• Produkt wycofany

Kurs wideo C Sharp - programowanie obiektowe - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-13169

Kurs przeznaczony jest dla osób, które znają już podstawy języka C#. To doskonały wybór dla każdego programisty, który chciałby zostać deweloperem. Obiektowe podejście jest przydatne przy pisaniu aplikacji desktopowych, webowych, mobilnych, gier czy jakichkolwiek innych. Wersja elektroniczna ON-LINE.

Kurs wideo C Sharp - programowanie obiektowe - wersja ON-LINE
119,00 zł
96,75 zł netto
Zapłać później
Produkt został zastąpiony innym
Producent: Strefa kursów

Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii.

Opis produktu Kurs wideo C Sharp - programowanie obiektowe - wersja ON-LINE

Obiektowe podejście do języka C# jest konieczne dla przyszłego dewelopera - bez znaczenia jaki tym aplikacji tworzysz, desktopowe, webowe, mobilne czy gry, znajomość aspektów obiektowych będzie niezbędna. Po opanowaniu podstaw C#, następnym krokiem jest zdobycie wiedzy, która da znaczące korzyści w przyszłości.

Czego nauczysz się z tym kursem?

  • Jak pracować z klasami i interfejsami
  • Wykorzystywania jednego kodu wiele razy w różnych aplikacjach
  • Definiowania oraz implementowania interfejsów
  • Wykorzystywanie dostarczonych wymagań do projektowania klas
  • Budowy komponentów
  • Wykorzystywania rozszerzenia klasy do zmiany zachowania
  • Używania testów jednostkowych 
  • Wykorzystywania polimorfizmu i enkaspulacji w praktyce

 

Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

 

Fundamenty obiektowego C#

Kurs dostarcza niezbędną wiedzę na temat kluczowych apektów języka C#. Pomaga w zrozumieniu najważniejszych koncepcji i pokazuje jak wykorzystać je w praktyce. Dzięki temu, w niedługim czasie zrozumiesz tajniki obiektowości języka.

 

kurs programowania C#

Od wymagań do działającego kodu

Kurs pokazuje krok po kroku cały proces pisania programu w sposób obiektowy. Pokazuje jak dobrze zdefiniować klasy, jakie warunki powinny spełniać oraz jakie powinny być relacje między nimi oraz jak wszystkie te zasady zastosować w prawidłowym kodzie programu.

kurs wideo podgląd

 

Praktyka

Kurs uczy teorii i praktyki - pokazuje ważne pojęcia oraz pomaga w zdobyciu praktycznych umiejętności. Skupia się na odpowiednim podejściu i rozwiązaniu najczęstszych problemów. Dzięki niemu będziesz umiał bez skrępowania pracować w obiektowym kodzie C# i brać udział w dowolnym projekcie.

 

C# programowanie obiektowe

Złożone tematy w prosty sposób

Ten kurs pozwoli Ci raz na zawsze rozwiać wątpliwości dotyczące najważniejszych aspektów obiektowości w C#. Dzięki niemu dogłębnie zrozumiesz na czym polega poliformizm, enkapsulacja czy abstrakcja. Autor w prosty sposób wyjaśni Ci także jak w praktyce korzystać z kluczowych mechanizmów obiektowego C#: klas, interfejsów, metod oraz wielu innych ważnych rzeczy.

Autor dokładnie omawia zagadnienia poliformizmu, enkapsulacji czy abstrakcji, dzięki czemu pomaga w rozwianiu wątpliwości, które dotyczą najważnejszych aspektów programowania obiektowego w języku C#. Kurs w prosty sposób pokazuje jak praktycznie wykorzystywać interfejsy, klasy oraz inne elementy mechanizmów obiektowości języka. 

Kurs wideo C#

Co jeszcze warto wiedzieć?

Do rozpoczęcia nauki wystarczające będą podstawy programowania w języku C#. Niezbędna jest znajomość pojęć takich jak: klasa, interfejs, metoda oraz kolekcja. Dla osób nie mających wcześniej styczności z tym językiem polecamy szkolenie: Fundamenty programowania w języku C#.

