- Tylko online
- EOL
Kupując ten produkt, nie będziesz miał możliwości wyboru płatności za pobraniem.
Uwaga! Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne kursy w tej kategorii. |
Opis
- Chcesz rozpocząć pracę nad własnymi aplikacjami i szukasz języka, który jest doskonałym wyborem dla początkującego programisty?
- Próbowałeś opanować C++ korzystając z różnych materiałów, ale wciąż masz problemy ze zrozumieniem pewnych zagadnień?
- Potrzebujesz kursu, który pozwoli ci błyskawicznie opanować wszystkie istotne koncepcje języka C++, w tym programowanie obiektowe?
- Szukasz kursu, który objaśni ci programowanie w C++ z użyciem prostych i łatwych do zrozumienia przykładów?
Naucz się programowania w C++ w kilka godzin.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą szybko zrozumieć jak działa C++ i rozpocząć pisanie własnych programów. C++ to bardzo popularny, wszechstronny i łatwy do opanowania język dlatego jest doskonałym wyborem dla każdego, kto chce rozpocząć swoją przygodę z programowaniem. Nawet podstawowa znajomość tego języka pozwoli ci znacznie szybciej opanować inne języki programowania np. JAVA czy C#.
Przykładowa, darmowa lekcja: Wskaźnik THIS. Więcej przykładów w Spisie treści.
Z tym kursem bez problemu opanujesz wszystkie najważniejsze zagadnienia związanie z programowaniem w C++ od przygotowania środowiska pracy do programowania obiektowego. Zdobędziesz wiedzę, która jest kluczowa dla dalszego rozwijania swoich umiejętności.
Co znajduje się w kursie?
Szkolenie rozpoczyna się od omówienia podstawowych zagadnień: autor pokazuje jak zainstalować i skonfigurować programy niezbędne do dalszej pracy. Następnie omawia wszystkie kluczowe elementy języka C++. Opanujesz użycie zmiennych, wskaźników, referencji, rzutowania, itp. Sporą część kursu została poświęcona na wyjaśnienie podstawowych zasad użycia pętli, instrukcji warunkowych oraz funkcji.
Kolejny etap szkolenia dotyczy bardzo istotnego aspektu języka C++, czyli programowania obiektowego. Dowiesz się jak definiować klasy i jak korzystać z dziedziczenia. Poznasz takie zagadnienia jak użycie konstruktorów i składników statycznych. Autor wyjaśni także pewne bardziej zaawansowane tematy, np. szablony czy obsługa wyjątków.
Spis treści
Wprowadzenie
Zmienne
Tablice
Wskaźniki
Instrukcje sterujące
Pętle
Funkcje
Klasy
Konstruktor
Klasy - dodatkowe zagadnienia
Dziedziczenie
Projekt wieloplikowy
Różne zagadnienia
|