- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: 32blit Dev Kit - retro konsola do gier - PiMoroni PIM535
Konsola 32blit od PiMoroni umożliwia odtwarzanie retro gier. Oparta została na mikrokontrolerze STM32H750VB z rdzeniem Cortex M7 o taktowaniu 480 MHz oraz 1 MB pamięci SRAM. Dodatkowo wyposażona została w 32 MB pamięci flash przez interfejs QSPI, który obsługuje XiP, a także 3,5" wyświetlacz 16-bit IPS TFT o rozdzielczości 320 x 240 px. Konsola posiada również slot kart microSD, głośnik ze wzmacniaczem 0,5 W, joystick analogowy, D-pad, cztery przyciski akcji oraz jeden przycisk systemowy. Zasilana jest akumulatorem 1200 mAh, który może być ładowany przez złącze microUSB. Konsola jest obsługiwana przez SDK opracowane dzięki społeczności 32blit. SDK 32blit tworzone w C/C++ może być używane do kompilowania gier na wiele platform (Linux, Windows, macOS, 32-blit oraz PicoSystem), dzięki czemu możliwe jest publikowanie swoich dzieł w witrynach tak jak itch.io, aby projekty były dostępne dla każdego.
Główne cechy retro konsoli 32blit
- Kolorowy wyśwetilacz 3,5" (320 x 240 px) o proporcjach zgdonych z retro
- Procesor ARM Cortex-M7 o taktowaniu 480 MHz
- Wysokiej jakości D-pad, ABXY, przyciski Home / Menu oraz drążek analogowy
- Gniazdo karty pamięci microSD uzupełniające wbudowane 32 MB pamięci flash
- Wbudowany akcelerometr do włączenia ruchu fizycznego do gier
- Wbudowany głośnik i wzmacniacz zapewniające doskonałe efekty dźwiękowe
- Niestandardowa obudowa formowana wtryskowo
Specyfikacja konsoli 32blit
- Procesor: STM32H750VB ARM Cortex-M7 (480 MHz, 1 MB pamięci SRAM)
- Pamięć flash: 32 MB przez interfejs QSPI, obsługuje XiP
- Wyświetlacz: IPS TFT 16-bit
- Przekątna: 3,5"
- Rozdzielczość: 320 x 240 px
- Głośnik: 0,5 W z monofonicznym wzmacniaczem mocy audio
- Analogowy joystick, D-pad, cztery przyciski akcji i dwa przyciski systemowe
- Akcelerometr trójosiowy LIS3DHTR
- Port microUSB do programowania i ładowania akumulatora
- Akumulator: 1200 mAh (pozwala na ponad 4 godziny gry)
- 32-bitowy pakiet SDK/C++
- Wymiary: 150 x 65 mm
- Masa: 250 g
Przydatne linki |