
  • świetne zorganizowanie pracy oraz jasne obowiązki

Jeśli jesteś gotowa/-y podjąć się wyzwania, zapraszamy. Prosimy o przesłanie CV w formacie .PDF na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — sprzedaż”. Mile widziany będzie również list motywacyjny — daj nam się poznać. Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli o ochronie danych osobowych.Na spotkanie do naszej siedziby lub rozmowę on-line zaprosimy najlepszych kandydatów

 


 

2. Administrator Systemów Komputerowych w Kluczowej Infrastrukturze Firmowej

Lokalizacja: Gola pod Bralinem - możliwość pracy hybrydowej
Forma zatrudnienia: umowa o pracę - pełen etat lub umowa B2B 
Wynagrodzenie: od 10 000,00 zł brutto

 

Wymagane kwalifikacje i obowiązki:

Administracja sieci komputerowych:

    • zarządzanie trzema lokalizacjami firmy, w tym konfiguracja i utrzymanie sieci VPN
    • monitorowanie i utrzymanie infrastruktury sieciowej w celu zapewnienia płynnego przepływu danych

 

Nadzór nad serwerami:

    • zarządzanie serwerem WMS, serwerem ERP i serwerem RDP
    • monitorowanie i konserwacja serwerów oraz zapewnienie ich wydajności

 

Zarządzanie sprzętem komputerowym:

    • dobór i konfiguracja sprzętu komputerowego dla pracowników
    • nadzór nad stanem technicznym komputerów i drukarek
    • konfiguracja i utrzymanie systemów do wideokonferencji
    • zarządzanie dyskami sieciowymi i dostępem do nich

  

Polityka bezpieczeństwa:

    • wdrażanie i nadzór nad polityką bezpieczeństwa informatycznego
    • zarządzanie programem do zarządzania hasłami
    • regularne tworzenie i monitorowanie kopii zapasowych danych firmowych

  

Umiejętność współpracy z jednostkami zewnętrznymi:

    • współpraca z agencją programistów PHP
    • zgłaszanie awarii budynku do odpowiednich służb np. elektryka
    • współpraca z zewnętrznym administratorem dostępu do Internetu

  

Dodatkowe umiejętności:

    • znajomość SQL
    • podstawowe umiejętności programowania będą dodatkowym atutem

   

Samodzielność i inicjatywa:

    • samodzielność i własna inicjatywa w rozwijaniu systemów wewnątrz firmy
    • Botland to firma, która dba o rozwój swoich pracowników i inwestuje w nowoczesne rozwiązania informatyczne. Dołącz do naszego zespołu i wspólnie będziemy rozwijać naszą firmową infrastrukturę

 

Jeśli posiadasz wymagane kwalifikacje, jesteś gotów podjąć wyzwania związane z administracją kluczową infrastrukturą informatyczną firmy oraz masz umiejętność współpracy z różnymi jednostkami zewnętrznymi, to jesteśmy zainteresowani Twoją kandydaturą.

 

Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Proponowane wynagrodzenie od 10 000,00 zł brutto miesięcznie. Nie jesteśmy korporacją, nie mam ściśle okreslonych widełek, na tym stanowisku wymagamy doświadczenia i własnej inicjatywy, jeśli okażesz się wybitny / wybitna to zaproponujemy odpowiednio wyższą kwotę. 

 

Jeśli jesteś zainteresowany/-a tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV na adres: biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując „CV — administrator”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.




3. Lider zmiany magazynu

Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa

Czym będziesz się zajmować?

  • planowaniem pracy dla zmiany,
  • obsługą zamówień, kontaktem z pracownikami Biura Obsługi Klienta
  • kontaktem z kurierami, wydawaniem i odbieraniem przesyłek kurierskich
  • przygotowywaniem zamówień do wysyłki
  • przyjmowaniem dostaw w magazynie
  • inwentaryzacją zapasów i towarów

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomości systemu WMS (w tym panelu administracyjnego) oraz Optimy
  • odpowiedzialności, dokładności i systematyczności
  • uczciwości i punktualności
  • samodzielności w wykonywaniu obowiązków
  • dobrej organizacji czasu pracy
  • wysokiej kultury osobistej
  • mile widziane uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym


Co możemy Ci zagwarantować?

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (dwie zmiany 6-14, 14-22) w ciekawej branży
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu
  • pracę w małym, młodym i zgranym zespole
  • wynagrodzenie miesięczne: od 4600,00 zł do 6000,00 zł brutto + premia

Szczegóły techniczne

  • Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa
  • wynagrodzenie miesięczne: od 4600,00 zł do 6000,00 zł brutto + premia
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV magazynier"
  • Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
  • Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji




4. Magazynier

Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat, praca zmianowa

Czym będziesz się zajmować?

