Kategorie

Pomoc

 Najczęściej zadawane pytania

 

Odbiór osobisty

 

Rejestracja

 

Zamówienia

 

Dostawa

  

 


 

Odpowiedzi

 

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji jako gość. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.

 

  • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Botland nie prowadzi sklepu stacjonarnego, dlatego nie ma możliwości osobistego odbioru zamówienia w siedzibie firmy. Zamówienia wysyłane są na wskazany przez klienta adres.

 

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki:

  • Kurier GLS - towar dostarczany jest następnego dnia roboczego od dnia wysyłki ze skutecznością 99%, do dwóch dni roboczych dla mniejszych miejscowości,
  • Paczkomaty – firma InPost deklaruje dostarczenie 98% paczek następnego dnia po nadaniu,
  • Poczta Polska (Kurier 48) – paczka powinna dotrzeć do nadawcy w ciągu 2-3 dni roboczych od daty wysyłki.

 

  • Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego, a my rozpoczynamy przygotowanie paczki. Gdy zaksięgujemy wpłatę za zakupiony towar, otrzymujesz wiadomość, a my przygotowujemy do niego dokumenty (paragon/fakturę). Spakowane zamówienie wraz z dokumentami przekazywane jest do wysyłki.

 

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Niestety nie. Ze względów logistycznych oraz z przyczyn księgowych nie ma możliwości wprowadzenia zmian w złożonym i opłaconym już zamówieniu, a także w zamówieniu za pobraniem. 

 

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji mogą sprawdzić status paczki pod tym adresem (podając numer zamówienia lub adres e-mail). Ponadto klienci otrzymują generowane automatycznie maile z informacją o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysłanie zamówienia.

 

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Tak, koszty wysyłki zagranicznej pojawią się automatycznie po wpisaniu danych adresowych i wyborze kraju. W przypadku zamówień adresowanych poza granice Polski i przekraczających kwotę 500 zł nie obowiązuje darmowa dostawa. W takim przypadku koszty wysyłki kalkulowane są indywidualnie i przesyłane do klienta po przygotowaniu paczki.

 

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty). Zasady naliczania opłat obrazuje tabela na stronie: http://botland.com.pl/content/1-dostawa.

 

  • Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich oferowanych produktów. Produktów oznaczonych statusem „oczekiwanie na dostawę” aktualnie nie posiadamy w magazynie. Jeśli chcesz poznać planowany termin dostawy, napisz wiadomość na: biuro@botland.com.pl.

 

  • Dlaczego nie otrzymałem ze sklepu żadnych powiadomień i potwierdzeń dotyczących mojego zamówienia?

Jest możliwe, że przy finalizacji zamówienia w trakcie wprowadzania danych wkradł się do Twojego adresu e-mail błąd (np. brak jest jakiejś litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu.

 

  • Otrzymałem wiadomość o braku towaru. Co teraz?

Taka wiadomość wysyłana jest przez system automatycznie, jeśli w Twoim koszyku znajduje się produkt oznaczony statusem „oczekiwanie na dostawę”. Może również zdarzyć się tak, że dodasz do koszyka 5 sztuk jednego produktu, a w naszym magazynie posiadamy tylko 4 sztuki. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.

 

  • Jaki dokument sprzedaży otrzymam?

Do wszystkich zamówień wystawiamy faktury VAT. Dokument otrzymasz na podany w zamówieniu adres e-mail. Pamiętaj o podaniu poprawnych danych, ponieważ po zatwierdzeniu i złożeniu zamówienia nie będzie możliwości ich zmiany.

  

  • Czy mogę otrzymać fakturę zawierającą dane nabywcy i odbiorcy? 

Tak, możemy przygotować fakturę, na której znajdują się dane zarówno nabywcy, jak i odbiorcy.  Podczas składania zamówienia na naszej stronie, w komentarzu należy umieścić informację:  "Proszę o zamieszczenie na fakturze danych nabywcy oraz odbiorcy".  Warunkiem otrzymania takiej faktury jest podanie pełnych i poprawnych danych obu podmiotów.

 

  • Czy mogę otrzymać fakturę pro forma?

Tak, wystarczy ze zostawisz informację w polu komentarz podczas składania zamówienia. Po jej przygotowaniu prześlemy ją na Twoją skrzynkę elektroniczną.

 

  • Czy mogę dokonać zamówienia przez telefon?

Nie ma możliwości złożenia zamówienia telefonicznego. Główne powody to::

  • wpisując dane do wysyłki (adres czy numer telefonu) osobiście unikamy pomyłek, które mogą się wiązać z dodatkowymi kosztami dla Klienta,
  • pozwala to na uniknięcie pomyłek dotyczących wybranych produktów,
  • uniemożliwia to informowanie drogą mailową o kolejnych etapach zamówienia.

Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia, skontaktuj się z obsługą sklepu.

 

  • Otrzymałem inny produkt, niż ten który został zamówiony - co zrobić?

Jeśli w dostarczonej przesyłce znajduje się inny produkt, niż zamówiony przez Ciebie, wówczas należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo. Bardzo ważne jest dla nas zdjęcie otrzymanego towaru oraz całej paczki. Ułatwi nam to identyfikację błędu oraz zaproponowanie korzystnego dla obu stron rozwiązania sytuacji. Reklamacje dotyczące braku/innych produktów w przesyłce rozpatrywane są w ciągu 5 dni od daty dostarczenia paczki. Niezbędny będzie również protokół spisany z osobą dostarczającą przesyłkę. Pamiętaj, iż zawsze masz prawo sprawdzić zawartość paczki w momencie jej odbioru.

 

  • Czy za dodatkową opłatą mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Tak, jednak dotyczy to tylko wysyłki kurierem GLS. Jest to usługa dodatkowo płatna (+30 zł do kosztów standardowych).

 

  • Czy mogę otrzymać przesyłkę o określonej godzinie?

Tak, jednak dotyczy to tylko wysyłki kurierem GLS na terenie większych miast. Jest to usługa dodatkowo płatna (+30 zł do kosztów standardowych).

 

  • O której godzinie przyjedzie do mnie kurier?

Niestety nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy towar. Kurier ma podany na liście przewozowym numer telefonu i w większości przypadków kontaktuje się z odbiorcą paczki przed dostawą (aby ustalić termin). Jeśli w ciągu dwóch dni od dnia wysyłki paczka nie została dostarczona, prosimy o kontakt.

 

  • Czy przesyłki są ubezpieczone?

Tak, wysokość ubezpieczenia uzależniona jest od wybranego przewoźnika:

    • Kurier48 Poczta Polska - 1000 zł,
    • GLS - 6000 zł,
    • Paczkomaty - 200 zł.

Sugerujemy dobór odpowiedniej formy dostawy w zależności od wartości zamówienia tak, aby w przypadku uszkodzenia przesyłki otrzymać pełny zwrot od przewoźnika.