- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis
Radiator z taśmą termoprzewodzącą dla minikomputera Khadas VIM w kolorze czarnym o wymiarach 22 x 22 x 5 mm.
Radiator z taśmą termoprzewodzącą dla minikomputera Khadas VIM w kolorze czarnym o wymiarach 22 x 22 x 5 mm.
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Radiator z taśmą termoprzewodzącą dla minikomputera Khadas VIM w kolorze czarnym o wymiarach 22 x 22 x 5 mm.
Szerokość opakowania | 0.001 cm |
Wysokość opakowania | 0.001 cm |
Głębokość opakowania | 0.001 cm |
Masa opakowania | 0.001 kg |
Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:
Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:
1 | ![]() |
Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu. |
2 | ![]() |
Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej. |
3 | ![]() |
Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi. |
4 | ![]() |
Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt. |
5 | ![]() |
Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu. |
W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.
BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin
W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami: