- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - U. Wiejak, K. Niemira, A. Wojciechowski
Drugie wydanie książki dla dzieci oraz dorosłych do nauki programowania z Minecraftem. Zaprezentowane treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Zawarte w podręczniku zadania z rozwiązaniami, prosty edytor graficzny oraz praktyczne informacje zachęcają do nauki programowania.
Informacje o autorze
Urszula Wiejak to założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci.
Informacje o książce
- Autorzy: Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
- ISBN: 978-83-283-7488-1
- Rok wydania: 2020
- Format: 158 x 235 mm
- Ilość stron: 232
- Oprawa: miękka
- Wydawnictwo: Helion S.A.
Spis treści
Wstęp 7
Ważne informacje 8
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 9
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 11
Rozdział 3. Żółw w akcji 39
Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 58
Rozdział 5. Żółw budowniczy 64
Rozdział 6. Instrukcja Repeat 78
Rozdział 7. Funkcja Select Slot 84
Rozdział 8. Zmienne liczbowe 91
Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96
Rozdział 10. Liczby losowe 104
Rozdział 11. Prawda czy fałsz 109
Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 113
Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 120
Rozdział 14. Funkcja Detect 125
Rozdział 15. Instrukcja else if 131
Rozdział 16. Pętla while 137
Rozdział 17. Operatory logiczne 142
Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 147
Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 152
Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 160
Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 169
Rozdział 22. Funkcja Item Count 175
Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 179
Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186
Rozdział 25. Funkcja Compare 192
Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 198
Rozdział 27. Pętla for 201
Rozdział 28. Podsumowanie 205
Rozdział 29. Rozwiązania zadań 206
Twoja lista wykonanych zadań 229
Przydatne linki |