- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne urządzenia w tej kategorii. |
Opis
Python jest ciekawym językiem programowania o dużych możliwościach. Dzięki niemu w prosty sposób można rozwiązać złożone problemy tego świata. Umożliwia przy tym pisanie czytelnego i łatwego w konserwacji kodu. Opanowanie składni i podstawowych koncepcji programistycznych w Pythonie nie jest trudne, jednak potem przychodzi moment, aby wypróbować go w prawdziwym programowaniu.
Niniejsza książka nauczy Cię wykorzystywać ten język do rozwiązywania nietrywialnych problemów, z którymi muszą się mierzyć programiści. Książka składa się z czternastu zabawnych i inspirujących projektów, dzięki którym odkryjesz niuanse programowania i nauczysz się pracy z kilkoma bibliotekami Pythona. Co ważniejsze, nauczysz się analizy problemu, dowiesz się, jak opracować algorytm do jego rozwiązania, a następnie jak zaimplementować rozwiązanie. Wykorzystasz Pythona do tworzenia muzyki, symulacji rzeczywistych zjawisk, a także zmusisz do współpracy z płytkami Arduino i Raspberry Pi — a wszystko w ramach świetnej, wciągającej zabawy!
Przykładowe zagadnienia poruszone w książce:
- generowania spirografowych wzorów
- tworzenia muzyki na komputerze
- przekładania obrazów na sztukę ASCII
- tworzenia realistycznych animacji za pomocą biblioteki OpenGL
- wizualizacji 3D danych z obrazowania medycznego CT i MRI
- zbudowania internetowego systemu monitorowania pogody z wykorzystaniem Raspberry Pi
Przykładowe programy dostępne w internecie. Fragment książki do przeczytania on-line. |
Spis treści
|