- Tylko online
Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.
Opis produktu: Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce
Internetowy kurs dotyczący optymalnego i zyskownego prowadzenia kampanii w Google Ads. Zawiera wiele cennych informacji i praktycznych przykładów na temat:
- zwiększenia sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarketingowi
- przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom
- szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords
- optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu
- zdobywania klientów za pomocą kampanii w wyszukiwarce
- optymalizacji swoich działań: słowa klucz, reklamy
- poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics
Uwaga! Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty. |
Teoria a praktyka
Kurs On-Line zawiera nie tylko wiedzę potrzebną do właściwego ruszenia z kampanią, ale i wiele ciekawych porad i praktyk, które pomogą w czasie jej prowadzenia. Podczas szkolenia zrozumiesz dokładniej na czym polega praca podwykonawców kampanii - agencji czy specjalistów SEM, a jeśli z nimi współpracujesz, to nauczysz się nadzorować ich działania.
Optymalizowanie i zwiększanie konwersji
Podczas szkolenia On-Line dowiesz się jak właściwie przeprowadzać optymalizacje w koncie Google Ads. Zaczynając od struktury konta, zobaczysz jak dzięki strategii SKAG skutecznie je poprawić. Zobaczysz jak za pomocą poprawy wyniku jakości zmniejszyć koszty reklam, a jednocześnie zwiększyć ich widoczność w wyszukiwarce. Przeanalizujesz działania Twojej konkurencji oraz nauczysz się segmentować dane, tak byś zaczął podejmować trafne decyzje.
Pozyskuj więcej klientów
Umieszczanie reklam w wyszukiwarce Google jest bardzo efektowne, ponieważ trafiają one do bardzo dużej ilości osób, które chcą zrealizować konkretną potrzebę. W czasie szkolenia On-Line dowiesz się jak wykorzystać RLSA (remarketing w wyszukiwarce), jak stworzyć kampanię z dynamicznymi reklamami, jak tworzyć za pomocą kampanii produktowych reklamy graficzne w wyszukiwarce, które wyróżnią Cię na tle konkurencji.
Reklamy i kampanie
Droga do pozyskania klientów za pomocą reklam jest bardzo szeroka. Jeśli Twoje działania poprzestaną jedynie na Google Ads, to efekty nie zawsze będą wystarczające. Potencjalnych klientów można znaleźć bardzo szybko np. na kanale YouTube, ponieważ jest bardzo popularny i stale obserwuje go miliony ludzi. Podczas kursu dowiesz się wszystkiego co potrzebne, aby stworzyć kampanię reklamową. Dzięki temu zauważenie Twojej marki wzrośnie niezwykle szybko. Dowiesz się jak docierać do klientów nie tylko za pomocą wideo, zobaczysz też jak skierować reklamy bezpośrednio do ich skrzynki Gmail.
Bądź przekonujący
Kampanie remarketingowe są najlepsze jeśli chodzi o skuteczność kampanii reklamowych. O wiele prościej nakłonić osoby do kupna, jeśli znają już daną markę. W czasie szkolenia zapoznasz się z zasadami i sprawdzonymi metodami, które pozwolą Ci uniknąć typowych błędów związanych ze złą konfiguracją kampanii.
Edytor AdWords
Korzystanie z edytora AdWords jest bardzo pomocne, ponieważ jest to narzędzie, które bez dostępu do internetu umożliwia na różnego rodzaju konfiguracje konta reklamowego. Podczas szkolenia dowiesz się jak w praktyczny sposób wykorzystać edytor w codziennej pracy.
Automatyzacja
Jeśli chcesz, aby Twoje konto działało optymalnie, ale nie masz czasu ani ochoty ciągle powtarzać tych samych czynności za każdym razem, warto zacząć korzystać z gotowych reguł i skryptów. Znajdziesz je wszystkie w kursie On-Line i nauczysz się z nich korzystać.
Niezbędne narzędzia
Mając na uwadze kampanie w Google Ads warto wspierać się także dodatkowymi narzędziami. Najważniejszym z nich będzie integracja konta z Google Analytics. Ułatwi to łączenie działań użytkowników na Twojej stronie z kampaniami reklamowymi oraz pozwoli podejmować właściwe decyzje. W czasie kursu poznasz narzędzia do monitorowania trendów na rynku i możliwości wyszukiwania słów kluczowych. Pomoże Ci to organizować kampanie i dobierać odpowiednie słowa kluczowe do zapytań użytkowników.
Spis treści1. Optymalizacja kampanii - najlepsze praktyki
|