Kategorie

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Rejestracja

 

Zamówienia

 

Dostawa

 

Odbiór osobisty

 

 


 

Odpowiedzi

 

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji, jako gość. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.

 

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki:

  • Kurier DPD - towar dostarczany jest następnego dnia roboczego od dnia wysyłki ze skutecznością 99%, do dwóch dni roboczych dla mniejszych miejscowości,
  • Paczkomaty – firma InPost deklaruje dostarczenie 98% paczek następnego dnia po nadaniu,
  • Poczta Polska (Kurier 48) – paczka powinna dotrzeć do nadawcy w ciągu 2-3 dni roboczych od daty wysyłki.

 

  • Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego, a my rozpoczynamy przygotowanie paczki. Gdy zaksięgujemy wpłatę za zakupiony towar otrzymujesz wiadomość, a my przygotowujemy do niego dokumenty (paragon/fakturę). Spakowane zamówienie wraz z dokumentami przekazywane jest do wysyłki.

 

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Niestety nie. Ze względów logistycznych oraz z przyczyn księgowych nie mam możliwości wprowadzenia zmian w złożonym i opłaconym już zamówieniu. 

 

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji mogą sprawdzić status paczki pod tym adresem (podając numer zamówienia lub adres e-mail). Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysłanie zamówienia.

 

  • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Tak, można odebrać zamówienie osobiście w Goli pod numerem 25A, 63-640 Bralin. Pracujemy w godzinach 10:00 – 16:00. Zamówienie musi zostać złożone przez stronę www.botand.com.pl przynajmniej godzinę przed planowanym odbiorem (tak, aby magazyn miał czas na jego przygotowanie). Podczas składania zamówienia jako formę dostawy należy wybrać: odbiór osobisty, a w komentarzu podać termin odbioru. Jeśli chcesz zapłacić gotówką przy odbiorze prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty.

 

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, koszty wysyłki zagranicznej pojawią się automatycznie po wpisaniu danych adresowych i wyborze kraju. W przypadku zamówień adresowanych poza granice Polski i przekraczających kwotę 500 zł nie obowiązuje darmowa dostawa. W takim przypadku koszty wysyłki kalkulowane są indywidualnie i przesyłane do klienta po przygotowaniu paczki.

 

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty). Zasady naliczania opłat obrazuje tabela na stronie: http://botland.com.pl/content/1-dostawa.

 

  • Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich oferowanych produktów. Produktów oznaczonych statusem „oczekiwanie na dostawę” aktualnie nie posiadamy w magazynie. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy napisz wiadomość na: biuro@botland.com.pl.

 

  • Dlaczego nie otrzymałem ze sklepu żadnych powiadomień i potwierdzeń dotyczących mojego zamówienia?

Jest możliwe, że przy finalizacji zamówienia w trakcie wprowadzania danych wkradł się do Twojego adresu e-mail błąd (np. brak jest jakiejś litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu.

 

  • Otrzymałem wiadomość o braku towaru. Co teraz?

Taka wiadomość wysyłana jest przez system automatycznie, jeśli w Twoim koszyku znajduje się produkt oznaczony statusem „oczekiwanie na dostawę”. Może również zdarzyć się tak, że dodasz do koszyka 5 sztuk jednego produktu, a w naszym magazynie posiadamy tylko 4 sztuki. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.

 

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówione produkty ?

Tak, wystawiamy fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę pamiętaj o podaniu kompletnych oraz poprawnych danych (możesz umieścić je również w komentarzu do zamówienia). Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon fiskalny będący dowodem zakupu.

 

  • Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Tak, wystarczy ze zostawisz informację w polu komentarz podczas składania zamówienia. Po jej przygotowaniu prześlemy ją na Twoją skrzynkę elektroniczną.

 

  • Czy mogę dokonać zamówienia przez telefon?

Nie ma możliwość złożenia zamówienia telefonicznego, m.in. ponieważ:

  • wpisując dane do wysyłki (adres czy numer telefonu) osobiście unikamy pomyłek, które mogą się wiązać z dodatkowymi kosztami dla Klienta,
  • pozwala to na uniknięcie pomyłek dotyczących wybranych produktów,
  • uniemożliwia to informowanie drogą mailową o kolejnych etapach zamówienia.

Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia skontaktuj się z obsługą sklepu.

 

  • Otrzymałem inny produkt, niż ten który został zamówiony - co zrobić?

Jeśli w dostarczonej przesyłce znajduje się inny produkt niż zamówiłeś należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo. Bardzo ważne jest dla nas zdjęcie otrzymanego towaru oraz całej paczki. Ułatwi nam to identyfikację błędu oraz zaproponowanie korzystnego dla obu stron rozwiązania sytuacji. Reklamacje dotyczące braku/innych produktów w przesyłce rozpatrywane są w ciągu 5 dni od daty dostarczenia paczki. Niezbędny będzie również protokół spisany z osobą dostarczającą przesyłkę. Pamiętaj, iż zawsze masz prawo sprawdzić zawartość paczki w momencie jej odbioru.

 

  • Czy za dodatkową opłatą mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Tak, jednak dotyczy to tylko wysyłki kurierem DPD. Jest to usługa dodatkowo płatna +30 zł do kosztów standardowych.

 

  • Czy mogę otrzymać przesyłkę o określonej godzinie?

Tak, jednak dotyczy to tylko wysyłki kurierem DPD na terenie większych miast. Jest to usługa dodatkowo płatna +30 zł do kosztów standardowych.

 

  • O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?

Niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy towar. Kurier ma podany na liście przewozowym numer telefonu i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą (aby ustalić termin). Jeśli w ciągu dwóch dni od dnia wysyłki paczka nie została dostarczona, prosimy o kontakt.