- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: Zestaw BBMagic BBMobile EDU - moduł komunikacji Bluetooth LE + książka
Zestaw składający się z modułu BBMagic BBMobile oraz książki "Buduj Projekty i Aplikacje Mobilne z Arduino, ARM, AVR, PIC, STM" wraz z płytą CD. Moduł wyposażony został w komunikację Bluetooth Low Energy 4.0 pracujący z napięciem od 3,3 V do 5 V, toleruje napięcie 5 V. Pozwala na tworzenie projektów opartych o komunikację bezprzewodową z wykorzystaniem np. modułów Arduino. Z książki dowiesz się jak projektować aplikacje mobilne na smartfona, poznasz popularny format wymiany danych JSON i wiele więcej. Na płycie CD umieszczono m.in. przykładowe kody dla Arduino.
Książka Buduj Projekty i Aplikacje Mobilne z Arduino, ARM, AVR, PIC, STM
Książka autorstwa Mariusza Żądło, z której dowiesz się:
- jak projektować mobilne aplikacje na ekranie smartfona
- poznasz popularny format wymiany danych: JSON (JavaScript Object Notation)
- jak tworzyć i obsługiwać bezprzewodowe, graficzne interfejsy użytkownika prostymi tekstowymi komendami
- jak skorzystać z możliwości najnowszej technologii Bluetooth Low Energy (BLE)
- jak łatwo pozyskać dokładny czas dla Twojego urządzenia
Sprawdź fragment poradnika w formacie pdf.
Specyfikacja modułu BBMobile
- Napięcie zasilania: od 3,3 V do 5 V
- Komunikacja UART:
- tolerancja 5 V
- domyślnie 9600 bps, możliwe 4800 bps
- 8N1 - 8 bitów danych, bez bitu parzystości, 1 bit stopu
- Komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth 4.0 Low Energy
- Tworzenie aplikacji mobilnych poprzez przesyłanie kodu teksowego JSON przez UART
- Komunikacja z aplikacją poprzez krótkie komunikaty tekstowe
- Bezpłatna aplikacja BBMobile dla Android od wersji 4.4.2
- Wymiary: 27 x 12 x 4 mm
Moduł Bluetooth BBMagic BBMobile.
Spis treści0. Drogi Czytelniku - 71. Jak zacząć tworzyć aplikacje mobilne z Arduino - 9 2. ARM, AVR, PIC, STM: użycie BBMobile z innymi kontrolerami - 15 3. Jak działa BBMobile - 18 4. Twoja pierwsza aplikacja z interfejsem mobilnym - 27 5. Jak zorganizować kod programu - 31 6. Co to jest JSON i jak działa w BBMobile - 33 7. Kontrolki to podstawowe cegiełki do budowy mobilnego interfejsu graficznego - 36 8. Dwie najpopularniejsze kontrolki: TextView i Button - 37 9. Layout jako kontener pozycjonujący kontrolki - 42 10. Jak opisać interfejs graficzny w JSON - 45 11. Jak umieszczamy kod JSON w pamięci kontrolera - 48 12. Inicjalizacja BBMobile w kodzie Arduino - 50 13. Kod budujący interfejs mobilny - 56 14. Sterowanie kontrolkami i obsługa zdarzeń - 58 15. Niestandardowe czcionki w aplikacji - 62 16. Program z Interfejsem wyjściowym cyklicznie prezentującym informacje - 66 17. Zagnieżdżone layouty - 72 18. Budujemy uniwersalny interfejs mobilny dla urządzeń pomiarowo – rejestrujących - 75 19. ARM, AVR, PIC, STM: Projekt licznika i mobilnego włącznika z biblioteką C - 91 20. Jak dodać graficzne tło interfejsu - 92 21. Interfejs mobilny do zdalnego sterowania robotem - 93 22. Komunikat TOAST - 96 23. Pasek postępu czyli kontrolka ProgBar - 97 24. Jak wprowadzać dane w interfejsie mobilnym – kontrolka EditText - 100 25. Interfejs mobilny sterownika czasowego - 104 26. Kontrolka Spinner – wybierzmy coś z listy - 111 27. Projekt Bob Waterer – sterownik podlewania roślin - 113 28. Jak zdobyć czas dla urządzenia standalone - 121 29. Co z tymczasem: UTC czy lokalny? - 123 30. Znacznik czasu Timestamp - 126 31. Dokładny lokalny czas obecny w smartfonie - 127 32. Projekt zegara – jak pobrać, przetwarzać i prezentować czas - 131 33. Na zakończenie - 138 |
Przydatne linki |