Opis produktu: Kitronik GAME ZIP 64 - konsola dla BBC micro:bit
Przenośna konsola Kitronik GAME ZIP 64 kompatybilna z modułami BBC micro:bit. Wszechstronna platforma pozwalająca uruchamiać popularne gry retro, została wyposażona w matrycowy ekran LED 8 x 8 diod adresowanych, dzięki któremu można zagrać w takie klasyki jak Snake czy Pong.
Uwaga! Moduł BBC micro:bit nie wchodzi w skład zestawu. Należy go nabyć osobno. |
Specyfikacja konsoli GAME ZIP 64
- Zasilanie: 3x bateria AA
- Kompatybilność: BBC micro:bit (brak w zestawie)
- Ekran: Matrycowy LED (8 x 8 diod)
Ergonomia i funkcjonalność
Konsola Kitronik GAME ZIP 64 posiada cztery przyciski kierunkowe, dwa przyciski akcji oraz buzzer do odtwarzania dźwięków. Na powierzchni płytki zamontowany został silnik wibracyjny do tworzenia sprzężenia zwrotnego w postaci wibracji, znanego z kontrolerów popularnych na rynku konsol. Na spodniej części konsoli zamontowane zostały trzy koszyki na baterie AA, przy czym dwa z nich ułożone są w taki sposób, żeby działać jednocześnie jako uchwyty, Dzięki temu rozwiązaniu konsola pewnie i wygodnie leży w dłoni, zapewniając wysoki komfort podczas grania. Podczas tworzenia gier korzystać można z środowiska blokowego MakeCode oraz MicroPython.
Game Zip 64 - nauka poprzez zabawę!
Jednym z najlepszych i od dawna sprawdzonych sposobów na przyswajanie wiedzy i umiejętności, jest nauka poprzez zabawę. W tym celu niezbędne jest sięgnięcie po odpowiednio przygotowane narzędzia do tego celu. Bardzo dobrym przykładem takiego narzędzia jest…konsola do gier! Co więcej, jest to konsola, którą trzeba samodzielnie zaprogramować, aby można było na niej grać - poznajcie konsolę Game Zip 64 napędzaną przez płytki micro:bit!
Game Zip 64 - idealny pomysł prezent dla pasjonata retro-gamingu i programowania!
Oferowany zestaw Kitronik 5626 to znakomity pomysł na prezent dla każdego, kto przejawia zainteresowania wiekowymi grami elektronicznymi, a także programowaniem, a szczególnie w kontekście tworzenia gier. Konsolę można zaprogramować w środowisku MicroPython Mu Editor lub w środowisku MakeCode Blocks. Efekt będziemy mogli obserwować na matrycy LED 8x8 i sterując padami i przyciskami na płytce PCB modułu.