• Tylko online

Kurs programowanie obiektowe w JavaScript - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-12082 EAN: 5904422340674

Kurs przeznaczony dla osób, które opanowały już podstawy JavaScript. Ten kurs to klucz do zrozumienia języka JavaScript, który prawie z każdej strony oparty jest na obiektach. 

Kurs programowanie obiektowe w JavaScript - wersja ON-LINE
89,00 zł
72,36 zł netto
Zapłać później
Producent: Strefa kursów

Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.

Czego się nauczysz?

  • Co to i na czym polega wyjątkowość obiektów w JavaScript
  • jakie są zalety różnych technik tworzenia obiektów
  • Na co uważać podczas pracy z klasami ES6
  • Jak używać this bez ryzyka pojawienia się nieprzewidzianych konsekwencji
  • Jak rozszerzać obiekty i z czym się to w praktyce wiąże
  • Co jest istotą mechanizmu prototype
  • Jak można wykorzystać różne właściwości Object
  • Jak zaimplementować mechanizm delegacji oraz kompozycji

 

Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

 

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest bardzo istotny dla osób, które chcą zrozumieć na czym polega JavaScript. Po ukończeniu szkolenia zyskasz oprócz świetnej orientacji w zawiłościach JavaScript, także umiejętność wielu praktycznych technik pracy. Prawie wszystko w JS jest obiektem, więc zrozumienie obiektów jest niemal wszystkim czego potrzebujesz do swobodnej pracy w tym języku!

Obiekty, obiekty i jeszcze więcej obiektów

W JavaScript niemal na każdym kroku używa się obiektów i nawet nie zauważasz tego. Kurs dlatego też omawia kluczowe techniki pracy z obiektami, użycie literału obiektowego, listowanie właściwości, rozszerzanie oraz duplikowanie. Jest to też idealna okazja na zrozumienie na czym polega jeden z bardziej mylących elementów w JavaScript, czyli użycie ‘this’ w różnych sytuacjach.

Esencja obiektowego JavaScript

Prototypy są fundamentem obiektowych aplikacji JavaScript. Ten rozdział poświęcono właśnie im. Zaczynając od teorii w łatwy sposób przejdziesz do praktycznych ćwiczeń. Jeśli zrozumiesz to teraz, w następnych częściach szkolenia nie będziesz mieć najmniejszych problemów z kolejnymi zadaniami.

Dziedziczenie, delegacja, kompozycja

To żaden problem jeśli w JavaScript nie ma klasycznego dziedziczenia. Może to być okazją do stworzenia bardziej czytelnego i lepszego nawet kodu, który wykorzysta dynamiczną naturę języka. W tej części kursu dowiesz się jak w praktyce zaimplementować mechanizmy oparte na tzw. delegacji oraz kompozycji.

Klasy ES6 - plusy i minusy

Wiele dyskusji porusza słowo kluczowe Class. W rzeczywistości ten nowy mechanizmy ma swoje zalety oraz wady. Na pewno warto abyś je poznał i abyś sam mógł podjąć decyzję podczas pisania swoich aplikacji.

Jak korzystać z kursu?

Kupując kurs otrzymujesz dostęp do naszej platformy szkoleniowej. Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu. Kursy możesz wygodnie oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android iOS.

 

Spis treści

  1.  Wprowadzenie
    • Wstęp 00m 28s
    • Jak korzystać z plików 01m 16s
    • Co powinieneś umieć 02m 18s
    • Ogólnie o programowaniu obiektowym 07m 54s
    • JavaScript a obiektowość 05m 06s
  •  Obiekty
      • Koncepcja literału obiektowego 05m 09s
      • Dostęp do właściwości - kropka 04m 57s
      • Dostęp do właściwości - klucz 05m 27s
      • Listowanie właściwości 06m 11s
      • Funkcja w obiekcie 04m 46s
      • Opis właściwości 05m 20s
      • Modyfikowanie właściwości 05m 47s
      • Duplikowanie 06m 13s
      • Możliwość rozszerzania 04m 30s
      • Seal oraz Freeze 05m 26s
  •  Obiekty - kontynuacja
      • Metoda hasOwnProperty 04m 58s
      • Własny getter oraz setter 11m 38s
      • this w JavaScript cz.1 06m 48s
      • this w JavaScript cz.2 08m 57s
      • this oraz new 04m 00s
      • this oraz arrow function 08m 08s
  •  Istota obiektowego JavaScript
      • Trochę teorii 08m 03s
      • Prototyp - prosty przykład 04m 07s
      • Prototyp - koncepcja 03m 32s
      • Funkcja konstruująca 07m 18s
      • Właściwość prototype 09m 04s
      • Object oraz prototype 05m 01s
      • Przykładowe właściwości cz.1 06m 05s
      • Przykładowe właściwości cz.2 07m 02s
  •  Dziedziczenie
      • Koncepcja dziedziczenia 05m 15s
      • Dziedziczenie prototypowe 09m 54s
      • Delegacja - koncept 08m 54s
      • Delegacja - przykład 11m 19s
      • Kompozycja 07m 50s
  •  Klasy ES6
      • Ogólnie o klasach 07m 09s
      • Problemy z klasami ES 607m 55s
  •  Różne
      • Object prototype - problem 07m 10s
      • Obiekty z pustym prototypem 06m 14s
      • Zakończenie 00m 24s

    Szerokość opakowania 0.1 cm
    Wysokość opakowania 0.1 cm
    Głębokość opakowania 0.1 cm
    Masa opakowania 0.1 kg

    Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    Produkty z tej samej kategorii: