• Nowość!

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski

Indeks: WOP-21319 EAN: 9788395427404
Podręcznik składa się z ponad 30 scenariuszy dla edukacji wczesnoszkolnej zawartych na 130 stronach. Przeznaczony jest dla nauczycieli, ma za zadanie ułatwić prowadzenie zajęć lekcyjnych. Zawiera cykl wskazówek i inspiracji do tego, w jaki sposób rozpocząć naukę programowania wraz z robotami Dash i Dot. Książka etapami wprowadza w świat robotyki. Scenariusze zajęć oparte są na rozwoju umiejętności uczniów, prostocie i metodyce, różnorodności oraz pracy w grupie.
Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski
59,00 zł
56,19 zł netto
Dostępny
SPRAWDŹ ILOŚĆ
Wysyłka 24h
30 dni na zwrot
Producent: Wonder

Opis produktu: Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski

Podręcznik składa się z ponad 30 scenariuszy dla edukacji wczesnoszkolnej zawartych na 130 stronach. Przeznaczony jest dla nauczycieli, ma za zadanie ułatwić prowadzenie zajęć lekcyjnych. Zawiera cykl wskazówek i inspiracji do tego, w jaki sposób rozpocząć naukę programowania wraz z robotami Dash i Dot. Książka etapami wprowadza w świat robotyki. Scenariusze zajęć oparte są na rozwoju umiejętności uczniów, prostocie i metodyce, różnorodności oraz pracy w grupie.

Robot Dash i Dot

Roboty Dash i Dot od Wonder służą do nauki programowania dzieci od 6 roku życia. Roboty edukacyjne posiadają różne czujniki, dzięki czemu można je zaprogramować na wiele sposobów. Dash potrafi reagować da głos, odnajdować przedmioty, tańczyć i śpiewać, a także wykryć swojego przyjaciela Dota. Dot nie potrafi się poruszać, ale za to mówi, zmienia kolory i mruga okiem. Robotami można sterować za pomocą darmowych aplikacji.

Roboty Dash i Dot nie znajdują się w zestawie, można je nabyć osobno, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą Wonder - roboty edukacyjne.

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski


Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski.

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot.

Informacje o autorach

Joanna Apanasewicz - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, autorka scenariuszy lekcji z wykorzystaniem TIK, materiałów edukacyjnych i publikacji w zakresie wprowadzania nowych technologii do edukacji. Trenerka, mentorka i ekspertka edukacyjna w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog, w projekcie Zaprogramuj Przyszłość, członkini grupy Superbelfrzy RP.

Krzysztof Jaworski - koordynator i trener projektów edukacyjnych. Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab.

Informacje o książce

  • Autorzy: Joanna Apanasewicz, Krzysztof Jaworski
  • ISBN: 978-83-954-954274-0-4
  • Ilość stron: 130
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Wydawnictwo: Wonder

Spis treści

Wstęp

Moduł 1

  • Scenariusz 1. Pierwsze spotkanie
  • Scenariusz 2. Poznajmy się lepiej!
  • Scenariusz 3. Rozmowy robotów
  • Scenariusz 4. Simon says
  • Scenariusz 5. Narysuj to, co ja!
  • Scenariusz 6. Zabawa w rytmy
  • Scenariusz 7. Matematyczne zabawy z odległością
  • Scenariusz 8. Mniej, więcej, tyle samo

Moduł 2

  • Scenariusz 1. Od przepisu do programowania
  • Scenariusz 2. Światła i kolory
  • Scenariusz 3. Głoskowe potyczki
  • Scenariusz 4. Na ulicy przystań bokiem
  • Scenariusz 5. Kolorowe zadania
  • Scenariusz 6. Sposoby porozumiewania się
  • Scenariusz 7. Kolorowa sztafeta, czyli Dashowe kości-opowieści

Moduł 3

  • Scenariusz 1. Zagrajmy w koło fortuny
  • Scenariusz 2. Slalom gigant - czyli poznajemy sporty zimowe
  • Scenariusz 3. Palcem po mapie
  • Scenariusz 4. Wlazł kotek na płotek
  • Scenariusz 5. Idziemy do sklepu
  • Scenariusz 6. Ortografia z Dashem i Dotem
  • Scenariusz 7. Jak działa wyrzutnia, czyli STEAMowe lekcje z Dashem

Moduł 4

  • Skrzynia rozmaitości, czyli gry i zabawy na każdą okazję
  • Raz dwa trzy, Baba Jaga patrzy!
  • Kto gra w karty... ten ma umysł otwarty
  • Lego challenge
  • Sprzątamy kubeczki
  • Mecz piłki nożnej
  • Zabawy z kostkami
  • Dash gra w kręgle
  • Tor przeszkód
  • Układ Słoneczny
  • Był sobie Czerwony Kapturek
  • Robotyczny Escape Room
  • Inspiracje
  • Notatki

Książka - Autor Joanna Apanasewicz, Krzysztof Jaworski
Książka - ISBN 978-83-954-954274-0-4
Książka - Oprawa miękka
Książka - Wydawnictwo Wonder
Tematyka Podstawy

Wysyłka w dniu zamówienia

Zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na naszym koncie w dzień roboczy do godziny 12:00 oznacza wysyłkę towaru jeszcze tego samego dnia! 

Czas realizacji płatności uzależniony jest od godzin sesji ELIXIR banków nadawcy i odbiorcy przelewu (więcej informacji na ten temat np. na stronie https://www.kiedy-przelew.pl/).

Darmowa wysyłka w Polsce już od 300 zł

Jeśli kwota do zapłaty za produkty przekroczy 300 zł dostawa gratis! Dotyczy zamówień opłaconych przed wysyłką. Zamówienia pobraniowe wysyłamy gratis od 500 zł.

Zamówienia wielkogabarytowe, przekraczające standardowe wymiary przesyłek kurierskich mogą zostać wysłane na palecie. Czas doręczenia takiej przesyłki wynosi 1-3 dni robocze od momentu nadania.

Wysyłka na terenie Polski

Card image cap
Poczta Polska
  • Termin dostawy: 1-3 dni
  • Płatność z góry: od 9,90 zł
  • Płatność przy odbiorze: 17,90 zł
  • Ubezpieczenie: 1000 zł
Card image cap
Kurier GLS
  • Termin dostawy: 24h
  • Płatność z góry: od 14,90 zł
  • Płatność przy odbiorze: 22,90 zł
  • Ubezpieczenie: 6000 zł
Card image cap
Inpost Paczkomaty 24/7
  • Termin dostawy: 1-3 dni
  • Płatność z góry: od 12,90 zł
  • Ponad 11 000 Paczkomatów
  • Ubezpieczenie: 200 zł
Card image cap
Inpost Kurier
  • Termin dostawy: 24h
  • Płatność z góry: od 16,90 zł
  • Ubezpieczenie: do 100 000 zł
  • Dostawa pod wskazany adres

Wysyłka za granicę

Kurier GLS - strefa 1

Austria, Belgia, Chrowacja, Czechy, Dania, Niemcy, Holandia, Słowacja

  • Termin dostawy: 2-4 dni
  • Płatność z góry: 35 zł
Kurier GLS - strefa 2

Bułgaria, Estonia, Francja, Litwa, Luksemburg,  Łotwa, Portugalia, Rumunia, San Marino, Słowenia, Węgry, Włochy

  • Termin dostawy: 2-5 dni
  • Płatność z góry: 50 zł
Kurier GLS - strefa 3

Finlandia, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Szwecja

  • Termin dostawy: 2-7 dni
  • Płatność z góry: 80 zł

Formy płatności

Card image cap
PayU
  • Płatność natychmiastowa. Twoja wpłata trafi na nasze kontro w ciągu kilku minut.

    W tym:
Card image cap
Przelew tradycyjny
  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas numer konta bankowego do dokonania przelewu.

    W zależności od banku Twoja wpłata dotrze do nas w ciągu 1-2 dni roboczych.
Card image cap
Pobranie
  • Za zakupy zapłacisz bezpośrednio przy odbiorze paczki. Pamiętaj o przygotowaniu odliczonej kwoty.

    Maksymalna wartość zamówienia płatnego za pobraniem to 6 000 zł.

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: