Centralka Gateway ZigBee Z1 LAN Tuya Smart Life

Indeks: REM-18368 EAN: 5903794120471

Urządzenie pozwalające na komunikację urządzeń pracujących w oparciu o protokół ZigBee z urządzeniami WiFi lub Z-Wave, za jego pomocą można stworzyć wielosystemową instalację inteligentnego domu. Centralka posiada port LAN, który służy do połączenia z się z domową siecią poprzez przewód RJ45. Sterowanie urządzeniami odbywa się poprzez aplikację Tuya. Centralka zasilana napięciem 5 V / 2 A poprzez złącze microUSB.

Centralka Gateway ZigBee Z1 LAN Tuya Smart Life
129,90 zł
105,61 zł netto
Zapłać później
Dostawa 2 szt. zaplanowana na 2023-12-15
Oczekiwanie na dostawę
Centralka Gateway ZigBee - wersja:
Producent: Tuya

Opis produktu: Centralka Gateway ZigBee Z1 LAN Tuya Smart Life

Urządzenie pozwalające na komunikację urządzeń pracujących w oparciu o protokół ZigBee z urządzeniami WiFi lub Z-Wave, za jego pomocą można stworzyć wielosystemową instalację inteligentnego domu. Centralka posiada port LAN, który służy do połączenia z się z domową siecią poprzez przewód RJ45. Sterowanie urządzeniami odbywa się poprzez aplikację Tuya. Centralka zasilana napięciem 5 V / 2 A poprzez złącze microUSB.

Centralka ZigBee

Centralka ZigBee Z1.

Protokół ZigBee.

Protokół ZigBee

ZigBee to otwarty standard komunikacji, który jest wspierany przez producentów elektroniki użytkowej w ramach stowarzyszenia ZigBee Aliance. Umożliwia on łączenie kilku urządzeń jednocześnie, zwiększając możliwości inteligentnego domu oraz pozwalając tworzyć automatyzacje procesów, np. podnoszenie rolet i opuszczanie rolet o danej godzinie, sterowanie ogrzewaniem w zależności od temperatury w pomieszczeniu. Topologia siatki (mesh) gwarantuje stabilną komunikację między centralką i poszczególnymi elementami systemu - każdy odbiornik jest jednocześnie nadajnikiem. Uszkodzenie jednego urządzenia nie powoduje zatrzymania pracy całego systemu.

Specyfikacja bramki ZigBee Z1

  • Zasilanie: 5 V / 2 A przez microUSB
  • Protokół ZigBee: wersja 3.0, wg standardu 802.15.4
  • Antena: wbudowana
  • Wskaźnik statusu: 2x dioda LED
  • Komunikacja: LAN
  • Aplikacja: Tuya lub Smart Life
  • Temperatura pracy: od -10°C do 55°C
  • Wilgotność pracy: od 10% do 90% RH (bez kondensacji)
  • Wymiary: 91 x 86 x 22 mm
  • Masa: 50 g

Zawartość zestawu Tuya ZigBee Gateway Z1

  • Bramka ZigBee 3.0
  • Zasilacz USB 5 V / 2 A
  • Przewód microUSB 1 m
  • Instrukcja obsługi
Zawartość zestawy Tuya Z1

Zawartość zestawu Tuya Z1.

Szerokość opakowania 9.5 cm
Wysokość opakowania 5.2 cm
Głębokość opakowania 9.2 cm
Masa opakowania 0.165 kg

Adam

07/26/22

Pytanie: Witam czy Centralka Gateway ZigBee Z1 LAN Tuya Smart Life posiada możliwość wysyłania powiadomień sms czy tylko wiadomości push
Odpowiedź: Sposób powiadomień jest definiowany indywidualnie dla urządzeń podłączonych do bramki, sama bramka nie wysyła żadnych powiadomień
Tomasz

03/26/22

Pytanie: dzień dobry w ofercie posiadacie Państwo 2 rodzaje tej centralki z1 i z2 czym one się różnią poza ceną?
Odpowiedź: Bramka Z1 posiada dodatkowo port Ethernet w celu połączenia przewodowego z siecią.

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: