- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Dwukanałowy sterownik silników 6 V / 1,5 A - dla BBC micro:bit - V2
Sterownik silników oparty na układzie DRV8833, umożliwia sterowanie dwoma silnikami prądu stałego za pomocą modułu BBC micro:bit. Dodatkowo na płytce zostały wyprowadzone złącza BBC micro:bit, wyprowadzone pady umożliwiają przylutowanie bezpośrednio przewodów lub złącz Goldpin 2,54 mm. Napięcie zasilania wynosi od 4,5 V do 6 V DC. Wymiary nakładki wynoszą 67 x 61 x 18 mm.
Uwaga! Zestaw nie zawiera modułu BBC micro:bit. Urządzenie można nabyć osobno. |
Dwukanałowy sterownik silników 6 V / 1,5 A - dla BBC micro:bit - V2 - Kitronik 5620.
Specyfikacja Dwukanałowego sterownika silników 6 V / 1,5 A
- Napięcie zasilania (Vcc): od 4,5 V do 6 V
- Ilość kanałów: 2
- Prąd na kanał: 1,5 A
- Napięcie pracy silników (Vm): Vm = Vcc - 0,3V
- Wejścia cyfrowe: 2 (Przycisk A / B)
- Piny I/O: 2 (P1 i P2)
- Wyjście cyfrowe: 5 mA
- Wymiary: 67 x 61 x 18 mm
- Masa: 35,5 g
Tryby pracy dwukanałowego sterownika silników 6 V / 1,5 A
P8/P0 |
P12/P16 |
Tryb pracy 1/2 silnika |
---|---|---|
0 | 0 | Bieg jałowy. |
1 | 0 | Obroty do przodu. |
0 | 1 | Otbroty do tyłu. |
Dodatkowe materiały |
Dwukanałowy sterownik silników 6V / 1,5A - dla BBC micro:bit - V2 - Kitronik 5620 - poznaj praktyczną stronę sterowania silnikami elektrycznymi!
Moduł Kitronik 5620 stanowi kolejne rozszerzenie sprzętowe dla serii BBC micro:bit. Za pomocą tego modułu, możemy zrealizować proste sterowanie dwoma silnikami elektrycznymi prądu stałego. Funkcje modułu po zaprogramowaniu obejmują m.in. obracanie obu silników w różnych kierunkach w sposób niezależny względem siebie, tj. do przodu, do tyłu, a także hamowanie.
Podłączenie modułu Kitronik 5620
Na płytce PCB modułu Kitronik 5620 zostały umieszczone wszystkie niezbędne wyprowadzenia do podłączenia osprzętu zewnętrznego, które obejmują złącza krawędziowe dla modułów głównych micro:bit, a także zaciski śrubowe typu ARK do podłączenia źródła zasilania, silników oraz przycisków sterujących, indywidualnie dla każdego z silników.
Przydatne linki |