Gravity - moduł komunikacyjny z tagiem NFC - I2C/UART - DFRobot DFR0231-H

Indeks: DFR-19024 EAN: 6959420915644
Moduł komunikacyjny serii Gravity z tagiem NFC wyprodukowany przez firmę DFRobot. Wykorzystuje zintegrowany kontroler komunikacyjny NXP PN532, który obsługuje różne typy inteligentnych kart zbliżeniowych i odbiciowych lub tagów NFC, w tym m.in. powszechnie używane na rynku serie MIFARE Classic i NTAG. Wykorzystuje dwie magistrale: interfejs I2C i UART, które są wybieralne za pomocą przełącznika wbudowanego w płytkę. Jest kompatybilny z mikrokontrolerami zasilanymi napięciem 3,3 V / 5 V, do których należą Arduino, micro:bit, FireBeetle ESP32 czy FireBeetle ESP8266.
Gravity - moduł komunikacyjny z tagiem NFC - I2C/UART - DFRobot DFR0231-H
149,00 zł
121,14 zł netto
Zapłać później
Producent: DFRobot
Kompatybilny z: Arduino

Opis produktu: Gravity - moduł komunikacyjny z tagiem NFC - I2C / UART - DFRobot DFR0231-H

Moduł komunikacyjny serii Gravity z tagiem NFC wyprodukowany przez firmę DFRobot. Wykorzystuje zintegrowany kontroler komunikacyjny NXP PN532, który obsługuje różne typy inteligentnych kart zbliżeniowych i odbiciowych lub tagów NFC, w tym m.in. powszechnie używane na rynku serie MIFARE Classic i NTAG. Wykorzystuje dwie magistrale: interfejs I2C i UART, które są wybieralne za pomocą przełącznika wbudowanego w płytkę. Jest kompatybilny z mikrokontrolerami zasilanymi napięciem 3,3 V / 5 V, do których należą Arduino, micro:bit, FireBeetle ESP32 czy FireBeetle ESP8266.

Produkt kompatybilny z Arduino
Na stronie producenta dostępna jest Strona Wiki produktu, która zawiera przewodnik użytkownika oraz bibliotekę dla środowiska Arduino IDE wraz z przykładowym kodem programu.

Tag NFC znajduje zastosowanie w systemach płatności zbliżeniowych.

Tag NFC znajduje zastosowanie w systemach płatności zbliżeniowych.

Kluczowe funkcje

  • Wysoce zintegrowany kontroler NXP NFC
  • Obsługa różnych rodzajów popularnych kart zbliżeniowych i odbiciowych lub tagów NFC
  • Kompatybilny z kontrolerem pracującym z napięciem 3,3 V / 5 V
  • Częstotliwość nośna wynosi 13,56 MHz

Sugerowane zastosowanie

  • System płatności zbliżeniowych
  • Łącza do urządzeń Bluetooth i WiFi
  • Aplikacja NFC na smartfony

Opis wyprowadzeń

  • 1 - D / T (SDA / TXD) - pin transmisji danych interfejsu I2C / UART 
  • 2 - C / R (SCL / RXD) - pin linii zegarowej interfejsu I2C / UART
  • 3 - GND - masa układu
  • 4 - VCC - pin zasilania napięciem od 3,3 V do 5,5 V
  • 5 - / - złącze wyboru interfejsu I2C / UART
  • 6 - IRQ - pin wyjściowy przerwania
  • 7 - NA - wskaźnik zasilania (sygnalizacja w kolorze czerwonym)
  • 8 - / - antena NFC
Opis wyprowadzeń modułu komunikacyjnego. 

Opis wyprowadzeń modułu komunikacyjnego. 

Obsługiwana częstotliwość komunikacji to 13,56 MHz.

Obsługiwana częstotliwość komunikacji to 13,56 MHz.

Specyfikacja techniczna czujnika komunikacyjnego

  • Układ: NXP PN532
  • Napięcie wejściowe (VCC): od 3,3 V do 5,5 V
  • Interfejs komunikacyjny: Gravity I2C i UART
  • Prędkość transmisji UART: 115200 bps
  • Adres interfejsu komunikacyjnego: 0x48
  • Częstotliwość komunikacji: 13,56 MHz
  • Maksymalna odległość komunikacji: ≥10 mm 
  • Obsługiwane protokoły: 
    • tryb czytnika / zapisu: ISO / IEC 14443A, ISO / IEC 14443B, MIFARE, FeliCa
    • tryb emulacji karty: ISO 14443A / MIFARE Classic 1K lub 4K, FeliCa
    • sieć równorzędna: ISO / IEC18092, ECM340

Zawartość zestawu

  • Gravity - moduł komunikacyjny UART i I2C NFC
  • Przewód połączeniowy ze standardem Gravity 4-pinowy I2C / UART
  • Złącze goldpin raster 2,54 mm
  • Naklejka z tagiem NFC
W skład zestawu wchodzi taże 4-pinowy przewód połączeniowy ze standardem Gravity.
W skład zestawu wchodzi także 4-pinowy przewód połączeniowy ze standardem Gravity.
Szerokość opakowania 6.5 cm
Wysokość opakowania 2.5 cm
Głębokość opakowania 13.5 cm
Masa opakowania 0.04 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: