- Produkt wycofany
|
Uwaga! |
Opis
Arduino jest platformą, która bez potrzeby lutowania i tworzenia płytek drukowanych, umożliwia każdemu pasjonatowi elektroniki realizację najróżniejszych projektów. Bogata dokumentacja oraz specjalne środowisko do programowania sprawiają, że tworzenie tych projektów staje się bardzo proste.
Głównym tematem tej książki jest tworzenie oprogramowania dla Arduino. W trakcie lektury czytelnik zapozna się z podstawami języka C. Dowie się jak używać struktur danych oraz jak korzystać ze złącz znajdujących się na platformie Arduino. Nauczy się także jak wyświetlać dane na wyświetlaczu LCD oraz w jaki sposób połączyć Arduino z siecią Ethernet. W pozycji autor przedstawia także bogactwo biblioteki Arduino.
W trakcie lektury:
- zaznajomisz się z konstrukcją płytki Arduino
- poznasz, wymagane do programowania Arduino podstawy C
- odbierzesz i wyślesz dane przez interfejsy komunikacyjne
- rozpoczniesz przygodę z platformą Arduino
W naszej ofercie znajdują się wykorzystane w książce: zestawy Arduino oraz wyświetlacze LCD.
|
Przykładowe projekty wykorzystane w książce dostępne do pobrania. Fragment książki do przeczytania on-line. |
Spis treści
O autorze (9)
Podziękowania (10)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Oto Arduino (15)
Rozdział 2. Rozpoczynamy przygodę z Arduino (27)
Rozdział 3. Podstawy języka C (35)
Rozdział 4. Funkcje (53)
Rozdział 5. Tablice i łańcuchy (67)
Rozdział 6. Wejścia i wyjścia (81)
Rozdział 7. Standardowa biblioteka Arduino (97)
Rozdział 8. Zapisywanie danych (107)
Rozdział 9. Wyświetlacze LCD (115)
Rozdział 10. Programowanie aplikacji sieci Ethernet (121)
Rozdział 11. C++ i biblioteki (133)
Skorowidz (141) |