- Produkt wycofany
|
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II - R. Kulesza, S. Langa, D. Leśniakiewicz, P. Pełka, A. Czechowski
Książka przeznaczona jest zarówno dla młodych adeptów sztuki programowania, jak i dla nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
- Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
- Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
- Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
- Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
- Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
- Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
- Ciekawe zadania z programowania z rozwiązaniami
Czym jest Scratch?
Scratch jest graficznym językiem programowania, dzięki któremu można tworzyć interaktywne historyjki, gry, animacje, muzykę, sztukę czy prezentacje. Uczy młodych ludzi kreatywnego myślenia, współpracowania oraz wyciągania wniosków - czyli ważnych umiejętności potrzebnych do życia w teraźniejszości. Programowanie polega na przeciąganiu i opuszczaniu kolorowych bloków. Możesz nawet umieścić w sieci swoje dzieła, aby dzielić się nimi z programistami Scratcha z całego świata. Scratch został zaprojektowany do zabawy, samodzielnej nauki i rozwijania kreatywności. Program jest udostępniany bezpłatnie.
Sprawdź także gry edukacyjne Scottie Go! opierające się na języku Scratch.
Spis treściWstęp (10) CZĘŚĆ I. POZNAJ ŚRODOWISKO PROGRAMOWANIA SCRATCH Rozdział 1. Środowisko programowania Scratch (14)
Rozdział 3. Dodawanie tła (19) Rozdział 4. Skrypty (20)
CZĘŚĆ II. POZNAJEMY BLOCZKI DOSTĘPNE W ŚRODOWISKU SCRATCH Rozdział 7. Ruch (34)
CZĘŚĆ III. TWORZYMY PROJEKTY W ŚRODOWISKU SCRATCH Rozdział 17. Galaktyczny pościg (114)
CZĘŚĆ IV. ODPOWIEDZI Dodatek. Rozwiązania do gier (164)
|
Przydatne linki |