  • Przygotowywaniem zamówień do wysyłki
  • Tworzeniem zestawów
  • Rozkładaniem dostaw w magazynie
  • Inwentaryzacją zapasów i towarów

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dokładności i systematyczności
  • Uczciwości i punktualności
  • Samodzielności w wykonywaniu obowiązków
  • Dobrej organizacji czasu pracy
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Mile widziana znajomość systemu WMS
  • Mile widziane uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym

Co możemy Ci zagwarantować?

  • Preferowane zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w ciekawej branży
  • Dwie zmiany 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00 
  • Pełne wsparcie przy wdrożeniu

Szczegóły techniczne

  • Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV magazynier"
  • Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
  • Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji.




5. Specjalista ds. BDO - ochrony środowiska

Lokalizacja: Gola pod Bralinem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat,

Czym będziesz się zajmować?

  • nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa oraz wymogów w zakresie ochrony środowiska
  • prowadzenie ewidencji oraz sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska w Polsce i za granicą (m.in. BDO, KOBIZE)
  • obsługa systemu BDO (wystawianie KPO, KE itp.)
  • reprezentowanie firmy przed organami kontroli, inspekcją ochrony środowiska
  • nadzór nad gospodarką odpadami i odbiorcami odpadów
  • współpraca z pozostałym pracownikami firmy

Czego oczekujemy na tym stanowisku?

  • wykształcenie wyższe/studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska
  • znajomości problematyki ochrony środowiska
  • doświadczenie zawodowe (min. roczne)
  • znajomości przepisów o ochronie środowiska, w tym ustawy o odpadach, ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych oraz ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;
  • znajomości środowiska BDO
  • prakycznej znajomości sprawozdawczości do urzędów i instytucji
  • znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • odpowiedzialności, dokładności i systematyczności
  • uczciwości i punktualności
  • samodzielności w wykonywaniu obowiązków
  • dobrej organizacji czasu pracy
  • wysokiej kultury osobistej
  • komunikatywności
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • mile widziana znajomość Optimy

Co oferujemy?

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w ciekawej branży
  • pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • ubezpieczenie grupowe;
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu
  • wynagordzenie miesięczne: od 4400,00 zł - 6500,00 zł brutto + premia

Szczegóły techniczne

  • Miejsce pracy: Gola pod Bralinem
  • wynagordzenie miesięczne: od 4400,00 zł do 6500,00 zł brutto + premia
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV BDO"
  • Pamiętaj o dołączeniu zgody na wykorzystanie danych osobowych w celu realizacji procesu
  • Zapoznaj się z polityką prywatności dotyczącą Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji.




6. Księgowy / Księgowa

Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,
  • księgowanie dokumentów (zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów),
  • weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgi głównej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • uzgadnianie i sporządzanie rejestrów sprzedaży oraz zakupu,
  • udział w przygotowaniu sprawozdań oraz raportów miesięcznych/rocznych,
  • archiwizacja dokumentów.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia kierunkowego (średnie lub wyższe ekonomiczne),
  • praktycznej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
  • znajomości pakietu MS Office – w szczególności Excel,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • sumienności i zaangażowania.
  • Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem.

Co możemy Ci zagwarantować?

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • wsparcie merytoryczne,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00,
  • wynagrodzenie od 5 000,00 zł brutto do 7 000,00 zł brutto adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.

Szczegóły techniczne

  • miejsce pracy: Kępno
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV ksiegowość"
  • Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych. 



7. Specjalista ds Kadr i Płac

Lokalizacja: Kępno
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • obsługa procesu zatrudniania pracowników,
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
  • rozliczanie czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich,
  • przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,
  • naliczanie wynagrodzeń,
  • prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,
  • przygotowywanie sprawozdań oraz raportów miesięcznych/rocznych,
  • archiwizacja dokumentów.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia kierunkowego (średnie lub wyższe ekonomiczne),
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomości pakietu MS Office – w szczególności Excel,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • sumienności i zaangażowania.
  • Znajomość programu księgowego Comarch ERP Optima oraz Comarch HRM będzie dodatkowym atutem.

Co możemy Ci zagwarantować?

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • wsparcie merytoryczne,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00,
  • wynagrodzenie od 5 000,00 do 7000,00 brutto adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.

Szczegóły techniczne

  • miejsce pracy: Kępno
  • CV prosimy przesyłać na adres biuro@botland.com.pl w tytule wiadomości wpisując "CV Kadry"
  • Prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych.

zapraszamy do współpracy!