- EOL
Uwaga! |
Opis
Arduino jest platformą, która otwiera przed każdym pasjonatem elektroniki, niezliczone możliwości. Dzięki bogatej dokumentacji i ogólnodostępnym bibliotekom mikrokontroler jest łatwy w programowaniu, nawet dla osób rozpoczynających przygodę z elektroniką.
Pozycja jest przeznaczona dla osób, które chcą wykorzystać Arduino do innych, bardziej zaawansowanych rozwiązań niż te dostępne już w sieci. Z lektury czytelnik dowie się jak komunikować się z systemem Andriod, a także integrować Arduino z innymi układami scalonymi. W książce opisana jest również wzajemna komunikacja kilku platform Arduino. Pozycja uczy również jak tworzyć własne biblioteki dla tego, popularnego zestawu uruchomieniowego.
Z książki dowiesz się:
- jak zwiększyć wydajność Arduino
- jak zbudować inteligentną sieć sensorów
- do czego wykorzystać moduły radiowe XBee
- jak stworzyć grę na Arduino
W naszej ofercie znajdują się wykorzystane w książce: zestawy Arduino oraz moduły sieciowe XBee.
Przykładowe projekty wykorzystane w książce dostępne do pobrania. Fragment ksiązki do przeczytania on-line. |
Spis treści
O autorach (11)
O korektorze merytorycznym (12)
Wprowadzenie (13)
Podziękowania (14)
Rozdział 1. Zmiany w rdzeniu Arduino 1.0.4 (15)
Rozdział 2. Programowanie Arduino i kodowanie społecznościowe (29)
Rozdział 3. Oprogramowanie openFrameworks a Arduino (61)
Rozdział 4. Narzędzia Android ADK (77)
Rozdział 5. Moduły radiowe XBee (105)
Rozdział 6. Symulacja czujników (125)
Rozdział 7. Kontrolery PID (143)
Rozdział 8. Sieci sensorowe Android (155)
Rozdział 9. Zastosowanie Arduino z układami PIC32 i ATtiny Atmel (179)
Rozdział 10. Wieloprocesorowość: większa moc połączonych Arduino (197)
Rozdział 11. Tworzenie gier dla Arduino (217)
Rozdział 12. Własne biblioteki dla Arduino (243)
Rozdział 13. Zestaw testowy Arduino (265)
Skorowidz (287) |