 

 Spis treści

Programowanie obiektowe Wprowadzenie

  • Wprowadzenie 02m 53s
  • Obiekt != Klasa 11m 47s
  • Czym jest programowanie obiektowe 04m 34s
  • Konspekt szkolenia 04m 40s
  • Materiały do kursu 01m 36s

 

Identyfikacja klas na podstawie wymagań

  • Identyfikacja klas z wymagań 02m 26s
  • Analiza problemu biznesowego 03m 41s
  • Zaczynamy od rzeczowników 01m 59s
  • Definiujemy członków 08m 50s
  • Abstrakcja 03m 53s
  • Enkapsulacja 05m 51s
  • Podsumowanie 02m 27s

 

 Budowanie klasy

  • Budowanie klasy 01m 01s
  • Warstwy aplikacji 04m 23s
  • Budowanie komponentu BLL 02m 49s
  • Budowanie klasy - właściwości 15m 15s
  • Testowanie klasy 14m 38s
  • Nieprawidłowe warunki 08m 31s
  • Praca z obiektami 11m 19s
  • Podsumowanie 04m 28s

 

Budowanie klasy - metody

  • Wprowadzenie 01m 46s
  • Budowanie klasy - metody 14m 32s
  • Warunki 05m 55s
  • Budowanie klasy - konstruktory 07m 13s
  • Klasa Produkt 09m 28s
  • Klasa Zamówienie 06m 49s
  • Klasa Pozycja Zamówienia 04m 16s
  • Podsumowanie 02m 24s

 

Rozdzielanie obowiązków

  • Oddzielne obowiązki 06m 40s
  • Przeglądanie diagramu klas 05m 22s
  • Klasa Adres 04m 14s
  • Klient Repozytorium 08m 53s
  • Klient Repozytorium Test 09m 55s
  • Produkt Repozytorium 04m 13s
  • Produkt Repozytorium Test 05m 23s
  • Zamówienie Repozytorium 04m 36s
  • Zamówienie Repozytorium Test 05m 01s
  • Podsumowanie 03m 14s


Nawiązanie relacji

  • Nawiązywanie relacji 04m 13s
  • Definiowanie relacji 03m 26s
  • Rodzaje relacji 03m 07s
  • Współpraca 03m 47s
  • Kompozycja 02m 05s
  • Kompozycja - referencje 06m 59s
  • Repozytorium Adresu 13m 34s
  • Testy jednostkowe 06m 41s
  • Kompozycja - Id 09m 46s
  • Budowanie klas o jednym celu 14m 50s
  • Kolejne testy jednostkowe 09m 23s
  • Dziedziczenie 07m 32s
  • Podsumowanie 05m 28s

 

Ponowne użycie

  • Ponowne użycie 06m 55s
  • Techniki ponownego użycia 02m 35s
  • Klasa Object .NET 13m 44s
  • Nadpisywanie funkcjonalności klasy bazowej 06m 40s
  • Polymorphism 03m 10s
  • Budowanie klasy bazowej 17m 26s
  • Metoda zapisz 09m 26s
  • Podsumowanie 04m 53s

 

 Budowanie komponentów

  • Komponenty - wprowadzenie 06m 18s
  • Budowanie komponentu 11m 54s
  • Testowanie komponentu 11m 05s
  • Używanie komponentu 03m 51s
  • Klasy statyczne 06m 15s
  • Metody rozszerzeń 08m 00s
  • Metoda statyczna a Metoda rozszerzania 01m 50s
  • Podsumowanie 02m 34s

 

Zrozumienie interfejsów

  • Interfejsy 07m 19s
  • Interfejsy .NET 03m 58s
  • Logowanie 12m 59s
  • Definiowanie interfejsu 04m 06s
  • Implementacja interfejsu 07m 39s
  • Polimorfizm oparty na interfejsie 05m 12s
  • Polimorfizm oparty na interfejsie - testy 13m 25s
  • Podsumowanie 03m 14s
  • Zakończenie 00m 35s
Szerokość opakowania 0.001 cm
Wysokość opakowania 0.001 cm
Głębokość opakowania 0.001 cm
Masa opakowania 0.001 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Kraj pochodzenia: Polska

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: