• EOL

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A. Wojciechowski

Indeks: KSZ-21249
Drugie wydanie książki dla dzieci oraz dorosłych do nauki programowania z Minecraftem. Zaprezentowane treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Zawarte w podręczniku zadania z rozwiązaniami, prosty edytor graficzny oraz praktyczne informacje zachęcają do nauki programowania.
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A....
29,90 zł
28,48 zł netto
Zapłać później
Powiadom o dostępności
Niedostępny
Produkt wycofany
Producent: Helion

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii.

Opis produktu: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A. Wojciechowski

Drugie wydanie książki dla dzieci oraz dorosłych do nauki programowania z Minecraftem. Zaprezentowane treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Zawarte w podręczniku zadania z rozwiązaniami, prosty edytor graficzny oraz praktyczne informacje zachęcają do nauki programowania.

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A. Wojciechowski

Książka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A. Wojciechowski.

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A. Wojciechowski

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II.

Informacje o autorze

Urszula Wiejak to założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci.

Informacje o książce

  • Autorzy: Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
  • ISBN: 978-83-283-7488-1
  • Rok wydania: 2020
  • Format: 158 x 235 mm
  • Ilość stron: 232
  • Oprawa: miękka
  • Wydawnictwo: Helion S.A.

Spis treści

Wstęp 7

Ważne informacje 8

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 9

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 11

Rozdział 3. Żółw w akcji 39

Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 58

Rozdział 5. Żółw budowniczy 64

Rozdział 6. Instrukcja Repeat 78

Rozdział 7. Funkcja Select Slot 84

Rozdział 8. Zmienne liczbowe 91

Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96

Rozdział 10. Liczby losowe 104

Rozdział 11. Prawda czy fałsz 109

Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 113

Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 120

Rozdział 14. Funkcja Detect 125

Rozdział 15. Instrukcja else if 131

Rozdział 16. Pętla while 137

Rozdział 17. Operatory logiczne 142

Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 147

Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 152

Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 160

Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 169

Rozdział 22. Funkcja Item Count 175

Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 179

Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186

Rozdział 25. Funkcja Compare 192

Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 198

Rozdział 27. Pętla for 201

Rozdział 28. Podsumowanie 205

Rozdział 29. Rozwiązania zadań 206

Twoja lista wykonanych zadań 229

Książka - Autor Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
Książka - ISBN 978-83-283-7488-1
Książka - Oprawa miękka
Książka - Wydawnictwo Helion S.A.
Tematyka Podstawy
Szerokość opakowania 16 cm
Wysokość opakowania 1.5 cm
Głębokość opakowania 23.6 cm
Masa opakowania 0.37 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: