• Nowość!

Aqara Hub M1S Gen 2 - inteligentna centralka WiFi/Zigbee - biała - HM1S-G02

Indeks: BNA-23669 EAN: 6970504217416
Aqara Hub M1S Gen 2 to zaawansowane urządzenie, które pozwala na integrację i komunikację urządzeń pracujących na protokole ZigBee 3.0 z urządzeniami WiFi. To prawdziwe centrum sterowania, umożliwiające stworzenie rozbudowanego systemu inteligentnego domu.
Aqara Hub M1S Gen 2 - inteligentna centralka WiFi/Zigbee - biała - HM1S-G02
249,00 zł
202,44 zł netto
Zapłać później
Producent: Aqara

Opis produktu: Aqara Hub M1S Gen 2 - inteligentna centralka WiFi / Zigbee - biała - HM1S-G02

Bramka sieciowa Aqara Hub M1S Gen 2 to urządzenie typu smart home, które pozwala na komunikację urządzeń pracujących na podstawie protokołu ZigBee z urządzeniami WiFi, za pomocą której można stworzyć wielosystemową instalację inteligentnego domu. Oznacza to, że jednostka centralna może kontrolować różne inteligentne urządzenia, takie jak wtyczki, przełączniki, żarówki, rolety, zasłony i czujniki. Dodatkowo pozwala na tworzenie inteligentnych scen i sterowanie nimi. Urządzenie współpracuje z aplikacjami Aqara Home lub Apple Home oraz z asystentami głosowymi, takimi jak Amazon Alexa czy Asystent Google. Ponadto centralka Aqara posiada podświetlenie RGB LED, które można wykorzystać jako alarm, element dekoracyjny lub lampkę nocną. Można dostosować jego jasność i kolor. Jest również wyposażony w mocną antenę WiFi 2x2 MIMO, co zapewnia lepsze połączenie z wieloma urządzeniami. Obsługuje standard bezpieczeństwa WPA3, dzięki czemu dane są chronione przed nieautoryzowanym dostępem.

Okrągła i biała bramka sieciowa leży na białym tle.

Aqara Hub M1S Gen 2 - inteligentna centralka WiFi / Zigbee - biała - HM1S-G02.

Okrągła i biała bramka sieciowa podłączana do gniazdka leży na białym tle od strony bolca zasilającego.

Centralka Aqara Hub jest odpowiedzialna za połączenie, odpowiednią konfigurację i sterowanie wszystkimi inteligentnymi urządzeniami.

Główne cechy bramki sieciowej 

  • Protokół Zigbee 3.0 i WiFi
  • Zdalna kontrola wszystkimi kompatybilnymi urządzeniami smart home
  • Wbudowany głośnik oraz czujnik światła
  • Posiada element dekoracyjny LED RGB
  • Bezpieczeństwo i komfort użytkownika
  • Wytrzymała i odporna na przebarwienia obudowa zewnętrzna
  • Łatwa instalacja i kompatybilność

Zarządzanie inteligentnym środowiskiem

Bramka sieciowa pozwala na łączenie wielu urządzeń typu smart home, które komunikują się za pomocą różnych protokołów, takich jak Zigbee i WiFi. Centralki są często wykorzystywane w systemach automatyki domowej i IoT (Internet rzeczy), aby połączyć i zarządzać urządzeniami takimi jak czujniki, żarówki, gniazdka, klimatyzacja, odtwarzacze muzyczne, i wiele innych. Pozwala to na stworzenie inteligentnego środowiska w pomieszczeniu i umożliwia korzystanie z wielu wygodnych funkcji, a połączone do centralki urządzenia można kontrolować zdalnie za pomocą smartfona poprzez aplikację lub asystentów głosowych.

