Feetech FT-MC-001-KIT 2WD 2-kołowe podwozie robota (aluminium) + serwa FM90

Indeks: FTC-09213 EAN: 5904422313029

Platforma trzykołowego mini robota napędzanego dwoma silnikami DC w postaci serw o pracy ciągłej. Robot do samodzielnego montażu.

Feetech FT-MC-001-KIT 2WD 2-kołowe podwozie robota (aluminium) + serwa FM90
54,90 zł
44,63 zł netto
Zapłać później
Czas oczekiwania: 4-6 tyg.
Chwilowo niedostępny
Feetech - wersja podwozia:
Producent: Feetech

Feetech FT-MC-001-KIT 2WD 2-kołowe podwozie robota (aluminium) + serwa FM90

Platforma do trzykołowego mini robota. Napędzana dwoma silnikami DC w postaci serw FM90 o pracy ciągłej. Robot do samodzielnego montażu.

Opis produktu: Feetech FT-MC-001-KIT 2WD 2-kołowe podwozie robota (aluminium) + serwa FM90

Podstawa dla trzykołowego robota - podwozie napędzane dwoma silnikami DC w postaci serw FM90 o momencie obrotowym 1,5 kg*cm. Umieszczana na trze kołach z silikonowymi oponami, z których dwa napędowe mają średnicę 60 mm, a jedno obrotowe 15 mm. Wykonana z wytrzymałego stopu aluminium. Robot jest kompatybilny z platformami Arduino czy Raspberry Pi oraz innymi minikontrolerami. Platforma stanowi fundament do załączenia szerokiej gamy sensorów stosowanych w robotyce amatorskiej.

Podwozie robota mini 2WD - Feetech FT-MC-002-KIT - aluminiowe

Zestaw składa się z podwozia, czterech serwomechanizmów oraz czterech kół do samodzielnego montażu.

Specyfikacja techniczna

  • Napięcie zasilania serw: od 4,5 V do 6 V
  • Moment: obrotowy 1,5 kg*cm
  • Wykonana ze stopu aluminium 1,5 mm
  • Kolor: czerwony
  • Rozmiar: 170 x 100 x 60 mm
  • Masa: 147 g

Zawartość zestawu

  • 2 x serwo FM90
  • 2 x koła wraz z oponą
  • 1 x obrotowe koło
  • platforma
  • zestaw wkrętów

Podwozie - ilość kół 2
Podwozie - typ kołowe
Podwozie + napęd Tak
Podwozie + sterownik Nie
Szerokość opakowania 18.2 cm
Wysokość opakowania 4 cm
Głębokość opakowania 10.3 cm
Masa opakowania 0.168 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Opinie o produkcie

Feetech FT-MC-001-KIT 2WD 2-kołowe podwozie robota (aluminium) + serwa FM90

5/5

Średnia Ocena

1

Opinie Klientów
Poniższe opinie zbieramy
i weryfikujemy przy pomocy
zewnętrznego partnera Trustmate
i pochodzą z procesu pozakupowego.
Mateusz J. 07.03.2021 Potwierdzony zakup
Spoko

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: