Filtruj według
Cena
38 68
Więcej (-5) Ok Wyczyść
Kategorie
Więcej (-5) Ok Wyczyść
Filtruj

Promowane produkty

Polecane

Lista produktów marki SBS

Świat urządzeń mobilnych w ostatnich latach mocno się rozrósł. Nie sposób w dzisiejszych czasach spotkać kogoś, kto nie miałby nowoczesnego smartfonu czy tabletu. Firma SBS to wiodący międzynarodowy producent akcesoriów do tabletów i smartfonów. Znakiem rozpoznawczym marki jest kreatywny design Made in Italy i wiele innowacyjnych rozwiązań spełniających rosnące potrzeby rynku mobilnego. Produkty SBS to gwarancja wysokiej jakości i dbałości o najdrobniejsze szczegóły oraz propozycje w przystępnej cenie.

Ilość produktów: 6
Loading...

Magnetyczny uchwyt samochodowy do telefonu - SBS 29336

Uniwersalny uchwyt samochodowy do telefonu, z bardzo mocnym magnesem. Dzięki elastycznemu ramieniu pozwala na szybkie ustawienie smartphona w dowolnej, wygodnej dla kierowcy...
Indeks: IMP-14957
Indeks: IMP-14957
Produkt wycofany
Niedostępny
Cena podstawowa 39,90 zł Cena 39,90 zł
  • EOL
  • Darmowa dostawa

Magnetyczny uchwyt samochodowy do telefonu - SBS MID Round 54239

Uniwersalny magnetyczny uchwyt samochodowy. Mocowany na desce rozdzielczej przy pomocy taśmy dwustronnej. Dzięki zastosowaniu silnego magnesu zapewnia stabilność...
Indeks: IMP-14960
Indeks: IMP-14960
Produkt wycofany
Niedostępny
Cena podstawowa 47,90 zł Cena 47,90 zł
  • EOL
  • Darmowa dostawa

Magnetyczny uchwyt samochodowy do telefonu - Trust Nalo 22826

Uniwersalny uchwyt pozwalający na bezpiecznie korzystanie z telefonu lub nawigacji w trakcie prowadzenia samochodu. Montowany jest do deski rozdzielczej za pomocą dołączonej do...
Indeks: IMP-14964
Indeks: IMP-14964
Produkt wycofany
Niedostępny
Cena podstawowa 59,00 zł Cena 59,00 zł
  • EOL
  • Darmowa dostawa

Magnetyczny uchwyt samochodowy do telefonu - SBS Wide Line 43516

Uniwersalny uchwyt samochodowy do telefonu. Montowany za pomocą przyssawki do szyby lub deski rozdzielczej samochodu. Dzięki zastosowaniu mocnego magnesu zapewnia stabilne...
Indeks: IMP-14959
Indeks: IMP-14959
Produkt wycofany
Niedostępny
Cena podstawowa 59,00 zł Cena 59,00 zł
  • EOL
  • Darmowa dostawa

Magnetyczny uchwyt samochodowy do telefonu - SBS Wide Line 48528

Uniwersalny uchwyt magnetyczny do urządzeń mobilnych. Montowany jest na kratkach wentylacyjnych umieszczonych na desce rozdzielczej samochodu. Dzięki zastosowaniu w nim mocnego...
Indeks: IMP-14961
Indeks: IMP-14961
Produkt wycofany
Niedostępny
Cena podstawowa 38,00 zł Cena 38,00 zł
  • EOL
  • Darmowa dostawa

Magnetyczny uchwyt samochodowy do telefonu - SBS Wide Line 48535

Uniwersalny magnetyczny uchwyt do telefonu. Mocowany jest do szyby lub deski rozdzielczej samochodu za pomocą przyssawki. Zapewnia urządzeniu stabilność, a dzięki obrotowej...
Indeks: IMP-14962
Indeks: IMP-14962
Produkt wycofany
Niedostępny
Cena podstawowa 68,00 zł Cena 68,00 zł
  • EOL
  • Darmowa dostawa

Świat mobilny.

W roku 1994 firma SBS zaczęła swoją przygodę ze światem mobilnym poprzez produkcję baterii do telefonów komórkowych. Jednakże w niecałe pięć lat spółka weszła w sektor akcesoriów do tabletów i smartfonów. Włoska miłość do mobilnego sprzętu pozwoliła tej małej firmie rozwinąć skrzydła i zaistnieć na rynkach całego świata. Każdy z ich produktów cechuje swój własny styl i jest wyrazem ich wartości. Przez lata SBS opracował wiele spójnych marek, z których każda ma własną tożsamość i design, jednocześnie nadal uwzględnia wartości i świadomość marki głównej.

Ekon.

Ekon Home Partner to marka powstała w 2017 roku dzięki dwudziestoletniego doświadczenia spółki SBS w sprzedaży kabli audio-wideo. Wykorzystując nowe technologie i ciągła analizę rynku, firma Home Partner dostarcza i upraszcza połączenia audio-wideo w domach konsumenckich. W portfolio ekon znajdują się produkty podzielone na ponad 150 kategorii m.in. Anteny satelitarne, audio, wideo, komputer, telefon itp. Pomimo że siedziba znajduje się w Miasino w prowincji Novara, produkty dystrybuowane są na teren całych Włoch.

JAZ.

Pojawił się w 2019 roku. JAZ to skrót od Just Audio Zone, czyli linia produktów od SBS obejmująca akcesoria audio. Znakami szczególnymi są doskonałość technologiczna i styl retro, które oferują niezwykłe doznania sensoryczne. Gama nowoczesnych głośników i słuchawek zaspokoi nawet najbardziej wybrednych słuchaczy. Cała linia charakteryzuje się wyrafinowanymi detalami z metalu i drewna, nadając szlachetności produktom. Głośniki z różną mocą i wysokiej klasy mikrofonem, słuchawki z technologią ANC (Active Noise Canceling) to tylko niektóre propozycje z linii JAZ.

Music Hero.

To podmarka zrodzona w 2019 roku z myślą o najmłodszych oferująca kolekcję słuchawek i głośników w minimalistycznym stylu i jasnych kolorach. Wytrzymała konstrukcja i wodoodporność to funkcje, które sprawdzą się idealnie na co dzień, jak i w trudnych warunkach. Dodatkowo można skorzystać z modelu ze wbudowaną baterią lub praktycznym ładującym etui. Wszystko to zaprojektowane i zbudowane z najwyższą dbałością o szczegóły i jakość. Całe kolekcje charakteryzują się niezwykle eleganckimi i nowoczesnymi wstawkami, jednocześnie zachowując klasyczną linię.

SBS i rola marketingu.

Firma SBS od zawsze inwestowała w strategiczne połączenia poprzez Trade Marketing. Jest to niezwykle istotna kwestia w celu rozwijania relacji z klientami lokalnymi i krajowymi. Codzienna współpraca między marketingiem i sprzedażą to mocna strona spółki. Takie podejście pozwala SBS na zmaksymalizowanie i optymalizację współpracy z kanałem dystrybucji, co pozwala osiągnąć korzyści dla wszystkich stron. Rozwój komunikacji, promocji, merchandisingu pomaga użytkownikowi w podjęciu decyzji o zakupie.

Taktyka sprzedażowa.

Proponowane przez firmę rozwiązania są niezwykle różnorodne : od personalizacji wyświetlaczy w punkcie sprzedaży po projekty innowacyjnych i niestandardowych wyświetlaczy. Silna współpraca z merchandiserami, którzy przechodzą odpowiednie szkolenia, wspierają działania sprzedażowe – monitorowanie rotacji, promocję czy obsługa zapytań dotyczących dostaw. SBS wyróżnia się na rynku podejściem skierowanym do handlu i dużych detalistów, ale z filozofią zorientowaną na konsumenta. Pozwala to sprzedawać dużym detalistom swoje produkty, ale również projektować i sprzedawać to, o co proszą duzi detaliści, w oparciu o aktualne potrzeby konsumentów.