• Tylko online

Fundamenty programowania obiektowego - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-10272 EAN: 5904422339074

Kurs uczy fundamentalnej wiedzy na temat programowania obiektowego. Przeznaczony jest dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z programowania i chcą ją poszerzać o elementy typowe dla języków obiektowych.

Fundamenty programowania obiektowego - wersja ON-LINE
99,00 zł
80,49 zł netto
Zapłać później
Producent: Strefa kursów

Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.

Opis produktu: Fundamenty programowania obiektowego

  • Chcesz poznać techniki typowo obiektowe i znasz już podstawowe koncepcje programistyczne?
  • Masz problem ze zrozumieniem fundamentalnych koncepcji, bez których trudno rozwijać się w świecie programowania?
  • Wiesz, że dzięki zrozumieniu głównych idei, unikniesz problemów w przyszłości w programowaniu obiektowym?
  • Potrzebujesz uniwersalnej wiedzy, którą wykorzystasz w każdym obiektowym języku programowania?

Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

 

Dla kogo jest ten kurs?

Mając chociaż trochę do czynienia z programowaniem, to z pewnością słyszałeś o programowaniu obiektowym. To popularne podejście do tworzenia programowania z prawie nieograniczonym zastosowaniemObiektowe programowanie to aplikacje webowe, mobilne i desktopowe. Bardzo dużo aplikacji napisanych jest właśnie w sposób obiektowy! Jest to tym samym obszerna dziedzina obejmująca wiele pojęć, technik oraz dobrych praktyk.

Uwaga!

Jeśli chodzi o programowanie obiektowe, początkujący programiści powinni dobrze zrozumieć rządzące nim zasady. W innym przypadku będą mieć poważne problemy związane z mało wydajnym, nieprzejrzystym i trudnym do rozbudowy programem.

Kurs jest tak opracowany, aby program nie był oparty na przepisywaniu gotowych przykładów, tylko wyjaśnianiu zasadniczych pojęć, technik i idei. Zawarte tutaj są także łatwe do przećwiczenia zadania praktyczne. Dobrą metodą jest dobre zrozumienie fundamentów, które można zastosować w wybranym języku programowania.

Szkolenie zawiera wiele ciekawych i praktycznych przykładów. Będziesz mieć okazję bardzo dobrze poznać zasadnicze koncepcje i dowiedzieć się jak je zamienić na konkretne rozwiązania. Przejście tego kursu pomoże Ci w łatwy sposób poruszać się w temacie programowania obiektowego. Będziesz mógł tworzyć własne, realne i działające programy!

Kurs cechuje się szerokim zakresem poruszanych zagadnień. Pozwoli Ci na zrozumienie kluczowych pojęć takich jak abstrakcja czy polimorfizm. Będziesz mógł w praktyce nauczyć się używać interfejsów, dziedziczenia, metod statycznych czy klas abstrakcyjnych. Także dobre praktyki programowania obiektowego: luźne sprzężenia, spójność oraz SOLID nie będą Ci obce. Całkowicie uzupełnisz zakres swojej wiedzy o programowaniu obiektowym!

Co zyskujesz z tym kursem?

  • Znajomość fundamentalnych koncepcji programowania obiektowego
  • Kompletne zrozumienie zasad rządzących programowaniem obiektowym
  • Umiejętności, które znajdą zastosowanie w każdym obiektowym języku programowania

Co jeszcze?

Jak korzystać z kursu?

Kupując kurs otrzymujesz dostęp do naszej platformy szkoleniowej. Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu. Kursy możesz wygodnie oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android iOS.

Spis treści

  1. Wprowadzenie
  • Wstęp 00m 30s
  • Jak korzystać z plików 01m 05s
  • Czego się nauczysz z kursem 02m 49s
  • Paradygmat programowania 03m 10s
  • Punkt wyjścia - co musisz umieć 03m 02s
  • Programowanie obiektowe
    • Dlaczego programowanie obiektowe 04m 11s
    • Obiekty 05m 58s
    • Klasy 04m 56s
    • Klasy i obiekty - przykład 08m 03s
  • Cztery kluczowe koncepcje
  • Elementy programowania obiektowego
    • Modyfikatory dostępu 04m 59s
    • Akcesory 05m 18s
    • Kontrola dostępu w praktyce 07m 42s
    • Konstruktor 05m 14s
    • Dziedziczenie w praktyce 06m 05s
    • Nadpisywanie metod 07m 18s
    • Definiowanie interfejsów 07m 07s
    • Implementowanie interfejsów 08m 51s
    • Klasa abstrakcyjna 10m 51s ZOBACZ DARMOWĄ LEKCJĘ
    • Metody statyczne 06m 25s
    • Niezmienność elementu - final 04m 40s
  • Jak zamienić teorię na praktykę
    • Komunikacja pomiędzy obiektami 04m 35s
    • Przykład użycia komunikacji 07m 50s
    • Relacja typu Jest 06m 33s
    • Agregacja i kompozycja 05m 26s
    • Kompozycja - przykład 06m 05s
    • Dziedziczenie w praktyce - problem 06m 16s
    • Zalety użycia interfejsów 03m 55s
    • Wdrażamy interfejsy w praktyce 07m 26s
    • Luźne sprzężenie09m 14s 
    • Spójność07m 05s
  • SOLID
    • Co to jest SOLID 02m 04s
    • Zasada jednej odpowiedzialności 04m 06s
    • Zasada otwarte/zamknięte 07m 21s ZOBACZ DARMOWĄ LEKCJĘ
    • Zasada podstawienia Liskov 07m 33s
    • Zasada segregacji interfejsów 06m 38s
    • Zasada odwrócenia zależności 09m 39s
  • Różne
    • Wprowadzenie do wzorców projektowych 04m 14s
    • Przykład wzorca projektowego 09m 19s
    • Obiektowość - klasy oraz prototypy 04m 52s
    • Prototypy - przykład 06m 30s
    • Zakończenie

    Szerokość opakowania 0.1 cm
    Wysokość opakowania 0.1 cm
    Głębokość opakowania 0.1 cm
    Masa opakowania 0.1 kg

    Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    Produkty z tej samej kategorii: