• EOL

Sterownik silnika bezszczotkowego Turnigy Multistar BLHeli OPTO 20A 2-4S

Indeks: HBK-01572

Sterownik silnika bezszczotkowego (BLDC) pobierającego prąd do 20 A. Optymalnym zasilaniem są pakiety li-pol 2S - 4S (7,4 V do 14,8 V). Posiada możliwość podłączenia sygnału sterującego poprzez optoizalotor.

Sterownik silnika bezszczotkowego Turnigy Multistar BLHeli OPTO 20A 2-4S
49,00 zł
39,84 zł netto
Zapłać później
Powiadom o dostępności
Niedostępny
Produkt wycofany
Producent: OEM

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne urządzenia w tej kategorii.

Opis

Sterownik Turnigy Multistar 20 charakteryzuje się równą, liniową kontrolą przyspieszenia silnika bezszczotkowego. Może obsługiwać urządzenia pobierające prąd do 20 A. Zasilany jest pakietami litowo-polimerowymi 2, 3 i 4-celowymi (2S - 4S). Posiada możliwość podłączenia sygnału sterującego poprzez optoizalotor.

 

Specyfikacja

  • Ciągły prąd: do 20 A
  • Napięcie zasilania: od 7,4 V do 14,8 V
    (pakiety Li-pol 2S - 4S)
  • Optoizolacja dla sygnału sterującego
  • Częstotliwość sygnału PWM: 8 kHz 
  • Maksymalna prędkość obrotowa: 240,000 rpm
  • Wymiary: 41 x 24 mm
  • Masa: 25 g

 

Szczegóły w dokumentacji.

 ownik silnika bezszczotkowego (BLDC)

Złącza sterownika silników Multistar.

Sterownik charakteryzują:

  • Równa, liniowa kontrola przyśpieszenia
  • Szybka odpowiedź na zadane przyśpieszenie
  • Ochrona przed nagłym odłączeniem sygnału sterującego
  • Wsparcie dla częstotliwości powyżej 480 Hz ( do 499 Hz)
  • Możliwość zabezpieczenie przed niechcianym załączeniem silnika (throttle lockout) 
  • Posiada możliwość podłączenia sygnału sterującego poprzez optoizalotor (szczegóły w dokumentacji)

 

W ofercie także silniki bezszczotkowe BLDC.

Sterownik w połączeniu z silnikiem BLDC

 

Szerokość opakowania 0.001 cm
Wysokość opakowania 0.001 cm
Głębokość opakowania 0.001 cm
Masa opakowania 0.001 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: