Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski

Indeks: WOP-21319 EAN: 9788395427404
Podręcznik składa się z ponad 30 scenariuszy dla edukacji wczesnoszkolnej zawartych na 130 stronach. Przeznaczony jest dla nauczycieli, ma za zadanie ułatwić prowadzenie zajęć lekcyjnych. Zawiera cykl wskazówek i inspiracji do tego, w jaki sposób rozpocząć naukę programowania wraz z robotami Dash i Dot. Książka etapami wprowadza w świat robotyki. Scenariusze zajęć oparte są na rozwoju umiejętności uczniów, prostocie i metodyce, różnorodności oraz pracy w grupie.
Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski
59,00 zł
56,19 zł netto
Zapłać później
Czas oczekiwania: 1-2 tyg.
Chwilowo niedostępny
Producent: Wonder

Opis produktu: Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski

Podręcznik składa się z ponad 30 scenariuszy dla edukacji wczesnoszkolnej zawartych na 130 stronach. Przeznaczony jest dla nauczycieli, ma za zadanie ułatwić prowadzenie zajęć lekcyjnych. Zawiera cykl wskazówek i inspiracji do tego, w jaki sposób rozpocząć naukę programowania wraz z robotami Dash i Dot. Książka etapami wprowadza w świat robotyki. Scenariusze zajęć oparte są na rozwoju umiejętności uczniów, prostocie i metodyce, różnorodności oraz pracy w grupie.

Robot Dash i Dot

Roboty Dash i Dot od Wonder służą do nauki programowania dzieci od 6 roku życia. Roboty edukacyjne posiadają różne czujniki, dzięki czemu można je zaprogramować na wiele sposobów. Dash potrafi reagować da głos, odnajdować przedmioty, tańczyć i śpiewać, a także wykryć swojego przyjaciela Dota. Dot nie potrafi się poruszać, ale za to mówi, zmienia kolory i mruga okiem. Robotami można sterować za pomocą darmowych aplikacji.

Roboty Dash i Dot nie znajdują się w zestawie, można je nabyć osobno, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą Wonder - roboty edukacyjne.

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski


Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski.

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot - J. Apanasewicz, K. Jaworski

Poradnik dla nauczyciela - Przygody z robotami Dash i Dot.

Informacje o autorach

Joanna Apanasewicz - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, autorka scenariuszy lekcji z wykorzystaniem TIK, materiałów edukacyjnych i publikacji w zakresie wprowadzania nowych technologii do edukacji. Trenerka, mentorka i ekspertka edukacyjna w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog, w projekcie Zaprogramuj Przyszłość, członkini grupy Superbelfrzy RP.

Krzysztof Jaworski - koordynator i trener projektów edukacyjnych. Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab.

Informacje o książce

  • Autorzy: Joanna Apanasewicz, Krzysztof Jaworski
  • ISBN: 978-83-954-954274-0-4
  • Ilość stron: 130
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Wydawnictwo: Wonder

Spis treści

Wstęp

Moduł 1

  • Scenariusz 1. Pierwsze spotkanie
  • Scenariusz 2. Poznajmy się lepiej!
  • Scenariusz 3. Rozmowy robotów
  • Scenariusz 4. Simon says
  • Scenariusz 5. Narysuj to, co ja!
  • Scenariusz 6. Zabawa w rytmy
  • Scenariusz 7. Matematyczne zabawy z odległością
  • Scenariusz 8. Mniej, więcej, tyle samo

Moduł 2

  • Scenariusz 1. Od przepisu do programowania
  • Scenariusz 2. Światła i kolory
  • Scenariusz 3. Głoskowe potyczki
  • Scenariusz 4. Na ulicy przystań bokiem
  • Scenariusz 5. Kolorowe zadania
  • Scenariusz 6. Sposoby porozumiewania się
  • Scenariusz 7. Kolorowa sztafeta, czyli Dashowe kości-opowieści

Moduł 3

  • Scenariusz 1. Zagrajmy w koło fortuny
  • Scenariusz 2. Slalom gigant - czyli poznajemy sporty zimowe
  • Scenariusz 3. Palcem po mapie
  • Scenariusz 4. Wlazł kotek na płotek
  • Scenariusz 5. Idziemy do sklepu
  • Scenariusz 6. Ortografia z Dashem i Dotem
  • Scenariusz 7. Jak działa wyrzutnia, czyli STEAMowe lekcje z Dashem

Moduł 4

  • Skrzynia rozmaitości, czyli gry i zabawy na każdą okazję
  • Raz dwa trzy, Baba Jaga patrzy!
  • Kto gra w karty... ten ma umysł otwarty
  • Lego challenge
  • Sprzątamy kubeczki
  • Mecz piłki nożnej
  • Zabawy z kostkami
  • Dash gra w kręgle
  • Tor przeszkód
  • Układ Słoneczny
  • Był sobie Czerwony Kapturek
  • Robotyczny Escape Room
  • Inspiracje
  • Notatki

Książka - Autor Joanna Apanasewicz, Krzysztof Jaworski
Książka - ISBN 978-83-954-954274-0-4
Książka - Oprawa miękka
Książka - Wydawnictwo Wonder
Tematyka Podstawy
Szerokość opakowania 17.2 cm
Wysokość opakowania 1 cm
Głębokość opakowania 24 cm
Masa opakowania 0.4 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: