- Tylko online
Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.
Czego się nauczysz?
- Kompletne podstawy tworzenia gier w C++
- Poruszania obiektami i ich animacji
- Manipulowania ustawieniami kamery
- Przechwytywania i obsługiwania aktywność myszki i klawiatury
- Rysowania kształtów i nakładania tekstur
- Wykrywania kolizji obiektów
- Tworzenia własnych klas reprezentujących obiekty 2D
- Odtwarzania dźwięków na scenie z uwzględnieniem pozycji gracza
Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!
Uwaga! Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty. |
Dla kogo jest ten kurs?
Osoby, które znają już podstawy obiektowego programowania w C++, ale mają jeszcze problemy ze środowiskiem graficznym, znajdą w tu świetne rozwiązanie dla siebie. Kurs przeszkoli każdego z SFML, czyli biblioteki graficznej, która jest niezwykle prosta i szybka w obsłudze, a co najważniejsze darmowa. Dzięki niej będziesz mógł tworzyć aplikacje multimedialne i gry. Mimo swojej prostoty, biblioteka SFML pozwala tworzyć ciekawe wizualnie aplikacje i gry. W przystępny sposób wprowadza w problematykę, którą spotkasz w zaawansowanych silnikach, takich jak Unreal Engine 4.
Kompleksowa wiedza
Kurs składa się z filmików instruktażowych, trwających około 8 godzin i zapozna Cię on z technikami niezbędnymi do stworzenia własnej gry od podstaw. Stopniowo będzie Cię przeprowadzać przez każdy element i możliwości biblioteki SFML. Poinstruuje Cię jak zainstalować ją, a nawet wyjaśni Ci kolejne metody i klasy oraz pomoże w stworzeniu dwóch projektów gier. Wszystko oparte jest na praktycznych przykładach, które jak najbardziej będziesz mógł zrobić samodzielnie oglądając filmiki. Wyjaśniona jest tu nawet każda linijka kodu.
Kompendium SFML
Pierwsze części kursu zapoznają Cię z modułami biblioteki takimi jak: system, windows, graphics, network czy audio. Następnie będziesz miał okazję nauczyć się tworzyć i animować obiekty. Zobaczysz też czym są transformacje, przechwytywanie zdarzeń oraz jak sterować ruchem czy zaimplementować system kolizji. Szkolenie wprowadzi Cię także w to jak ustawić kamerę, jak robić efekty dźwiękowe oraz co to wielowątkowość i to jak wpływa ona na wydajność gier.
Twoja pierwsza gra
Po krótkim wejściu w teorię czas na praktykę. Kurs zawiera w filmikach instruktażowych także dużo ćwiczeń z projektowania i tworzenia gier. Wspólnie z autorem stworzysz pierwszą grę (klasyczna strzelanka) w klimatach “Space Invaders”. Świetnie utrwalisz sobie tutaj techniki symulacji fizyki i kolizji, nauczysz się generować i usuwać dużą liczbę obiektów oraz wzbogacać grę o efekty audio. Drugą grę (rozgrywkę wieloosobową) stworzysz stosując techniki synchronizacji danych oraz wielowątkowość.
Materiały dodatkowe
Szkolenie zawiera cały kod źródłowy tworzonych gier, z dodanymi komentarzami od autora, abyś mógł uczyć się jak najbardziej efektywnie. Do materiałów dołączono także wszystkie inne potrzebne pliki użyte przez lektora podczas kursu. Wszystko po to, abyś mógł wykonać każde ćwiczenie krok po kroku.
Jak korzystać z kursu?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp do naszej platformy szkoleniowej. Aby korzystać ze szkolenia, potrzebujesz jedynie dostępu do internetu. Kursy możesz wygodnie oglądać przez dowolną przeglądarkę lub aplikację mobilną na system Android i iOS.
Spis treści
|