• EOL

Zestaw szkolny 4x Ozobot Evo + 2x drewniane puzzle

Indeks: OZB-15878 EAN: 5904422324933

Edukacyjny zestaw Ozobot to świetna alternatywa nauki programowania dla najmłodszych, ponieważ uczy dzieci przez zabawę. W pakiecie znajdziemy aż 4 Ozoboty Evo w kolorze białym, dwa opakowania puzzli do Ozobota, hub 4x USB, organizer, 2 książki edukacyjne i inne pomoce dydaktyczne. Robot Ozobot jest całkowicie zgodny z podstawą programową.

Zestaw szkolny 4x Ozobot Evo + 2x drewniane puzzle
2 800,00 zł
2 276,42 zł netto
Powiadom o dostępności
Niedostępny
Produkt wycofany
Producent: EduSense

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii.

Opis produktu: Zestaw szkolny 4x Ozobot Evo + 2x drewniane puzzle

Edukacyjny zestaw Ozobot to świetna alternatywa nauki programowania dla najmłodszych, ponieważ uczy dzieci przez zabawę. W pakiecie znajdziemy aż 4 Ozoboty Evo w kolorze białym, dwa opakowania puzzli do Ozobota, hub 4x USB, który posiada wbudowaną lampkę LED, organizer, 2 książki edukacyjne i inne pomoce dydaktyczne. Robot Ozobot jest całkowicie zgodny z podstawą programową i służy z powodzeniem w wielu polskich szkołach dzieciom na całym świecie. Pomaga im zgłębiać tajniki świata robotów i programowania. Nauczyciele wykorzystują go w edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej jak i na wyższych poziomach nauczania.

Zestaw szkolny 4x Ozobot Evo + 2x drewniane puzzle

Ozobot - zestaw szkolny 4x Ozobot Evo + 2x drewniane puzzle.

2x drewniane puzzle: zestaw podstawowy i dodatkowyDrewniane puzzle zestaw podstawowy (96 elementów) i zestaw dodatkowy (96 elementów).

Ozobot EVO

Robot posiada większą ilość czujników od Ozobota BIT, dzięki czemu potrafi samodzielnie podejmować decyzje, potrafi także wyrażać emocje. Emituje dźwięki i efekty świetlne oraz wchodzi w interakcje z innymi robotami EVO. Podobnie jak Ozobot BIT programuje się go za pomocą kolorów lub na platformie OzoBlockly.pl. Ozobot Evo mogą przekazywać sobie pozytywne i negatywne emocje za pomocą emotikon Ozojis, toczyć ze sobą walki lub działać synchronicznie.

Programowanie za pomocą puzzli

Puzzle są świetnym sposobem na urozmaicenie nauki programowania Ozobotów. W pakiecie można znaleźć dwa pudełka puzzli z do Ozobota: 96 elementów zestaw podstawowy oraz 96 elementów zestaw dodatkowy. Można je wykorzystać zarówno w zadaniach offlinowych, jak i online na darmowej platformie OzoBlockly.pl. Dzieci uczą się podstaw programowania przez doświadczenia rozwijając przy tym kreatywność i logiczne myślenie.

Puzzle mają za zadanie tworzyć skomplikowane trasy i pętle, które musi pokonać Ozobot, są także doskonałym narzędziem dydaktycznym służącym rozwijaniu myślenia strategicznego, rywalizacji z przeciwnikami. Puzzle przeznaczone są do pracy samodzielnej oraz zespołowej.

Programowanie przez rysowanie

Ozoboty mogą poruszać się po trasach narysowanych dzięki flamastrom (brak w zestawie, do nabycia osobno). Proste i zakręcone kolorowe linie narysowane na kartce przez dzieci to tak na prawdę gotowy kod programu do każdego zadania Ozobota. Uczniowie w ten sposób wykonują zadania programistyczne i jednocześnie rozwijają inne uniwersalne umiejętności, takie jak myślenie algorytmiczne, szukanie optymalnych rozwiązań, kreatywność.

Książka Edukacja Wczesnoszkolna - część I i II

Książka Edukacja Wczesnoszkolna - część I i II.

Pomoce dydaktyczne

Praca z Ozobotami nie wymaga specjalnego przygotowywania nauczyciela do zajęć. Tematy scenariuszy i proponowane sposoby realizowania aktywności są spójne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Jako pomoc do zajęć z Ozobotami w zestawie dołączono książki Edukacja Wczesnoszkolna - część I oraz II. Zawarto w nich ciekawe zadania do pracy samodzielnej, a także w grupach. W pakiecie znajdują się też tablice kodów graficznych i ich znaczenie.

W zestawie otrzymasz:

  • 4x Ozobot Evo (4 białe)
  • Drewniane puzzle do Ozobota zestaw podstawowy (96 elementów)
  • Drewniane puzzle do Ozobota zestaw dodatkowy (96 elementów)
  • 4x tablica kodów graficznych i ich znaczenie
  • Książka Edukacja Wczesnoszkolna - część I
  • Książka Edukacja Wczesnoszkolna - część II
  • Hub 4x USB z funkcją lampki
  • Organizer
  • Karty do kalibracji Ozobotów
  • Instrukcja "Jak zacząć?" - podstawowe informacje
Wiek 3-5 lat
Szerokość opakowania 44.8 cm
Wysokość opakowania 20.2 cm
Głębokość opakowania 29.5 cm
Masa opakowania 6.15 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: