• Tylko online

Fundamenty programowania w języku C Sharp - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-12304 EAN: 5904422340919

Kurs przeznaczony dla osób, które zaczynają przygodę z programowaniem w języku C#. Z tym kursem nauczysz się m.in. tworzenia klas i obiektów, podstaw programowania aplikacji w C# i wiele więcej.

Fundamenty programowania w języku C Sharp - wersja ON-LINE
129,00 zł
104,88 zł netto
Zapłać później
Producent: Strefa kursów

Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.

Czego się nauczysz?

  • Tworzenia klas i obiektów
  • Gdzie najczęściej są popełniane błędy
  • Podstaw programowania obiektowego
  • Podstaw programowania aplikacji w C#
  • Obsługi wyjątków
  • Pisania czytelnego i poprawnego kodu
  • Korzystania ze zmiennych, tablic, instrukcji warunkowych
  • Pracy z klasami abstrakcyjnymi

 

Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

 

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą nauczyć się podstaw programowania w języku C#. Będzie on świetnym wyborem, ponieważ stworzono go na praktycznych i prostych do zrozumienia przykładach. Podczas szkolenia sam będziesz projektować łatwe aplikacje, dzięki czemu dobrze poznasz różne obszary C#. Dowiesz się także o wielu przydatnych wskazówkach i zasadach, które pozwolą Ci zachować czytelność kodu i uniknąć najczęściej popełniane błędy. Autor wytłumaczy Ci też jak pracować z edytorem Visual Studio Code oraz jak korzystać z jego funkcji i ułatwić sobie codzienną pracę.

Solidne podstawy

Naukę zaczniemy od zapoznania się ze środowiskiem oraz narzędziami, z którymi będziemy pracować. Następnie krok po kroku wszystko zainstalujesz i skonfigurujesz. Autor wyjaśni także składnie języka - rozpatrzy słowa kluczowe i konstrukcje występujące w C#. Po przejściu pierwszych rozdziałów nie będziesz miał kłopotów z elementami takimi jak: operatory, instrukcje, tablice, pętle, listy, zmienne czy komentarze. To czas kiedy razem z autorem stworzysz Swój pierwszy prosty program!

Klasy i obiekty

Typy i złożenia

Ze szkolenia dowiesz się dużo o typach i założeniach. Bez problemu nauczysz się odróżniać typy referencyjne od wartościowych. Autor opowie o parametrach metody Ref i Out oraz do czego mogą Ci się przydać struktury i złożenia. Wyjaśni także tematy związane z polem i metodami, które rozbudujesz o części takie jak właściwości, delegaty i zdarzenia.

Obiektowość i obsługa błędów

Następnym aspektem języka C#, o którym mowa w tym kursie, jest obiektowość. Poznasz najważniejsze filary programowania obiektowego, zdobędziesz wiedzę na temat dziedziczenia, polimorfizmu a także jak używać klasy abstrakcyjnych i interfejsów. Szkolenie pomoże Ci radzić sobie z obsługą błędów, jak zgłaszać wyjątki, a nawet jak te wyjątki przechwytywać i obsługiwać w swoim programie.

Jak korzystać z kursu?

Kupując kurs otrzymujesz dostęp do naszej platformy szkoleniowej. Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu. Kursy możesz wygodnie oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android iOS.

 

Spis treści

  1.  Wprowadzenie do C#
    • C# wprowadzenie 02m 08s
    • Jak korzystać z plików 01m 20s
    • Co to jest NET 02m 45s
    • Co to jest CLR 03m 12s
    • Co to jest FCL 02m 32s
    • Co to jest C# 02m 59s
    • Pierwszy program 05m 55s
    • Kompilator 06m 18s
    • Pierwszy program VS 11m 50s
    • IDE 05m 57s
    • Debugowanie 03m 36s
  •  Elementarz programowania
      • Zmienne 07m 44s
      • Zmienna Var 07m 12s
      • Zasięg zmiennych 04m 09s
      • Stałe 05m 10s
      • Operatory 09m 03s
      • Komentarze 05m 07s
      • If 10m 30s
      • Switch 07m 56s
      • Pętle 11m 13s
      • Instrukcje skoku 11m 19s
      • Kolekcje - Tablica 06m 48s
      • Kolekcje - Lista 06m 49s
      • Enum 05m 16s
  •  Klasy i obiekty w c#
      • Klasy i obiekty - wprowadzenie 06m 32s
      • Nasza pierwsza klasa - tworzenie 05m 40s
      • Nasza pierwsza klasa - implementacja 16m 51s
      • Tworzenie obiektów 20m 03s
      • Tworzenie obiektów - dane użytkownika 17m 57s
      • Tworzenie konstruktorów 13m 37s
      • Obiektowe operacje na konstruktorach 04m 16s
      • Klasa a zmienna 13m 49s
      • Typy referencyjne 09m 19s
      • Koncepcja programowania obiektowego 08m 17s
      • Hermetyzacja 16m 09s
      • Hermetyzacja - modyfikatory dostępu 13m 49s
      • Słowo kluczowe - Static 11m 13s
  •  Typy i złożenia
      • Typy i złożenia - wprowadzenie 00m 50s
      • Typy referencyjne 11m 06s
      • Typy wartościowe 09m 41s
      • Parametry metody 12m 04s
      • Parametry metody - Ref, Out 10m 58s
      • Struktury 13m 38s
      • Immutable 10m 33s
      • Złożenia 15m 18s
      • Unit Tests 14m 34s
      • Unit Test - przekazywanie parametrów 14m 38s
  •  Metody, Pola, Właściwości, Zdarzenia
      • Metody, pola, właściwości, zdarzenia - wprowadzenie 00m 49s
      • Metody 14m 15s
      • Metody - params 14m 59s
      • Pola i właściwości 13m 35s
      • Właściwość logika 08m 30s
      • Delegaty 09m 02s
      • Delegaty - praktyczny przykład 15m 14s
      • Zdarzenia 10m 22s
      • Zdarzenia EventArgs 12m 35s
  •  Programowanie obiektowe
      • Filary programowania obiektowego 03m 44s
      • Dziedziczenie 15m 47s
      • Polimorfizm 14m 02s
      • Klasy abstrakcyjne 14m 08s
      • Interfejsy 13m 04s
  •  Wyjątki
      • Throw 13m 41s
      • Try catch 11m 25s
      • Łańcuch wyjątków 12m 25s
      • Finnally 09m 53s
    Szerokość opakowania 0.1 cm
    Wysokość opakowania 0.1 cm
    Głębokość opakowania 0.1 cm
    Masa opakowania 0.1 kg

    Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    Produkty z tej samej kategorii: