- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Valve Index VR Kit - zestaw do VR
Wysokiej jakości gogle VR wyposażone w dwa wyświetlacze LCD o rozdzielczości 1440 x 1600 px i pełnej przestrzeni barw RGB. Valve Index posiadają zintegrowane w gogle głośniki przyuszne o naturalnym dźwięku. Gogle zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie i ergonomii, wykonane z antybakteryjnego, miękkiego materiału. W zestawie znajdują się także dwa kontrolery ruchu. Zestaw wymaga zasilania 12 V (zasilacz w zestawie), łączy się z komputerem przez złącze USB oraz DisplayPort.
Valve Index to pełny zestaw do wirtualnej rzeczywistości, oprócz gogli zawiera także zintegrowane głośniki przyuszne, dwa kontrolery ruchu oraz przewody i adaptery.
Producent przygotował przewodnik montażu zestawu Valve Index |
Obraz w Vavle Index
Gogle VR Zostały wyposażone w dwa wyświetlacze LCD i rozdzielczości 1440 x 1600 px i pełnej przestrzeni barw RGB. Valve Index pracuje z częstotliwością 120 Hz, także posiadają pełną kompatybilność wsteczną do 90 Hz i eksperymentalny tryb 144 Hz. Wyświetlacze posiadają zmniejszone okresy iluminacji w zakresie od 0,330 ms do 0,530 ms, przez co obraz jest płynny podczas ruchu głową.
Wyświetlacze w Valve Index.
Precyzyjne soczewki
Gogle pozwalają na fizyczne dostosowanie IPD (odległość między źrenicami) oraz odległości soczewki od oka, co pozwala na zoptymalizowanie pola widzenia dla każdego użytkownika. Wbudowane w gogle soczewki maksymalizują pole widzenia bez utraty przejrzystości na całej powierzchni. Wysoka stabilność geometryczna pozwala na rozglądanie się za pomocą oczu (a nie tylko głowy). Wyświetlacze zostały nachylone pod kątem 5° do zewnątrz, co poprawia pole widzenia.
Zastosowanie precyzyjnych soczewek w Valve Index.
Bogaty dźwięk w Valve Index
Urządzenie zostało wyposażone w przyuszne głośniki panelowe, które pozwalają na długie godziny gry. Zostały one stworzone z myślą o naturalnym odbiorze dźwięku. Głośniki o budowie plastra miodu zapewniają pełny zakres częstotliwości rozpraszanych pod kątem niemalże 180°. Pozwala to na dostosowanie się do wielu kształtów głowy i uszu bez utraty jakości dźwięku.
Głośniki przyuszne w Valve Index.
Wygoda i ergonomia
Valve Index zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie i ergonomii. Gogle można dopasować do rozmiaru swojej głowy, kąta nachylenia swojej twarzy oraz pozycji uszu. Można je również dostosować pod względem odległości między źrenicami oraz odległości soczewki od oka. Miękkie powierzchnie, które stykają się z głową i twarzą zostały wykonane z wysokiej jakości materiału antybakteryjnego. Miękkie poduszki równomiernie rozkładają nacisk. Poduszki na twarz mocowane są magnetycznie w goglach, dzięki czemu są łatwe w czyszczeniu i można je szybko wymienić.
Wygodne i ergonomiczne.
Specyfikacja Valve Index
Specyfikacja | |
---|---|
Wyświetlacze |
Dwa ekrany LCD 1440 x 1600 px, pełna przestrzeń RGB na piksel, ultrakrótkie czasy globalnej iluminacji (0,33 ms przy 144 Hz) |
Płynność | 80 / 90 / 120 / 144 Hz |
Optyka | Dwuelementowe, nachylone soczewki |
Pole widzenia (FOV) | Zoptymalizowane dostosowanie odległości do soczewki oka pozwala użytkownikowi widzieć o 20° więcej niż w HTC Vive |
Odległość między źrenicami (IPD) | Możliwość regulacji w zakresie od 58 mm do 70 mm |
Ergonomiczne dostosowanie |
Rozmiar głowy, odległość soczewki od oka (pole widzenia), umiejscowienie głośników |
Złącza |
5 metrowy przewód + 1 metrowe rozwidlenie na trzy złącza, USB 3.0, DisplayPort 1.2, zasilające 12 V |
Śledzenie | Czujniki SteamVR 2.0 kompatybilne ze stacjami bazowymi SteamVR 1.0 oraz 2.0 |
Dźwięk |
Wbudowane przyuszne głośniki Balanced Mode Radiators (BMR) 37,5 mm, pasmo przenoszenia: od 40 Hz do 24 kHz, impedancja: 6 Ohm SPL: 98,96 dBSPL przy 1 cm Wyjście słuchawkowe AUX 3,5 mm |
Mikrofon |
Układ dwóch mikrofonów, pasmo przenoszenia: od 20 Hz do 23 kHz, czułość: -25 dBFS/Pa przy 1 kHz |
Kamery |
Stereo 960 x 960 px, migawka globalna, RGB (Bayer) |
Zestaw zawiera
- Gogle
- Zintegrowane głośniki
- Przewód gogli ze złączami DisplayPort 1.2 i USB 3.0
- Zasilacz gogli
- Przejściówkę do gniazda dla gogli
- Tylny adapter dla gogli (dla mniejszych głów)
- Podkładkę interfejsu dla gogli
- 2 kontrolery - lewy i prawy
- 2 przewody USB do ładowania kontrolerów
- 2 stacje bazowe SteamVR 2.0
- 2 przewody zasilające do stacji bazowych o długości 4,5 m
- 2 stojaki na stacje bazowe z możliwością montażu
- Przejściówkę do gniazda dla stacji bazowej
- Ściereczkę do czyszczenia
Przydatne linki |