Kategorie

 

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

 

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

 

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot towaru przysługuje wyłącznie konsumentom czyli Klientom, którzy jako dokument potwierdzający wybrali paragon fiskalny. W przypadku faktury VAT, prawo do zwrotu nie przysługuje.

 

Przebieg zwrotu

W celu zgłoszenia zwrotu prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

 

1Zapoznaj się z zasadami zwrotu.
2Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4Zabezpiecz i zapakuj produkt.
5Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

 

Formularz zwrotu

W celu rozpoczęcia procedury zwrotu, wypełnij formularz zaznaczając pole zwrot.

 

 

Adres do wysyłki:

BOTLAND - ZWROTY
Gola 25A
63-640 Bralin

 

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki. 
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Zwrot środków nastąpi w ciągu 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraził zgodę na inne rozwiązanie.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką oraz dołączenie otrzymanego dowodu zakupu, np. paragonu fiskalnego.
  6. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.