- Tylko online
Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.
Opis produktu: Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi - wersja ON-LINE
Kurs skierowany głównie do osób posiadających lub planujących założyć własną firmę. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na ostateczne decyzje zakupowe jest cena produktu lub usługi, założenie by cena była niższa u konkurencji, nie zawsze przełoży się na wysoką sprzedaż. Na tym kursie dowiesz się jakimi założeniami kierować się w trakcie określania cen w swoim biznesie. Szkolenie z zakresu strategii cenowych pozwoli Ci nauczyć się:
- tworzenia skutecznych ofert cenowych
- metod negocjowania i wyceny swojej pracy
- umiejętnego wyceniania swoich produktów i usług
- atrakcyjnego prezentowania ceny
- reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowo-zakupowych
- dopasowywania ceny do wizerunku marki
- modyfikowania odbioru wysokości ceny przez klientów
- przydatnych trików i sztuczek podczas prezentacji cen
Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty. |
Postrzeganie cen przez potencjalnego klienta
Ustalenie ceny i sposób przedstawienia oferty to jedne z najistotniejszych czynników, jakie wpływają na ogólny odbiór oferowanego produktu. Odpowiednio dobrane ceny mogą poprawić wizerunek firmy w oczach klienta, dając klientowi poczucie znalezienia oferty dopasowanej idealnie pod niego, co w połączeniu z wysoką jakością oferowanego produktu pozwala zyskać klientów wysoko ceniących sobie oferowaną przez nas markę.
Przemyślane wykorzystanie rabatów
Dobrze zastosowana strategia rabatowa może skutecznie wpłynąć na sprzedaż naszych usług lub towarów, jednakże z rabatów należy korzystać z rozwagą i wcześniejszym planem. Nieodpowiednio wykorzystane obniżki mogą wręcz zniechęcić do zakupu oraz negatywnie wpłynąć na postrzeganie oferowanego produktu. W trakcie szkolenia dowiesz się kiedy i jak stosować rabaty by były najskuteczniejsze, w oparciu o tę wiedzę będziesz w stanie stworzyć własną strategię rabatową, odpowiednią dla twojej firmy, a także zmaksymalizować korzyści płynące z mechanizmu obniżek.
Jak skutecznie negocjować
Jeśli pracujesz w branży usług lub jesteś freelancerem, niejednokrotnie znajdziesz się w sytuacji, w której ostateczną cenę za wykonanie pracy trzeba będzie uzgodnić indywidualnie z klientem. Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne pozwolą Ci uzyskać możliwie największe zyski, a jednocześnie nie psując dobrego wizerunku firmy. W trakcie kursu zyskasz również wiedzę pozwalającą Ci odpowiednio przeanalizować sytuacje, w której się znajdujesz i określić czy w danym przypadku należy stanowczo trzymać się przy swoim stanowisku, czy lepiej ustąpić, a może pójść na kompromis.
Wykorzystanie technik cenowych
Szkolenie poza wskazówkami jak wycenić nasz produkt, zawiera również istotne informacje jak najwłaściwiej zaprezentować swoją ofertę, tak by całość była zgodna z wizerunkiem marki i produktu. Nauczysz się jak za pomocą technik wizualnych zwrócić uwagę klienta na kluczowe pozycje w ofercie i przedstawić ceny w taki sposób, by zmaksymalizować szansę na zakup. Na lekcjach dowiesz się również jak reagować na sugestie klientów odnośnie cen, a także jak prowadzić takie rozmowy.
Spis treści1. Wprowadzenie
|