Automatyzacja środowiska

Za pomocą jednostki centralnej oraz innych urządzeń do niej podłączonych możliwe jest tworzenie różnych scenariuszy i automatyzacji, które reagują na różne warunki i czynniki. Przykładowo możliwe jest ustawienie oświetlenia w domu tak, aby automatycznie włączało się, gdy wykryje ruch lub dostosowanie temperatury klimatyzacji w zależności od warunków pogodowych. Dobranie odpowiednich kontrolerów umożliwia sterowanie urządzeniami za pomocą odpowiednich ruchów i czynności, co daje ciekawy efekt kontroli otoczeniem przez użytkownika.

Okrągła i biała bramka sieciowa leży na białym tle.

Centralka posiada wytrzymałą obudowę, odporną na przebarwienia.

Okrągła i biała bramka sieciowa leży na białym tle wraz z pudełkiem.

Urządzenie jest kompatybilne z darmową aplikacją Aqara Home na smartfona.

Wytrzymała obudowa

Obudowa urządzenia jest wykonana z tworzywa znanego jako ABS, które jest odporne na promieniowane UV, dzięki czemu zapobiega przebarwieniom słonecznym. Tworzywo to jest znane również ze swojej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne. Jest to materiał, który może wytrzymać uderzenia i wstrząsy, co jest istotne, w przypadku gdy urządzenie jest narażone na różne warunki użytkowania.

Synchronizacja z aplikacją na smartfona

Jest to produkt zintegrowany z aplikacją Aqara Home, za pomocą której użytkownik zyskuje zdalną kontrolę nad wszystkimi podłączonymi urządzeniami. To oznacza, że niezależnie od tego, czy znajduje się w domu, biurze czy na zasłużonym urlopie, może sprawnie zarządzać pracą swoich urządzeń za pomocą swojego smartfona. Przekłada się to na oszczędność i wygodę użytkownika.

Darmową aplikację Aqara Home możesz pobrać na urządzenie zarówno z systemem Android, jak i z systemem iOS.

Specyfikacja techniczna jednostki centralnej

  • Producent: Aqara
  • Model: Hub M1S Gen 2
  • Kod produktu: HM1S-G02
  • Technologia łączności: bezprzewodowa
  • Protokół bezprzewodowy: ZigBee, WiFi
  • Standard: 802.15.4
  • Napięcie zasilania: od 100 do 240 V
  • Zakres temperatury: od -10°C do 40°C
  • Zakres wilgotności: od 0% do 95% RH, bez kondensacji
  • Przewodowa sieć LAN: Nie
  • Aplikacja: Aqara Home lub Apple Home
  • Sterowanie głosem: Amazon Alexa i Google Assistant
  • Języki komunikatów głosowych: EN, DE, ES, IT, FR, RU, CN
  • Materiał obudowy: kopolimer akrylonitrylo-butadieno-styrenowy (ABS)
  • Kolor produktu: biały
  • Wymiary: 80 x 80 x 41,5 mm

Czujnik rozłożony na części.

Aqara Hub M1S Gen 2 zapewnia połączenie ze wszystkimi urządzeniami ZigBee w inteligentnym środowisku.

ZigBee Alliance to organizacja zrzeszająca producentów rozwijających standard ZigBee.
ZigBee Alliance to organizacja zrzeszająca producentów rozwijających standard ZigBee
.

Kompatybilność urządzeń ZigBee

ZigBee to otwarty standard komunikacji radiowej. Zapewnia szybkość działania, bezpieczną i stabilną komunikację oraz niski pobór prądu. Wersja ZigBee 3.0 została opracowana ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania w systemach Internetu rzeczy oraz w systemach inteligentnego domu. Poszczególne urządzenia, oparte o protokół ZigBee, wykorzystują do pracy wspólną centralkę (bramkę). Dodanie kolejnego elementu smart home wymaga jedynie wciśnięcia odpowiedniego przycisku na jego obudowie oraz potwierdzenia wyboru w aplikacji.

Kolor biały
Inteligentny budynek Centrala
Szerokość opakowania 8.4 cm
Wysokość opakowania 8.5 cm
Głębokość opakowania 8.5 cm
Masa opakowania 0.187 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: