Obudowa do drukarki Snapmaker 2.0 A350

Indeks: SNM-19176 EAN: 6971573447001
Obudowa do urządzenia 3 w 1 Snapmaker 2.0 A350. Wykonana została ze stopu aluminium oraz akrylu filtrującego światło lasera. Stworzona została, by zwiększyć bezpieczeństwo pracy z urządzeniem. Wyposażona została w specjalny czujnik, który w momencie otwarcia drzwiczek komory natychmiastowo przerwie pracę grawera laserowego. Akryl, z którego wykonane są ścianki obudowy, dodatkowo chroni nasz wzrok, filtrując szkodliwe światło generowane przez laser. Wewnątrz komory umieszczono dodatkowy system podświetlenia oraz system wentylacyjny ze specjalnym otworem pozwalającym wyprowadzić nieprzyjemne opary powstałe w wyniku pracy urządzenia.
Obudowa do drukarki Snapmaker 2.0 A350
2 899,00 zł
2 356,91 zł netto
Czas oczekiwania: 10-12 tyg.
Na zamówienie
Producent: Snapmaker

Opis produktu: Obudowa do drukarki Snapmaker 2.0 A350

Obudowa do urządzenia 3 w 1 Snapmaker 2.0 A350. Wykonana została ze stopu aluminium oraz akrylu filtrującego światło lasera. Stworzona została, by zwiększyć bezpieczeństwo pracy z urządzeniem. Wyposażona została w specjalny czujnik, który w momencie otwarcia drzwiczek komory natychmiastowo przerwie pracę grawera laserowego. Akryl, z którego wykonane są ścianki obudowy, dodatkowo chroni nasz wzrok, filtrując szkodliwe światło generowane przez laser. Wewnątrz komory umieszczono dodatkowy system podświetlenia oraz system wentylacyjny ze specjalnym otworem pozwalającym wyprowadzić nieprzyjemne opary powstałe w wyniku pracy urządzenia. Komora znakomicie sprawdzi się również podczas drukowania elementów 3D, minimalizując prawdopodobieństwo uszkodzenia modelu spowodowane podmuchem powietrza oraz kurczeniu się i wypaczaniu wydruków. Komora pozwoli również ograniczyć ilość pyłków uwalnianych do powietrza w trakcie frezowania z użyciem modułu CNC.

Akryl, z którego wykonano ścianki boczne, posiada filtr minimalizujący wpływ światła lasera na wzrok.

Akryl, z którego wykonano ścianki boczne, posiada filtr minimalizujący wpływ światła lasera na wzrok.

Komora wyposażona została w dodatkowe oświetlenie LED.

Komora wyposażona została w dodatkowe oświetlenie LED.

Specyfikacja techniczna

  • Materiał: Aluminium lotnicze, akryl
  • Wymiary: 625 x 820 x 602 mm
  • Masa: 19,3 kg

Bezpieczeństwo użytkowania na najwyższym poziomie

Drukarka 3D Snapmaker 2.0 A350 jest narzędziem, które umożliwia obróbkę materiałów w sposób mechaniczny oraz z wykorzystaniem lasera, a także druk 3D. W wyniku tych procesów, powstają produkty uboczne w postaci m.in. opiłków metali wyrzucanych z bardzo dużą siłą, a także groźnych dla układu oddechowego oparów filamentów (nie dotyczy PLA). Należy być także ostrożnym ze światłem lasera, które może uszkodzić wzrok. Wybierając dedykowaną obudowę do drukarki 3D Snapmaker 2.0 A350, możesz bezpiecznie pracować nawet tuż obok drukarki, bez obawy o narażenie zdrowia i życia.

Wysoka odporność mechaniczna

Wszystkie obudowy dedykowane do drukarek 3D Snapmaker z serii 2.0 oferowane przez sklep Botland, są wykonane z duraluminium anodyzowanego. Jest to materiał, który jest powszechnie stosowany w przemyśle lotniczym, m.in. do budowy elementów konstrukcyjnych nadwozi statków powietrznych. Taka odmiana aluminium charakteryzuje się znakomitymi właściwościami pod względem odporności na uszkodzenia mechaniczne, a także wykazuje właściwości kwasoodporne.

Szerokość opakowania 69 cm
Wysokość opakowania 90 cm
Głębokość opakowania 68 cm
Masa opakowania 30 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: