• EOL

NotiOne Play - lokalizator Bluetooth z buzzerem i przyciskiem - malinowy

Indeks: NON-12608

Miniaturowy lokalizator Bluetooth. Nie posiada modułu GPS. Ułatwia odnajdowanie przedmiotów, osób, samochodów, itp. Potrafi odnaleźć zgubę w pobliżu telefonu, a także na drugim końcu Polski. Wersja Play posiada wbudowany buzzer i przycisk ułatwiający znalezienie urządzenia lub połączonego telefonu.

NotiOne Play - lokalizator Bluetooth z buzzerem i przyciskiem - malinowy
99,00 zł
80,49 zł netto
Zapłać później
Powiadom o dostępności
Niedostępny
Produkt wycofany
Producent: NotiOne

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii.

Opis produktu: NotiOne Play - lokalizator Bluetooth

Miniaturowy lokalizator Bluetooth w postaci breloka. Nie posiada modułu GPS. Ułatwia odnajdowanie przedmiotów, osób, samochodów, itp. Potrafi odnaleźć zgubę w pobliżu telefonu, a także na drugim końcu Polski, dzięki sieci użytkowników wspierających aplikację. W tej chwili w Polsce sygnał NotiOne jest odbierany przez ponad 1000 000 użytkowników. Wersja Play posiada dwie nowe funkcje:

  • Sygnał dźwiękowy w breloku, który ułatwia odnajdywanie urządzenie w bliskiej odległości
  • Lokalizowanie telefonu: po naciśnięciu breloka notiOne - telefon sygnałem dźwiękowym da znać gdzie się znajduje (nawet w trybie wyciszonym)

Jak działa NotiOne Play?

Lokalizator nadaje ciągły sygnał nadawczy. Gdy urządzenie znajdzie się w pobliżu dowolnego telefonu z aplikacją NotiOne, jego sygnał zostanie odebrany i przekazany na serwer producenta.

Urządzenie należy najpierw sparować z telefonem. który będzie mógł odczytać jego pozycję. W tym celu należy pobrać aplikację NotiOne (dla Androida lub dla iPhone). Po jej uruchomieniu zostanie wykryty lokalizator. Aby go sparować należy nim energicznie potrząsać. Szczegółowe informacje są wyświetlane na ekranie telefonu.

Informacja o lokalizacji  jest wyświetlana w postaci znacznika na mapie. Położenie może zostać udostępnione dla innych smartfonów. W ten sposób jeden lokalizator NotiOne może być śledzony przez wiele urządzeń.

Urządzenie jest wspierane przez ponad 1 milion użytkowników w całym kraju!

Breloczek NotiOne posiada wiele różnych zastosować. Dedykowana aplikacja pozwala na szukanie urządzenia na 3 różne sposoby:

  • Szukanie dalekie przy pomocy znacznika na mapie: pozwala na odnalezienie obiektu będącego wiele kilometrów od nas
  • Szukanie w pobliżu: pozwala na odnalezienie np. zagubionych kluczy
  • Alarm oddalenia: powiadomi gdy lokalizator oddali się poza zasięg aplikacji
  • Sygnał dźwiękowy w breloku, który ułatwia odnajdywanie urządzenie w bliskiej odległości
  • Lokalizowanie telefonu: po naciśnięciu breloka notiOne - telefon sygnałem dźwiękowym da znać gdzie się znajduje (nawet w trybie wyciszonym)

Specyfikacja lokalizatora Bluetooth NotiOne Play

    • Lokalizator Bluetooth NotiOne Play
    • Komunikacja: Bluetooth 4.0+ Low Energy
    • Wbudowany buzzer i przycisk
    • Kompatybilność:
      • Android 4.3+
      • iOS 9+
    • Zasięg: do 90 m
    • Zasilanie: bateria CR1632 (w zestawie)
    • Czas pracy na baterii: do 1 roku
    • Kolor: malinowy
    • Wymiary: 27 x 27 x 8,5 mm
    • Masa: 6 g

    W zestawie

    • Lokalizator NotiOne Play - malinowy
    • Bateria CR1632
    • Kartonowe opakowanie z instrukcją obsługi

    Szerokość opakowania 0.001 cm
    Wysokość opakowania 0.001 cm
    Głębokość opakowania 0.001 cm
    Masa opakowania 0.001 kg

    Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

    Zasady składania reklamacji towaru

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

    Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

    • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
    • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    • żądać usunięcia wady.

    Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

    Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

    Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

    Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

    Przebieg reklamacji / zwrotu

    W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

    1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
    2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
    3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
    4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
    5

    Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

    Formularz reklamacyjny

    W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

    Adres do wysyłki:

    BOTLAND - SERWIS
    Gola 25A
    63-640 Bralin

    Zasady reklamacji

    W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

    1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
    2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
    3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
    4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
    5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
    6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
    7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
    8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
    9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
    10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
    11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

    Zasady zwrotu towaru

    1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
    2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
    4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
    6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    Produkty z tej samej kategorii: