Kategorie

Robobloq - roboty edukacyjne

Roboty edukacyjne Robobloq są przeznaczone dla dzieci już od trzeciego roku życia. Pozwalają one najmłodszym uczyć się i poznawać świat podczas zabawy. Produkty marki Robobloq realizują koncepcję edukacyjną STEAM, która należy do najbardziej innowacyjnych nurtów w nauczaniu.

Koncepcja edukacyjna STEAM

STEAM (z angielskiego Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) to rozszerzony o nauki humanistyczne i sztukę wariant programu nauczania STEM. Głównym założeniem tej koncepcji jest rozwijanie zainteresowań dzieci w kierunku nauk ścisłych i kreatywnego myślenia. Obejmuje ona między innymi uczenie najmłodszych obserwowania i analizowania zjawisk fizycznych, a także wyciągania wniosków i rozumienia związków przyczynowo-skutkowych.

Jakie produkty Robobloq znajdziesz na stronie Botland?

Na stronie Botland znajdziesz roboty edukacyjne Robobloq przeznaczone dla dzieci w różnym wieku. Dla najmłodszych maluchów doskonałą propozycję będzie stanowił robotyczny ślimak Robobloq Qobo, który nadaje się dla dzieci już od trzeciego roku życia. Natomiast dla starszych dzieci (od ósmego roku życia) znakomicie sprawdzą się roboty takie jak Robobloq Qoopers czy Robobloq Q-Scout.

Robotyczny ślimaczek Qobo

Jego charakterystyczną cechą jest brak wyświetlacza, co uczy maluchy, że można świetnie się bawić również bez towarzystwa smartfona, tabletu lub komputera. Zestaw zawiera kolorową mapę i puzzle, dzięki którym dziecko może planować trasę poruszania się ślimaka i poznawać podstawowe zasady programowania w przyjemnej, przystępnej formie.

Jeżdżący robot Q-Scout

Q-Scout to robot przeznaczony do nauki robotyki, elektroniki i podstaw programowania. Zestaw składa się z metalowej platformy, zestawu czujników oraz modułu centralnego wykorzystującego płytkę Arduino. W połączeniu z aplikacją Robobloq zabawka może być wykorzystywana jako narzędzie do nauki programowania w intuicyjnym systemie graficznym Scratch 3.0.

Sześć robotów w jednym: Robobloq Qoopers

Robobloq Qoopers to wszechstronna zabawka, która pozwala nabyć wiele cennych umiejętności podczas świetnej zabawy. Montuje się go samodzielnie (możliwe jest stworzenie aż sześciu różnorodnych konstrukcji), a po złożeniu umożliwia uczenie się programowania przy pomocy dedykowanej aplikacji na urządzenie mobilne, wykorzystującej język graficzny.