DRV8874 - jednokanałowy sterownik silników 37V/2,1A - Pololu 4035

Indeks: PLL-21359
Jednokanałowy sterownik silnika DC od Pololu wyposażony w układ DRV8874. Zasilany jest napięciem od 4,5 V do 37 V. Ciągły prąd na kanał to 2,1 A (chwilowy do 6 A przez 1 sekundę). Pozwala na proste sterowanie prędkością oraz kierunkiem obrotów silnika, z wykorzystaniem tylko dwóch pinów mikrokontrolera. Sterownik wyposażony został również w zabezpieczenia przed odwróconą polaryzacją, zbyt niskim napięciem, zbyt dużym prądem oraz zbyt wysoką temperaturą.
DRV8874 - jednokanałowy sterownik silników 37V/2,1A - Pololu 4035
49,00 zł
39,84 zł netto
Zapłać później
Producent: Pololu

Opis produktu: DRV8874 - jednokanałowy sterownik silników 37 V / 2,1 A - Pololu 4035

Jednokanałowy sterownik silnika DC od Pololu wyposażony w układ DRV8874. Zasilany jest napięciem od 4,5 V do 37 V. Ciągły prąd na kanał to 2,1 A (chwilowy do 6 A przez 1 sekundę). Pozwala na proste sterowanie prędkością oraz kierunkiem obrotów silnika, z wykorzystaniem tylko dwóch pinów mikrokontrolera. Sterownik wyposażony został również w zabezpieczenia przed odwróconą polaryzacją, zbyt niskim napięciem, zbyt dużym prądem oraz zbyt wysoką temperaturą.

Jednokanałowy sterownik silnika DRV8874.Jednokanałowy sterownik silnika DC - DRV8874.
Podłączenie sterownika DRV8874.Podłączenie sterownika silnika DRV8874.

Podłączenie sterownika DRV8874

Napięcie zasilania silnika z zakresu od 4,5 V do 37 V należy doprowadzić do pinu VIN lub VM. W typowym zastosowaniu wystarczy podłączyć dwie linie sterujące: wybór kierunku obrotów PHASE oraz regulację prędkości PWM do pinu ENABLE. Sterownik domyślnie jest w trybie uśpienia - żeby z niego wyjść należy do pinu SLEEP doprowadzić napięcie w zakresie od 1,8 V do 5,5 V. DRV8874 oferuje trzy możliwe tryby sterowania:

  • PHASE / ENABLE (PH / EH)
  • PWM (IN / IN)
  • Poprzez niezależny half-bridge

Wyprowadzenia sterownika DRV8874
Pin Domyślny stan Opis
VIN Napięcie wejściowe od 4,5 V do 37 V.
GND Masa układu dla silnika oraz logiki.
VM Pin dający dostęp do zasilania silnika po zadziałaniu zabezpieczenia MOSFET przed odwrotnym napięciem. Może być wykorzystany do zasilania innych elementów systemu z zabezpieczeniem przed odwróconą polaryzacją.
OUT1 Wyjście silnika 1.
OUT2 Wyjście silnika 2.
EN / IN1 LOW Pin 1 do włączania /wyłączania silnika PHASE / ENABLE (PH / EH).
PH / IN2 LOW Pin 2 do sterowania kierunkiem obrotu silnika PHASE / ENABLE (PH / EH).
FAULT FLOATING Open-drain, wyjście fault aktywowane stanem niskim. Pin przechodzi w stan niski, po przekroczeniu dopuszczalnego prądu lub napięcia. Musi zostać podciągnięty rezystorem, aby domyślnie był w stanie wysokim.
SLEEP LOW Wejście SLEEP powoduje przejście sterownika w stan niskiego poboru energii po podaniu stanu niskiego. Ten pin można również przełączać, aby usunąć zablokowany błąd nadmiernego prądu lub nadmiernej temperatury.
VREF Napięcie odniesienia progu ograniczającego prąd.

Specyfikacja sterownika silnika DRV8874

  • Liczba kanałów: 1
  • Napięcie zasilania: od 4,5 V do 37 V
  • Ciągły prąd na kanał: 2,1 A
  • Chwilowy prąd na kanał: 6 A
  • Maksymalna częstotliwość PWM: 100 Hz
  • Minimalne napięcie logiki: 1,8 V
  • Maksymalne napięcie logiki: 5,5 V
  • Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją
  • Wymiary: 15,2 x 17,8 mm
  • Masa: 0,9 g
Schemat sterownika.Schemat sterownika DRV8874.

Napięcie zasil. od 4.5 V
Napięcie zasil. do 37 V
Wydajność prąd 2.1 A
Ilość kanałów 1
Szerokość opakowania 7.6 cm
Wysokość opakowania 8.5 cm
Głębokość opakowania 0.5 cm
Masa opakowania 0.002 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Opinie o produkcie

DRV8874 - jednokanałowy sterownik silników 37V/2,1A - Pololu 4035

4.7/5

Średnia Ocena

3

Opinie Klientów
Poniższe opinie zbieramy
i weryfikujemy przy pomocy
zewnętrznego partnera Trustmate
i pochodzą z procesu pozakupowego.
Detlev 24.07.2023 Potwierdzony zakup Opinia tłumaczona
Tylko Pololu produkuje te dobre tabliczki! Jakość i wykonanie bez zarzutu. a treść jest praktyczna.
Michael 03.01.2023 Potwierdzony zakup Opinia tłumaczona
najlepszych sterowników silników, z których część jest używana w wyścigach na automatach od 5 lat.
Vojtěch 01.04.2023 Potwierdzony zakup

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: