- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Mocowanie typu L do silnika krokowego NEMA 43 - 110 x 110 mm
Mocowanie do silnika krokowego o wymiarach 110 x 110 mm. Otwory montażowe mocowania zostały wykonane w taki sposób, by produkt był kompatybilny z większością silników zgodnych ze standardem NEMA 43. Śrubki potrzebne do montażu silnika w mocowaniu należy zakupić oddzielnie. Metal, z którego wykonano mocowanie ma grubość 6 mm.
Mocowanie do silnika NEMA 43.
Specyfikacja techniczna
- Materiał: metal
- Kolor: czarny
- Grubość: 6 mm
- Rozmiar silnika: NEMA 43 (110 mm)
Łoże mocujące do silnika krokowego NEMA 43 - wysoka dokładność wykonania przekładająca się na stabilność konstrukcji
W licznych współczesnych aplikacjach elektroniki, automatyki i robotyki, obserwujemy bardzo częsty udział napędów elektrycznych. Dzięki silnikom elektrycznym, możemy przetwarzać energię elektryczną na energię mechaniczną w postaci ruchu obrotowego, przekazując moment obrotowy np. do kół napędzanych robota. Oprócz takich konstrukcji jak klasyczne silniki szczotkowe prądu stałego oraz coraz bardziej popularne silniki bezszczotkowe (BLDC), często możemy spotkać się z wykorzystaniem silników krokowych, np. w robotach, obrabiarkach sterowanych numerycznie (CNC) czy w drukarkach 3D. Powodem użycia silników krokowych w takich aplikacjach, jest konieczność uzyskania ruchów o zwiększonej precyzji. Sam silnik krokowy o wystarczającej rozdzielczości kroków w pojedynczym, pełnym obrocie nie wystarczy. Konieczne jest także zapewnienie stabilnego montażu takiego silnika w aplikacji docelowej. Problem rozwiązuje odpowiednie łoże montażowe - tak jak oferowane łoże przeznaczone do silnika NEMA 43.
Łoże typu L do silnika krokowego NEMA 43
Łoże przeznaczone do montażu silnika krokowego NEMA 43 jest konstrukcją spawaną z dwóch aluminiowych płaskowników ułożonych w kształt litery ,,L”. Pierwsza część posiada wyfrezowane otwory pod obudowę silnika krokowego NEMA 43, a druga część posiada wyfrezowane otwory do montażu łoża. Otwory do montażu łoża są wyfrezowane w postaci dwóch równoległych względem siebie linii umożliwiających przesuwanie łoża wzdłuż osi wału silnika i dopasowanie go do konstrukcji docelowej.