- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne gry edukacyjne w tej kategorii. |
Opis
Gra planszowa której akcja toczy się na ulicach Poznania z okresu dwudziestolecia międzywojennego. Gracze wcielający się w agentów przedwojennych wywiadów maja za zadanie odczytanie zaszyfrowanej wiadomości oraz wykonanie powierzonych misji. W zależności od roli, szyfrują, deszyfrują lub łamią tajne szyfry, korzystając ze specjalnych kryptologicznych zastawek.
Fabuła gry
Jest czerwiec 1929 roku. Właśnie kończy się kurs kryptologiczny, który polski wywiad wojskowy zorganizował dla studentów matematyki Uniwersytetu Poznańskiego. Organizatorzy kursu dochodzą do wniosku, że przyszli kryptolodzy muszą zostać wyłonieni w warunkach możliwie najbardziej przypominających realia pracy wywiadowczej. Miejscem akcji będzie Poznań, a każdy z uczestników kursu odegra inną rolę. Ruszasz w labirynt ulic Poznania, by wcielić się w jedną z 4 postaci: AGENTA wywiadu niemieckiego, współpracującego z nim SZPIEGA, ŁOWCY SZPIEGÓW, czyli agenta polskiego kontrwywiadu, albo ALIANTA, czyli agenta służb jednego z państw przyjaznych Polsce. W zależności od wylosowanej roli będziesz szyfrował, deszyfrował lub łamał szyfry, a wszystko po to, by wywieść w pole przeciwnika i okazać się najlepszym…
Zestaw zawiera
- Plansza
- 8 pionków
- 7 zastawek
- Karty postaci
- Karty miejsca
- Żetony atrybutów, wyposażenia, atutu, transportowe
- Komplet kart z literami alfabetu
- Skrytka
- Instrukcja gry w wersji pełnej i uproszczonej
- Suplement kryptologiczny