• Tylko online

Tworzenie aplikacji na Androida dla nieprogramistów - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-08727 EAN: 5904422337322

Kurs wideo pokazujący podstawy tworzenia aplikacji dla systemu Android. Nie wymaga znajomości programowania. Pozwali na tworzenie gier i programów z gotowych elementów. Wersja elektroniczna - do pobrania.

Tworzenie aplikacji na Androida dla nieprogramistów - wersja ON-LINE
89,00 zł
72,36 zł netto
Zapłać później
Producent: Strefa kursów

Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.

Opis produktu: Tworzenie aplikacji na Androida dla nieprogramistów

  • Chcesz tworzyć aplikacje na Androida, ale nie wiesz jak zacząć?
  • Nie masz pojęcia o programowaniu, ale masz genialny pomysł na aplikację?
  • Chcesz w łatwy sposób poznać podstawowe koncepcje programistyczne bez wnikania w szczegóły?
  • Sądzisz, że programowanie jest czymś, co chciałbyś robić w przyszłości? Chcesz się przekonać?

 

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

Jeśli masz w głowie pomysł na aplikację, którą chciałbyś sam stworzyć, to właściwie możesz zacząć realizację swojego projektu. Nie musisz wiedzieć nic o programowaniu. Pomyśl, że da się to zrobić na gotowych już elementach do użycia, wystarczy tylko je poskładać. Nie musisz nawet znać dokładnie systemu Android. Najważniejsze, że masz w głowie pomysł na wymarzoną aplikację. Podczas tego kursu nauczysz się tworzyć aplikacje dla Androida nawet bez potrzeby pisania kodu. Zapoznasz się z zasadniczymi koncepcjami, które są podstawą, by móc się swobodnie poruszać po tym programie. Kurs doskonale przygotuje Cię do poruszania się w środowisku Android oraz pomoże w tworzeniu własnych aplikacji. Sprawi, że nauka kolejnych języków programowania będzie dużo prostsza. Wszystko to uda Ci się z App Inventor - niezawodnym, łatwym w użyciu i darmowym narzędziem pracy.

 

Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

Co to jest App Inventor?

Stworzenie App Inventor zawdzięczamy Google. Rozwijany jest dalej przez Massachusetts Institute of Technology. Ten genialny program sprawił, że ludzie mogli zacząć tworzyć aplikacje, które teraz bez przerwy usprawniają i ułatwiają ich doczesne życie. A wszystko to na platformie Android. Ty także możesz dołączyć! Jedyne co potrzebujesz to dowolne urządzenie z Androidem podłączone do Internetu.

Sam w prosty sposób stworzysz własną aplikację w App Inventor, tak łatwo jakbyś budował coś z klocków. W programie znajduje się wiele gotowych już komponentów i bloków, które można ze sobą łączyć w całość. Pomoże Ci to stworzyć nawet cały interfejs aplikacji, scharakteryzować ich niezbędne funkcje. Będziesz mógł sam od razu przetestować własny projekt na wybranym urządzeniu.

Co zyskujesz z kursem?

  • Proste i sprawne tworzenie aplikacji z gotowych elementów w Android
  • Umiejętność tworzenia sprawnych i funkcjonalnych aplikacji, które spełnią wymagania ich użytkowników
  • Możliwość budowania każdego typu aplikacji np. webowych, użytkowych czy gier
  • Wiedzę jak tworzyć aplikacje i wykorzystywać różne funkcje urządzenia do ich budowy takie jak: aparat, GPS, kartę pamięci, itp.
  • Znajomość zaawansowanych funkcjonalności takich jak bazy danych, połączenia z serwerem albo użycie zewnętrznych API
  • Wiedzę na temat technik, które pomogą Twoją aplikację wypromować i umożliwić jej dotarcie do szerokiego grona odbiorców

Czego się nauczysz z kursem?

Z pomocą App Inventor nauczysz się po kolei jak utworzyć własną i funkcjonalną aplikację w Android. Na początku zobaczysz jak zacząć pracę w tym programie, poznasz wszystkie istotne elementy, zrozumiesz jak efektywnie zarządzać tworzonymi na nowo projektami. Nauczysz się testować aplikacje na realnym urządzeniu oraz emulatorze.

 

Szkolenie oparte jest głównie na pracy z realnymi aplikacjami o rosnącym stopniu złożoności. Będziesz mógł błyskawicznie nauczyć się stosować poszczególne elementy: suwaki, przyciski, etykiety, itp. Przekonasz się w jaki sposób wykorzystywać różne funkcje wbudowane w telefon czy tablet, np. kartę pamięci, aparat. Dodatkowo będziesz mógł poćwiczyć tworzenie gier

z animacjami i interaktywnymi elementami.

Szkolenie zapewni Ci nie tylko podstawowe umiejętności, ale i poprowadzi w bardziej zaawansowane techniki, które można znaleźć w wielu profesjonalnych aplikacjach na Androida. Chodzi tu m.in. o bazy danych, geolokalizacje czy wykorzystanie Map Google. Kurs zwraca dużą uwagę na wyjaśnienie technik tworzenia interfejsów

użytkownika. Może zdobędziesz dzięki tej wiedzy nowe pomysły na kolejne innowacyjne projekty. 

Na koniec dowiesz się jak zapisać swój projekt do formatu .apk i w jaki sposób stworzony produkt przygotować do upowszechnienia, dystrybucji. Nauczysz się konfigurować aplikację tak aby była ona kompatybilna ze sklepem Google Play.

 Spis treści

Wprowadzenie
  • Wstęp 00m 27s
  • Jak korzystać z plików 01m 18s 
  • Aplikacje dla Androida 03m 55s 
  • Co to jest App Inventor 2 05m 55s 

Podstawowe techniki pracy
  • Główne elementy programu 07m 13s 
  • Tworzenie, zapis i eksport projektów 03m 23s 
  • Jak testujemy aplikacje 06m 42s 
  • Testujemy na emulatorze 05m 51s 
  • Instalujemy AI2 Companion 04m 25s 
  • Testujemy na urządzeniu 03m 54s

Stwórzmy pierwszą aplikację
  • Dodajmy pierwszy komponent 06m 44s 
  • Dodajmy komponent obrazka 04m 45s 
  • Przyciski - kluczowe komponenty 03m 13s 
  • Pierwsza akcja 06m 35s
  • Aplikacja podejmuje decyzje 08m 02s 
  • Co trzeba zapamiętać 02m 57s

Druga aplikacja - rysowanie
  • Dodajmy płótno do rysowania 05m 51s
  • Przyciski do wybierania koloru 04m 42s 
  • Ułóżmy przyciski w poziomie 05m 48s 
  • Jak narysować koło 06m 52s
  • Rysujemy linię 05m 14s 
  • Jak wybrać kolor dla linii 04m 37s 
  • Musimy wyczyścić obszar roboczy 03m 22s 
  • Jak pobrać zdjęcie z aparatu? 08m 15s 
  • Komponent suwaka 05m 00s 
  • Wprowadzamy koncepcję zmiennej 04m 33s 
  • Odbieramy wartość z suwaka 04m 32s 
  • Podsumujmy drugą aplikację 03m 58s

Tworzymy własną grę
  • Tło oraz Sprite 05m 59s 
  • Dodajmy zegar 06m 53s 
  • Dodajmy punktację 05m 58s
  • Jak zresetujemy wynik 04m 01s 
  • Kiedy gra może się zakończyć 07m 20s 
  • Podsumujmy trzeci projekt 03m 02s 

Gra - space invaders
  • Stwórzmy najważniejsze komponenty 03m 50s 
  • Dodajmy podstawowe animacje 06m 13s 
  • Kula - animowany sprite 05m 16s 
  • Ustalamy położenie pocisku 05m 21s 
  • Wprawiamy pocisk w ruch 04m 08s 
  • Jak wykryć kolizję 05m 26s - zobacz darmową lekcję
  • Czwarty projekt - co trzeba zapamiętać 02m 01s 

Jak tworzyć ładny UI
  • Wyrównanie elementów oraz odstępy 05m 48s
  • Układanie elementów w tabeli 07m 15s - zobacz darmową lekcję
  • Dodajemy drugi ekran 04m 44s
  • Wybieramy dowolny kolor 05m 37s

Procedury - modułowa aplikacja
  • Najpierw zdefiniujmy problem 05m 50s
  • Uprośćmy aplikację za pomocą procedur 05m 39s
  • Wykorzystajmy możliwości procedur 06m 56s 
  • Co jeszcze oferuje procedura 04m 20s 

Stwórzmy pokaz slajdów
  • Czym są listy 02m 49s 
  • Stwórzmy listę zdjęć 05m 40s 
  • Co to jest indeks listy 06m 34s 
  • Wracamy na początek listy 04m 35s 
  • Jak przeskoczyć do poprzedniego zdjęcia 04m 33s
  • Pokaz slajdów - podsumowanie 02m 02s 

Aplikacja do zapisu notatek
  • Nowy komponent - pole tekstowe 04m 51s 
  • Dodajmy wstępną notatkę 05m 26s 
  • Wyzerujmy pole tekstowe 04m 40s 
  • Jak przetworzyć listę 05m 40s 
  • Wstępne elementy procedury 04m 00s 
  • Przetwarzanie pozycji 06m 53s 
  • Jak trwale zapisać notatki 03m 56s 
  • Jak odczytać notatki z bazy danych 05m 52s
  • Jak zapisać więcej informacji 04m 58s 
  • Odczytujemy treść oraz datę 07m 16s
  • Notatki - co trzeba zapamiętać 04m 30s 

Aplikacja - kursy walut
  • Wstępne założenia aplikacji 02m 22s
  • Co to jest API 04m 57s 
  • Komponent sieci Web 06m 42s
  • Procedura przetwarzająca odpowiedź 06m 09s
  • Skomplikowane zagnieżdżenia list 07m 13s
  • Prawidłowe wyświetlanie walut 03m 22s
  • Ograniczamy ilość walut 04m 15s 
  • Komponent rozwijanej listy 02m 52s
  • Wypełnijmy listę symbolami walut 06m 33s
  • Zoptymalizujmy bloki aplikacji 05m 00s - zobacz darmową lekcję

Aplikacja - kursy walut cz.2
  • Co robimy po wybraniu wartości 05m 20s
  • Warunkowe ładowanie odpowiedzi 05m 01s 
  • Jak przetworzyć jedną walutę 07m 06s
  • Stwórzmy procedurę jednej waluty 04m 16s 
  • Podsumowanie całego projektu 03m 20s

Mapy Google oraz geolokalizacja
  • Jaką aplikację stworzymy 02m 30s
  • Dodajmy czujnik lokalizacji 07m 26s
  • Jak uruchomić zewnętrzną aplikację 07m 04s 
  • Wyznaczamy trasę 06m 44s 
  • Ostatni projekt - co trzeba zapamiętać 03m 01s 

Jak sfinalizować aplikację
  • Co trzeba wiedzieć o dystrybucji 04m 48s 
  • Jak zbudować plik APK 05m 13s 
  • Uzupełniamy ważne informacje 05m 33s 
  • Zakończenie 00m 37s

Szerokość opakowania 0.01 cm
Wysokość opakowania 0.01 cm
Głębokość opakowania 0.01 cm
Masa opakowania 0.035 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: