- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Specyfikacja
Parametr | Opis |
---|---|
Napięcie zasilania | od 6 V do 12 V |
Przekładnia: | 46.85 : 1 |
Wymiary | 64 x 25 mm (szczegóły na rysunku technicznym) |
Średnica wału: | 4 mm |
Masa: | 101 g |
Rozdzielczość enkoderów: | 48 impulsy na obrót (po przekładni 2248.86) |
Parametry dla zasilania 6 V | |
Prędkość obrotowa: | 105 obr/min |
Moment obrotowy: | 5,76 kg*cm (0,56 Nm) |
Średni pobór prądu: | 70 mA |
Maksymalny pobór prądu: | 2800 mA |
Parametry dla zasilania 12 V | |
Prędkość obrotowa: | 210 obr/min |
Moment obrotowy: | 12 kg*cm (1,1 Nm) |
Średni pobór prądu: | 300 mA |
Maksymalny pobór prądu: | 5600 mA |
Akcesoria
W naszej ofercie znajdziesz również dedykowane akcesoria:
Do silników zostały zaprojektowane specjalne mocowania oraz Huby 4 mm do montażu kół.
Enkodery - sprzężenie zwrotne
Oparte na zjawisku Halla sensory wykrywają impulsy na obracającej się magnetycznej tarczy umieszczonej w tylnej części silnika. Kwadraturowe enkodery umożliwiają pomiar z rozdzielczością 64 impulsów na obrót wału silnika. Po przekładni jest to odpowiednia ilość razy więcej.
Wyprowadzenia:
- Czerwony - zasilania silnika
- Czarny - zasilanie silnika
- Zielony - potencjał masy enkodera
- Niebieski - zasilanie enkodera (3,5 V - 20 V)
- Zółty - wyjście A enkodera
- Biały - wyjście B enkodera
Rysunek przedstawia sygnał z obu kanałów enkoderów. Sygnał B jest przesunięty w fazie względem sygnału A o 90 stopni.
Przydatne linki |