ESP-EYE - rozpoznawanie obrazu i mowy - aparat 2MPx, WiFi ESP32

Indeks: DFR-15585 EAN: 6959420915712

Płytka rozwojowa ESP-EYE służy do wykrywania i rozpoznawania obrazu, a także przetwarzania sygnału mowy. ESP-EYE posiada wbudowany chip ESP32, wyposażony jest w aparat 2 MPx, mikrofon cyfrowy, pamięć flash 4 MB, pamięć PSRAM 8 MB. Zasilany jest napięciem 5 V przez przewód microUSB.

ESP-EYE - rozpoznawanie obrazu i mowy - aparat 2MPx, WiFi ESP32
175,00 zł
142,28 zł netto
Zapłać później
Producent: DFRobot

Opis produktu: ESP-EYE - rozpoznawanie obrazu i mowy - aparat 2 MPx, WiFi ESP32

Płytka rozwojowa ESP-EYE służy do wykrywania i rozpoznawania obrazu, a także przetwarzania sygnału mowy. ESP-EYE posiada wbudowany chip ESP32, wyposażony jest w aparat 2 MPx, który potrafi wykryć i rozpoznać twarz, mikrofon cyfrowy, pamięć flash 4 MB, pamięć PSRAM 8 MB. Zasilany jest napięciem 5 V przez przewód microUSB o długości 0,2 m (dołączony do zestawu).

ESP-EYE- rozpoznawanie obrazu i mowy - aparat 2 MPx, WiFi ESP32

ESP-EYE - rozpoznawanie obrazu i mowy - aparat 2MPx, WiFi ESP32.

Główne cechy produktu

  • Wbudowany chip ESP32
  • Wykrywanie i rozpoznawanie twarzy, obrazu
  • Obsługuje transmisję obrazu przez WiFi
  • Zasilanie i debugowanie przez microUSB
  • Kompatybilny z Windows i Raspberry Pi

Produkt kompatybilny z Raspberry Pi.

Producent udostępnia bibliotekę oraz szczegółowy przewodnik użytkownika.

 

Połączenie ESP-EYE z Raspberry Pi 4BPołączenie ESP-EYE z Raspberry Pi 4B.

Płytka ESP-EYE obsługuje transmisję obrazu także przez WiFi i debugowanie dzięki przewodowi microUSB.

Wyprowadzenia portu SPI

DOUT - wyjście danych

DIN - wejście danych

CLK - zegar szeregowy

CS - chip select

Schemat ESP-EYE

A1- górne przyciski

A2- diody LED (biała i czerwona jako wskaźniki pracy ESP-EYE)

A3- aparat (2 MPx moduł do wykrywania, rozpoznawania i rejestracji twarzy)

A4- złącze aparatu (służy do podłączenia zewnętrznej kamery)

A5- MiC (cyfrowy mikrofon do funkcji sterowania głosowego)

A6- SPI interfejs (port do transmisji danych)

B1- antena 3D_PIFA (za pomocą rezystora R14 można wybrać antenę IPEX, a rezystorem R15 antenę 3D)

B2- ESP32

B3- PSRAM (pamięć do przechowywania aplikacji)

B4- połączenie USB z UART (konwertuje sygnały USB na UART)

B5- port USB (zapewnia zasilanie całego systemu)

B6- złącze IPEX (służy do połączenia zewnętrznej anteny IPEX)

B7- oscylator kwarcowy (łączy zegar z ESP32)

B8- boczny przycisk (klawisze funkcyjne)

B9- zasilanie LDO (zapewnia wymagane zasilanie układu ESP32, aparatu i wskaźników LED)

Wykrywanie twarzy

Po uruchomieniu ESP-EYE należy kliknąć boczny przycisk, aby zidentyfikować twarz. Na stronie internetowej wyświetli się komunikat: Start rejestracji. Użytkownik powinien być zwrócony przodem do kamery. Dokładny przebieg instalacji dostępny jest na stronie Wiki producenta.

ESP-WHO - to platforma programistyczna do wykrywania twarzy i zaprojektowana dla aplikacji AIoT. Można ją używać z płytką ESP-EYE lub innymi płytkami opartymi na ESP32.

ESP-IDF - jest platformą programistyczną dla aplikacji IoT.

W zestawie

  • Płytka rozwojowa ESP-EYE
  • Przewód microUSB (0,2 m)

Specyfikacja ESP-EYE

  • Mikrokontroler: seria ESP32
  • Napięcie zasilania: 5 V
  • Napięcie robocze: 3,3 V
  • Prąd operacyjny: 0,5 A
  • Zasilanie / debugowanie: microUSB
  • Port: SPI
  • Pamięć Flash: 4 MB
  • Pamięć PSRAM: 8 MB
  • Framework: ESP-WHO Al
  • Oprogramowanie: SD-ESP-IDF
  • Aparat: 2 MPx
  • Funkcja aparatu: wykrywanie i rozpoznawanie twarzy
  • Górny przycisk: dotykowy przycisk resetowania 
  • Mikrofon: cyfrowy mikrofon do sterowania głosowego
  • Całkowity prąd wyjściowy: 1200 mA
  • Temperatura pracy: od -40°C do 125°C
  • Wymiary: 41 x 21 x 6,5 mm

 

Napięcie wyjściowe nominalne 3.3 V
Wydajność prąd 0.5 A
Interfejs SPI
Moduł - typ Dźwięku
Szerokość opakowania 5.5 cm
Wysokość opakowania 8.5 cm
Głębokość opakowania 3.4 cm
Masa opakowania 0.035 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: