• Tylko online

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-17194 EAN: 5904422345471

Kurs On-Line przeznaczony dla osób, które chcą optymalnie i zyskownie prowadzić kampanie w Google Ads. Zawiera wiele cennych informacji i praktycznych przykładów. Dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż dzięki dobrze ustawionemu remarketingowi, przyspieszysz pracę dzięki regułom, skryptom, znajomości Edytora AdWords i wiele innych.

Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce - wersja ON-LINE
149,00 zł
121,14 zł netto
Zapłać później
Producent: Strefa kursów

Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.

Opis produktu: Kurs Google Ads - optymalizacja kampanii w praktyce

Internetowy kurs dotyczący optymalnego i zyskownego prowadzenia kampanii w Google Ads. Zawiera wiele cennych informacji i praktycznych przykładów na temat:

  • zwiększenia sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarketingowi
  • przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom
  • szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords
  • optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu
  • zdobywania klientów za pomocą kampanii w wyszukiwarce
  • optymalizacji swoich działań: słowa klucz, reklamy
  • poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

Teoria a praktyka

Kurs On-Line zawiera nie tylko wiedzę potrzebną do właściwego ruszenia z kampanią, ale i wiele ciekawych porad i praktyk, które pomogą w czasie jej prowadzenia. Podczas szkolenia zrozumiesz dokładniej na czym polega praca podwykonawców kampanii - agencji czy specjalistów SEM, a jeśli  z nimi współpracujesz, to nauczysz się nadzorować ich działania.

Optymalizowanie i zwiększanie konwersji

Podczas szkolenia On-Line dowiesz się jak właściwie przeprowadzać optymalizacje w koncie Google Ads. Zaczynając od struktury konta, zobaczysz jak dzięki strategii SKAG skutecznie je poprawić. Zobaczysz jak za pomocą poprawy wyniku jakości zmniejszyć koszty reklam, a jednocześnie zwiększyć ich widoczność w wyszukiwarce. Przeanalizujesz działania Twojej konkurencji oraz nauczysz się segmentować dane, tak byś zaczął podejmować trafne decyzje.

Pozyskuj więcej klientów

Umieszczanie reklam w wyszukiwarce Google jest bardzo efektowne, ponieważ trafiają one do bardzo dużej ilości osób, które chcą zrealizować konkretną potrzebę. W czasie szkolenia On-Line dowiesz się jak wykorzystać RLSA (remarketing w wyszukiwarce), jak stworzyć kampanię z dynamicznymi reklamami, jak tworzyć za pomocą kampanii produktowych reklamy graficzne w wyszukiwarce, które wyróżnią Cię na tle konkurencji.

Reklamy i kampanie

Droga do pozyskania klientów za pomocą reklam jest bardzo szeroka. Jeśli Twoje działania poprzestaną jedynie na Google Ads, to efekty nie zawsze będą wystarczające. Potencjalnych klientów można znaleźć bardzo szybko np. na kanale YouTube, ponieważ jest bardzo popularny i stale obserwuje go miliony ludzi. Podczas kursu dowiesz się wszystkiego co potrzebne, aby stworzyć kampanię reklamową. Dzięki temu zauważenie Twojej marki wzrośnie niezwykle szybko. Dowiesz się jak docierać do klientów nie tylko za pomocą wideo, zobaczysz też jak skierować reklamy bezpośrednio do ich skrzynki Gmail. 

Bądź przekonujący

Kampanie remarketingowe są najlepsze jeśli chodzi o skuteczność kampanii reklamowych. O wiele prościej nakłonić osoby do kupna, jeśli znają już daną markę. W czasie szkolenia zapoznasz się z zasadami i sprawdzonymi metodami, które pozwolą Ci uniknąć typowych błędów związanych ze złą konfiguracją kampanii.

Edytor AdWords

Korzystanie z edytora AdWords jest bardzo pomocne, ponieważ jest to narzędzie, które bez dostępu do internetu umożliwia na różnego rodzaju konfiguracje konta reklamowego. Podczas szkolenia dowiesz się jak w praktyczny sposób wykorzystać edytor w codziennej pracy.

Automatyzacja

Jeśli chcesz, aby Twoje konto działało optymalnie, ale nie masz czasu ani ochoty ciągle powtarzać tych samych czynności za każdym razem, warto zacząć korzystać z gotowych reguł i skryptów. Znajdziesz je wszystkie w kursie On-Line i nauczysz się z nich korzystać.

Niezbędne narzędzia

Mając na uwadze kampanie w Google Ads warto wspierać się także dodatkowymi narzędziami. Najważniejszym z nich będzie integracja konta z Google Analytics. Ułatwi to łączenie działań użytkowników na Twojej stronie z kampaniami reklamowymi oraz pozwoli podejmować właściwe decyzje. W czasie kursu poznasz narzędzia do monitorowania trendów na rynku i możliwości wyszukiwania słów kluczowych. Pomoże Ci to organizować kampanie i dobierać odpowiednie słowa kluczowe do zapytań użytkowników.

 Spis treści

1. Optymalizacja kampanii - najlepsze praktyki
  • Wstęp 00 m 56 s
  • Struktura konta – optymalizacja dopasowań 16 m 49 s
  • Struktura konta – strategia SKAG 11 m 20 s
  • Kiedy warto korzystać z kilku kont reklamowych? 19 m 24 s
  • Optymalizacja wyniku jakości 22 m 39 s
  • Utracone wyświetlenia w wyszukiwarce 10 m 17 s
  • Analiza konkurencji - udział w wyświetleniach 06 m 35 s - zobacz darmową lekcję
  • Segmentacja danych i ich analiza 12 m 50 s
  • Czytanie raportów i wyciąganie wniosków 11 m 39 s
  • Zasoby wspólne – zaawansowane ustawienia 10 m 09 s
  • DSA – dynamiczne kampanie w wyszukiwarce 20 m 07 s
2. Shopping Ads - kampanie i reklamy produktowe
  • Kampanie Shopping Ads i wprowadzenie do Google Merchant Center 26 m 27 s
  • Dobre praktyki i optymalizacja 20 m 13 s
3. YouTube - reklamy wideo
  • Pierwsza kampania na YouTube 15 m 26 s
  • Tworzenie grupy reklam i wybór ustawień 16 m 55 s
  • Formaty reklamowe 14 m 04 s
  • Dobre praktyki 10 m 24 s
4. Remarketing - zwiększanie liczby konwersji
  • Remarketing – sprawdzone praktyki 16 m 55 s
  • RLSA – remarketing w wyszukiwarce 14 m 37 s
  • Budowanie listy odbiorców 06 m 43 s
5. Efektywna praca z Google Ads
  • Edytor Google Ads 09 m 10 s - zobacz darmową lekcję
  • Reguły – optymalizowania powtarzalnych zadań 08 m 19 s
  • Skrypty – automatyczne wprowadzenie zmian 10 m 46 s
6. Narzędzia i dodatki
  • Integracja konta reklamowego z Google Analytics 06 m 33 s
  • Google Market Finder, Rich Media Gallery i inne przydatne narzędzia 11 m 56 s
  • Senuto 10 m 41 s
  • Semstorm 15 m 04 s
  • Semrush 07 m 43 s - zobacz darmową lekcję
  • GSP – reklamy w Gmail 11 m 04 s
  • Zakończenie 00 m 59 s
Szerokość opakowania 0.1 cm
Wysokość opakowania 0.1 cm
Głębokość opakowania 0.1 cm
Masa opakowania 0.1 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: