• EOL

Zestaw BBMagic BBMobile EDU - moduł komunikacji Bluetooth LE + książka

Indeks: BBM-19295 EAN: 5906660186069
Zestaw składający się z modułu BBMagic BBMobile oraz książki "Buduj Projekty i Aplikacje Mobilne z Arduino, ARM, AVR, PIC, STM" wraz z płytą CD. Moduł wyposażony został w komunikację Bluetooth Low Energy 4.0 pracujący z napięciem od 3,3 V do 5 V, toleruje napięcie 5 V. Pozwala na tworzenie projektów opartych o komunikację bezprzewodową z wykorzystaniem np. modułów Arduino. Z książki dowiesz się jak projektować aplikacje mobilne na smartfona, poznasz popularny format wymiany danych JSON i wiele więcej. Na płycie CD umieszczono m.in. przykładowe kody dla Arduino.
Zestaw BBMagic BBMobile EDU - moduł komunikacji Bluetooth LE + książka
94,90 zł
77,15 zł netto
Zapłać później
Powiadom o dostępności
Niedostępny
Produkt wycofany
Producent: BBMagic

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii.

Opis produktu: Zestaw BBMagic BBMobile EDU - moduł komunikacji Bluetooth LE + książka

Zestaw składający się z modułu BBMagic BBMobile oraz książki "Buduj Projekty i Aplikacje Mobilne z Arduino, ARM, AVR, PIC, STM" wraz z płytą CD. Moduł wyposażony został w komunikację Bluetooth Low Energy 4.0 pracujący z napięciem od 3,3 V do 5 V, toleruje napięcie 5 V. Pozwala na tworzenie projektów opartych o komunikację bezprzewodową z wykorzystaniem np. modułów Arduino. Z książki dowiesz się jak projektować aplikacje mobilne na smartfona, poznasz popularny format wymiany danych JSON i wiele więcej. Na płycie CD umieszczono m.in. przykładowe kody dla Arduino.

Książka dla BBMagic BBMobile EDUKsiążka Buduj Projekty i Aplikacje Mobilne z Arduino, ARM, AVR, PIC, STM
Książka z płytą CDKsiążka z płytą CD.

Książka Buduj Projekty i Aplikacje Mobilne z Arduino, ARM, AVR, PIC, STM

Książka autorstwa Mariusza Żądło, z której dowiesz się:

  • jak projektować mobilne aplikacje na ekranie smartfona
  • poznasz popularny format wymiany danych: JSON (JavaScript Object Notation)
  • jak tworzyć i obsługiwać bezprzewodowe, graficzne interfejsy użytkownika prostymi tekstowymi komendami
  • jak skorzystać z możliwości najnowszej technologii Bluetooth Low Energy (BLE)
  • jak łatwo pozyskać dokładny czas dla Twojego urządzenia

Sprawdź fragment poradnika w formacie pdf.

Specyfikacja modułu BBMobile

  • Napięcie zasilania: od 3,3 V do 5 V
  • Komunikacja UART:
    • tolerancja 5 V
    • domyślnie 9600 bps, możliwe 4800 bps
    • 8N1 - 8 bitów danych, bez bitu parzystości, 1 bit stopu
  • Komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth 4.0 Low Energy
  • Tworzenie aplikacji mobilnych poprzez przesyłanie kodu teksowego JSON przez UART
  • Komunikacja z aplikacją poprzez krótkie komunikaty tekstowe
  • Bezpłatna aplikacja BBMobile dla Android od wersji 4.4.2
  • Wymiary: 27 x 12 x 4 mm

Moduł Bluetooth BBMagic BBMobile

Moduł Bluetooth BBMagic BBMobile.

Spis treści

0. Drogi Czytelniku - 7
1. Jak zacząć tworzyć aplikacje mobilne z Arduino - 9
2. ARM, AVR, PIC, STM: użycie BBMobile z innymi kontrolerami - 15
3. Jak działa BBMobile - 18
4. Twoja pierwsza aplikacja z interfejsem mobilnym - 27
5. Jak zorganizować kod programu - 31
6. Co to jest JSON i jak działa w BBMobile - 33
7. Kontrolki to podstawowe cegiełki do budowy mobilnego interfejsu graficznego - 36
8. Dwie najpopularniejsze kontrolki: TextView i Button - 37
9. Layout jako kontener pozycjonujący kontrolki - 42
10. Jak opisać interfejs graficzny w JSON - 45
11. Jak umieszczamy kod JSON w pamięci kontrolera - 48
12. Inicjalizacja BBMobile w kodzie Arduino - 50
13. Kod budujący interfejs mobilny - 56
14. Sterowanie kontrolkami i obsługa zdarzeń - 58
15. Niestandardowe czcionki w aplikacji - 62
16. Program z Interfejsem wyjściowym cyklicznie prezentującym informacje - 66
17. Zagnieżdżone layouty - 72
18. Budujemy uniwersalny interfejs mobilny dla urządzeń pomiarowo – rejestrujących - 75
19. ARM, AVR, PIC, STM: Projekt licznika i mobilnego włącznika z biblioteką C - 91
20. Jak dodać graficzne tło interfejsu - 92
21. Interfejs mobilny do zdalnego sterowania robotem - 93
22. Komunikat TOAST - 96
23. Pasek postępu czyli kontrolka ProgBar - 97
24. Jak wprowadzać dane w interfejsie mobilnym – kontrolka EditText - 100
25. Interfejs mobilny sterownika czasowego - 104
26. Kontrolka Spinner – wybierzmy coś z listy - 111
27. Projekt Bob Waterer – sterownik podlewania roślin - 113
28. Jak zdobyć czas dla urządzenia standalone - 121
29. Co z tymczasem: UTC czy lokalny? - 123
30. Znacznik czasu Timestamp - 126
31. Dokładny lokalny czas obecny w smartfonie - 127
32. Projekt zegara – jak pobrać, przetwarzać i prezentować czas - 131
33. Na zakończenie - 138
Książka - Autor Mariusz Żądło
Książka - ISBN 978-83-960259-0-6
Książka - Oprawa miękka
Tematyka C / C++ / C#
Szerokość opakowania 20 cm
Wysokość opakowania 1.5 cm
Głębokość opakowania 25 cm
Masa opakowania 0.219 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: