- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Robot Mind Designer - Clementoni 50534
Inteligentny robot Mind Designer, który wprowadzi dzieci w świat matematyki, arytmetyki oraz geometrii. Dzieci mogą programować za pomocą przycisków umożliwiających tworzenie geometrycznych kształtów i projektów o różnym stopniu zaawansowania. Robot może być programowany ręcznie lub za pomocą głosu.
Robot Mind Designer.
Programowanie robota Mind Designer
Dzieci mogą programować robota za pomocą fizycznych przycisków znajdujących się na jego obudowie, z poziomu aplikacji lub przy wykorzystaniu funkcji rozpoznawania głosu. Mind Designer może zostać zaprogramowany do wykonywania działać arytmetycznych, podczas korzystania z planszy Escape Room.
Przyciski na obudowie robota Mind Designer.
Korzystając z aplikacji można eksperymentować z blokami instrukcji kodowania, tworzyć złożone kształty geometryczne i grać w interaktywne gry kodowe.
Specyfikacja zestawu RoboMaker Pro
- Komunikacja: Bluetooth
- Wiek: 7+
- Wymiary: 525 x 380 x 80 mm
- Wyprodukowane we Włoszech
Robot Mind Designer – Clementoni 50534
Robot Mind Clementoni to wyjątkowa zabawka dla Twojego dziecka. Produkt nie tylko zapewnia zajęcie i rozrywkę, ale przede wszystkim pełni rolę edukacyjną. Jest w stanie wprowadzić dzieci w podstawy matematyki, geometrii i arytmetyki.
Młody programista może zacząć od podstaw i samodzielnie programować urządzenie, korzystając z przycisków, które umożliwią tworzenie geometrycznych kształtów. Wraz z rozwojem dziecko może przechodzić na wyższe stopnie zaawansowania.
Mind Designer to doskonałe narzędzie na początek dla młodego programisty
Robot Mind Designer można programować, nie tylko wykorzystując przyciski, ale również głosowo. Urządzenie jest w stanie połączyć się z aplikacją na telefonie lub tablecie za pomocą interfejsu Bluetooth, dodatkowo poszerzając możliwości nauki i zabawy.
Sprzęt wykonany jest z bezpiecznych i trwałych materiałów, więc kiedy dziecko po pewnym czasie przestanie już korzystać z urządzenia – możesz przekazać je do kolejnemu użytkownikowi, zapewniając mu dobrą zabawę oraz podstawy edukacji z matematyki i programowania.