- EOL
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii. |
Opis produktu: PyGamer Starter Kit - zestaw startowy do budowy konsoli - Adafruit 4277
Zestaw do budowy przenośnej miniaturowej konsoli do gier, w skład którego wchodzi PyGamer, obudowa, głośnik, akumulator, etui oraz kolorowe nakładki na przyciski. PyGamer można programować za pośrednictwem platformy MakeCode Arcade - bogatej w szereg przydatnych tutoriali o zróżnicowanym poziomie zaawansowania, poprzez CircuitPython oraz Arduino (Adafruit Arcada). Konsola została wyposażona w wyświetlacz TFT o przekątnej 1,8" oraz rozdzielczości 160 x 128 px. Sterowanie odbywa się za pomocą analogowego drążka w płaszczyźnie X i Y oraz 4 przycisków użytkowych.
Zawartość zestawu
- PyGamer - mini konsola do gier - Adafruit 4242
- PyGamer Acrylic Enclosure Kit - akrylowa obudowa - Adafruit 4238
- Głośnik 1 W 8 Ohm - 30 x 20 x 5 mm - Adafruit 4227
- Akumulator Li-Ion 3,7 V o pojemności 350 mAh - Adafruit 4237
- Kolorowe nakładki do konsoli - 8 mm - 10 sztuk - Adafruit 4228
- Maker-Friendly Zipper Case - futerał na mini konsolę - Adafruit 3704 (etui występuje w dwóch wersjach kolorystycznych - fioletowej i błękitnej, wysyłane losowo)
Specyfikacja techniczna mini konsoli PyGamer
- Układ: ATSAMD51J19
- Taktowanie: 120 MHz
- Pamięć Flash: 512 kB
- Pamięć RAM: 192 kB
- Pamięć Flash QSPI: 8 MB
- Wyświetlacz TFT: przekątna 1,8", rozdzielczość 160 x 128 px
- Sterowanie: analogowy drążek do sterowania w płaszczyźnie X i Y oraz 4 przyciski użytkowe
- Wbudowane czujniki: czujnik ruchu - 3-osiowy akcelerometr oraz czujnik światła
- Porty:
- port akumulatora Li-Pol z wbudowaną funkcją ładowania
- port USB do ładowania baterii, programowania i debugowania
- dwie listwy żeńskie kompatybilne z FeatherWings
- porty JST
- Zasilanie:
- akumulator litowo-jonowy Li-Ion (zawarty w zestawie)
- źródło zewnętrzne, zasilanie doprowadzone za pośrednictwem portu microUSB
- Pojemność akumulatora: 350 mAh
- Wymiary: 101,6 x 60 x 19,5 mm
- Masa: 37,5 g
Programowanie konsoli PyGamer
Konsola PyGamer może być programowana na trzy sposoby:
- MakeCode Arcade - stanowi najprostszy w obsłudze program uruchomieniowy. Zalecany dla początkujących użytkowników, którzy stawiają pierwsze kroki w dziedzinie programowania konsoli. MakeCode Arcade umożliwia użytkownikowi tworzenie własnych gier poprzez programowanie blokowe.
- CircuitPython - to wsparcie dla szerokiej gamy czujników, umożliwia tworzenie indywidualnej grafiki, odtwarzanie plików wave, a także pozwala na tworzenie tekstów w dowolnej czcionce.
- Arduino IDE - najbardziej wydajne i bardziej zaawansowane środowisko programistyczne. Producent udostępnia bibliotekę Adafruit Arcada dla Arduino.