Drodzy Klienci,
z przykrością informujemy, że infrastruktura naszego sklepu internetowego padła ofiarą nieautoryzowanego dostępu. Dzięki współpracy z renomowanym i niezależnym podmiotem z zakresu cyber security ustaliliśmy, że atakujący uzyskał dostęp do niektórych danych dotyczących części naszych Klientów. Nie ma jednak pewności, że dane te zostały faktycznie pobrane.
Oczywiście zdarzenie zostało już zgłoszone do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jesteśmy również w trakcie przygotowywania materiałów dla organów ścigania. Rozpoczęliśmy także proces wysyłki stosownych informacji drogą mailową.
Jest nam szczerze przykro i z całego serca przepraszamy, że doszło do tego zdarzenia. Działając w tej branży od lat, wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo danych i traktujemy je bardzo poważnie. Jako Botland czujemy się tak samo ofiarami tego ataku, jak i Wy, a naszym celem jest zrobić wszystko, aby podobna sytuacja nie wydarzyła się ponownie.
W Botland wierzymy, że stawianie spraw jasno i partnerskie podejście do klientów to podstawa, dlatego o wszelkich nowych informacjach dotyczących tego incydentu (w tym o najczęściej kierowanych pytaniach i odpowiedziach) będziemy informować w aktualizacjach na tej stronie.
Zespół Botland
Najczęściej Zadawane Pytania
Co jeśli logowałem się za pomocą usług zewnętrznych (np. konto Google lub Facebook)?
Logowanie do sklepu za pomocą usług zewnętrznych (np. Google lub Facebook) odbywa się bez użycia hasła. Przy logowaniu za pomocą konta Google lub Facebook hasło podaje się wyłącznie na stronie wybranego dostawcy, nigdy u nas. Nasz serwis dostaje jedynie potwierdzenie o poprawnym zalogowaniu, a nie Twoje hasło. W naszej bazie danych nigdy nie były przechowywane żadne informacje o hasłach do kont zewnętrznych (ta metoda logowania na żadnym etapie nie daje nam dostępu do tego hasła). W naszym systemie znajduje się jedynie adres e-mail, po którym rozpoznawane jest konto.
Jak mogę usunąć swoje dane/konto?
Aby usunąć konto lub dane, prześlij zgłoszenie na adres [email protected] z adresu e-mail, na który masz założone konto.
Ile czasu potrwa usunięcie mojego konta/danych?
Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby proces przebiegł jak najszybciej. Ze względu na dużą liczbę zgłoszeń może to potrwać kilka dni, dotrzymamy wszystkich obowiązujących nas terminów. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą, gdy Twoje konto/dane zostaną usunięte.
Czy w systemie macie dane mojej karty płatniczej?
Nie, nie zapisujemy żadnych danych na temat kart płatniczych. Szybkie płatności kartą obsługiwane są wyłącznie przez zewnętrzne systemy płatności (np. PayU) i na żadnym etapie płatności nie mamy wglądu do danych Twojej karty płatniczej.
Jak mogę się skontaktować jeśli mam pytania?
Pytania możesz przesyłać na adres: [email protected]