- Tylko online
Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.
Opis produktu: Kurs Agile - dobre praktyki zarządzania projektami - wersja ON-LINE
Kurs Agile - dobre praktyki zarządzania projektami uczy implementacji reguł Agile - "zwinnego" zarządzania projektami zgodnego ze współczesnymi trendami. Uniwersalność przedstawionych treści, praktyczność wskazówek i nauka produktywności czynią kurs możliwym do wykorzystania niezależnie od branży i pełnionego stanowiska. Wykłady stanowią całościowy instruktaż doskonalenia procesów, komunikacji, współpracy, narzędzi i technik. Kurs na poziomie średniozaawansowanym.
Omówienie treści kursu
- Zbieranie wymagań w zwinnym środowisku pracy - Agile
- Spisywania wymagań w formie User Story
- Tworzenie MVP (Minimum Viable Product)
- Estymacja w jednostkach czasu i jednostkach relatywnych
- Techniki współpracy i efektywne zarządzanie w zespole
- Rozwiązywanie konfliktów
- Facylitacja (ułatwianie i wspieranie) spotkań
Filozofia Agile w pigułce
Czym tak naprawdę jest Agile? W ciągu ostatniej dekady trend zyskał na popularności na całym świecie. Temat zwinnego zarządzania wciąż pojawia się regularnie podczas największych konferencji IT. Wykonane w jego duchu transformacje podnoszą entuzjazm kadr zarządzających. To alternatywa dla tradycyjnego modelu kaskadowego, którego nie trzeba całkowicie porzucać, aby uczyć się pracy zgodnie z filozofią Agile. Techniki kursu obejmują szeroką tematykę biznesową, zarządzanie czasem, kontakt z klientami oraz błędy i pułapki.
Estymacje i wydajność
Kurs uczy takich pojęć jak estymacja relatywna i ukazuje różnice pomiędzy jej innymi rodzajami. To także drogowskaz ku temu, jakie techniki i ćwiczenia należy wdrożyć w swoje szkolenie, aby usprawnić pracę w zespole niezależnie od branży i zwyczajnie przestać marnotrawić czas. Kurs prezentuje podejście empiryczne - wszystko opiera się na zdobywaniu faktycznego doświadczenia.
Kontakty z klientem, User Stories
W wykładach omówiono różne trendy biznesowe, a w tym tworzenie User Stories oraz korzyści, jakie niesie za sobą ta forma spisywania wymagań. Obok przedstawionych technik wypracowywania wspólnej z klientem wizji produktu końcowego znalazło się miejsce na opis błędów i pułapek, które mogą popsuć współpracę i znalezienie konsensusu.
Najważniejsze elementy kursu
- Bezterminowy dostęp, w tym dostęp mobilny 24/7
- 3,5 godziny szkolenia
- Testy i zadania
- 25 wykładów
- 22 pytania testowe
- Certyfikat ukończenia
Uzyskane rekomendacje możesz dodać do swojego profilu LinkedIn lub uzupełnić o nie swoje CV.
Spis treści
|