Opis produktu: Interfejs diagnostyczny - skaner HH OBD Bluetooth - advanced
Skaner wykorzystywany w diagnostyce silników samochodowych. Stosowany do weryfikacji parametrów pracy jednostki napędowej pojazdu zarówno w profesjonalnym warsztacie jak i przydomowym garażu. Produkt do przesyłania danych wykorzystuje technologię Bluetooth. Wyniki pomiarów mogą być odczytywane za pomocą komputera lub telefonu, które są kompatybilne z tym standardem bezprzewodowej komunikacji krótkiego zasięgu. Użytkownik może wygodnie sprawdzać wskazania bez konieczności stosowania dodatkowych przewodów.
Kompatybilność urządzenia
Interfejs może być wykorzystywany do diagnostyki pojazdów wyposażonych w interfejs OBD2. Jest więc kompatybilny z następującymi grupami samochodów:
- Sprzedawanych po 1 stycznia 1996 w USA
- Sprzedawanych po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
- Sprzedawanych po 1 stycznia 2002 w Polsce
- Z silnikiem Diesla, sprzedawanych po 1 stycznia 2003 w Unii Europejskiej
Obsługiwane protokoły komunikacyjne w samochodach:
- ISO9141-2(5 baud init, 10.4 Kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 Kbaud)
- ISO14230-4 KWP (fast init, 10.4 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29 bit ID, 500 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bit ID, 250 Kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29 bit ID, 250 Kbaud)
- SAE J1939 CAN (29 bit ID, 250 Kbaud)
- USER1 CAN (11 bit ID, 125 Kbaud)
- USER2 CAN (11 bit ID, 50 Kbaud)
Typy odczytów
- Diagnostyczne kody usterek (ponad 3000 ogólnych kodów definicji w bazie danych)
- Opcja usuwania błędów i usuwanie kontrolki MIL (Check Engine)
- Wyświetlanie następujących wskazań z czujników:
- Obroty silnika (RPM)
- Obciążenie (Calculated Load Value)
- Temperatura płynu chłodniczego (Coolant Temperature)
- Stan układu paliwowego
- Prędkość pojazdu
- Krótkotrwała korekta zasilania paliwem (Short Term Fuel Trim)
- Długotrwała korekta zasilania paliwem (Long Term Fuel Trim)
- Wartość ciśnienia w kolektorze dolotowym (Intake Manifold Pressure)
- Wyprzedzenie zapłonu (Timing Advance)
- Temperatura powietrza dolotowego (Intake Air Temperature)
- Przepływ powietrza
- Air Flow Rate
- Absolutna pozycja przepustnicy (Absolute Throttle Position)
- Napięcia czujnika tlenu (Oxygen sensor voltages)
- Stan układu paliwowego
- Ciśnienie paliwa
Przydatne linki |